Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() daar komt het dus vandaan santa claus (heb ik eens gehoord)
|
jaaaaa!!!
hij moet karl kani aan en zo veel gouden kettingen om dat zijn nek breekt en de zwarte pieten moeten natuurlijk vervangen worden door zwarte schaars geklede vrouwen en wests-die moet op zijn voorhoofd gebrandmerkt worden fake-thug-RnB-rap is zooo in ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik zou zeggen, zwarte klaas .. zwarte gothic jurk aan, omgekeerd kruis, ook op z'n zwarte mijter (dan natuurlijk donkerpaars kruis..) , 3 puntige vork (ja dat zo'n ' duivels' geval ja..) , witte make up, zwarte in een punt gedraaide sik en lange nagels.
*wacht geduldig op Within Temptation's "See there comes the steamboat" en duistere nieuwe singeltje van After Forever: "see the moon shines through the trees" -ikverveelmeja- |
![]() |
|
Tuurlijk niet... je kan de Kerstman toch ook niet ineens een groen boswachterspak aandoen en zijn baard weghalen (ik zeg maar wat..), dan is het toch geen Kerstman meer? Dan is het een groende bosaap ofzo.. Maar wat ik probeer te zeggen is dat dat hetzelfde is met Sinterklaas. Die man hoort bij die kleding en als dat veranderd wordt, is het gewoon geen Sinterklaas meer.
|
Ik vrees trouwens dat de sint, wil hij werkelijk nog bij grote delen van de bevolking in de smaak blijven vallen zijn hoofd kaal zal moeten scheren, herman de butler in dienst moeten nemen en zijn aversie tegen Ad Melkert openlijk moeten uiten.
|
dit zou je NIET tegen mijn oude latijn leraar moeten zeggen. Hij is namelijk lid van het officiele sinterklaasgenootschap en heeft zelfs zijn zoon nicolaas genoemd...
wat ik ervan vind: sinterklaas moet zichzelf blijven. In deze tijd verliezen we onszelf toch in allerlei zaken die niet van belang zijn. Laat sint zoals hij is, kinderen kijken toch niet naar zijn outfit, althans ik heb me nooit afgevraagd waarom hij in een mijter liep en een jurk, ik wist nieteens dat het een heilige was. Het gaat om de sfeer die er gecreerd word, en dat is ouderwets gezellig ( typische uitdrukking) sinterklaas hoeft niet te integreren met deze tijd!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|