... ik ken een jongen, nouja vriend is misschien een groot woord, maar ik beschouw hem toch wel als goede kennis, al ken ik em niet zo lang... maargoed, hij heeft echt zoveel pech in zijn leven, dat is niet te geloven.
Hij had een vriendengroep van 4 man, waarvan 1tje is gestorven aan kanker, de ander heeft een verkeersongeluk gehad en is daaraan doodgegaan en de derde heeft zelfmoord gepleegd. Toen was hij alleen dus nog over van de 4. Tot overmaat van ramp heeft ie vandaag zelf te horen gekregen dat ie een kwaadaardige tumor in zijn hoofd heeft... ok, hij heeft een kans te overleven met een operatie... maar dan nog. Zoveel ongeluk in je leven is toch onbegrijpelijk? Normaal als je 1 van die dingen meemaakt is al megasupererg.... kan je leven al verpest zijn. Ik heb zo met hem te doen. Het is gewoon niet eerlijk. Poepwereld.
(sorry ik wist niet waar ik dit neer moest zetten en ik weet ook helemaal niet waarom ik dit eigenlijk typ, maar ik moest et gewoon ff kwijt ofzo...)