Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik was op stage en had net pauze om 15.00. Een collega kwam binnen met het nieuws dat er een vliegtuig in het WTC gevlogen was. Toen wisten nog helemaal niks van een aanslag, maar dachten we dat het gewoon een ongeluk was. We zetten de tv aan en een minuut later ofzo boorde het tweede vliegtuig zich in de tweede toren. En het leek gewoon net of we naar een film aan het kijken waren, iedereen was sprakeloos.
Was een hele rare dag.
||
Citaat:
![]()
|
ik was thuis m'n huiswerk aan het maken en had 538 aanstaan....ineens ving ik iets op: 'We houden je natuurlijk op de hoogte van wat er allemaal gebeurd bij de vliegtuigramp bij het WTC"
ik zette natuurlijk meteen de TV aan en zag de ravage..... Mijn eerste gedacht: Oh shit, nu is de 3e wereldoorlog begonnen....
|
![]() |
Ik kwam thuis, ik had een lange, drukke schooldag achter me. Ik zette de tv ff aan(wat ik ook heel vaak NIET doe) en ik zag hele vage beelden. Toen belde m'n vader dat er in de VS iets ergs was gebeurd, en dat ik maar tv moest gaan kijken. Toen uiteindelijk begreep ik alles zo'n beetje...
|
![]() |
|
zat tv te kijken en zag bovenin langs 'op ned. 1 volgt nu een extra nieuwsbericht over de gebeurtenissen in New York' oid.
Ik zapte daarnaar toe, want d'r zou wel wat belangrijks gebeurd zijn ofzo... toen zag ik het dus.
|
Ik kwam net thuis en werd ik door m'n ouders meteen gedwongen stil te zijn en naar de tv te kijken (CNN) daar zat ik net 5 minuten toen ik live het 2e vliegtuig erin vliegen. whaa vonk best wel eng. k moest toen om half 4 weg en hoorde steeds wel een beetje het nieuws dat er nog 2 vliegtuigen in waren gevlogen. Naja maffe dag was het
![]() Kuzzz
|
We waren op een of ander introductiekamp van school in de Ardennen. We zaten op dat moment ergens op een of andere verlaten camping ergens in the middle of nowhere. Het enige nieuws dat we dus hadden was dat er terroristische aanslagen op het WTC en het Pentagon waren gepleegd, en dat was alles wat we wisten. We waren allemaal bang dat er terwijl wij daar zaten een enorme Derde Wereldoorlog in de rest van de wereld inmiddels bezig was.
![]() ![]()
|
![]() |
Ik zat in mijn kamertje achter mijn bureau in mijn dagboek te schrijven en wist niet echt wat ik moest opschrijven. Natuurlijk kon ik wel over de stomme les M&O schrijven, maar dat was niet echt boeiend. Op dat moment besefte ik daar er eigenlijk nooit wat gebeurde. Dat merkte ik pas om half vijf, toen ik tv. ging kijken.
Dit toont toch wel aan hoe saai mijn leven was cq. is.
|
Verwijderd
|
ik hoorde het via msn van en internet iemand ... en hij was daar zelf 2 dagen daarvoor nog op geweest.. ennnnnnn ik ging tv kijken of het waar was want ik geloofde hem niet en toen zag ik dat het waar was en ging ik weer computeren... ik snapte het toen nog niet zo en later drong het pas tot me door
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar was jij 6 mei 2002 rond 18.00 uur? Mr.Oizo | 125 | 27-02-2008 06:52 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Al Zarqawi dood Hulk | 309 | 11-06-2006 14:55 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |