Advertentie | |
|
![]() |
|
Ergens rechtsonderaan op http://groepspraktijkdokkum.praktijk...nd/default.asp staat 'Ben ik kleurenblind?'. Doe zelf de test!
![]()
||
Citaat:
btw.: U heeft alle getallen goed gezien. Dat betekent dat u normaal kleuren kunt onderscheiden. [trouwens, die site is ineens overspoeld met gebruikers... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() 2) In schril contrast tot mij... 3) Ja man! Dit forum komt Dokkum nog eens ten goede ![]()
||
Citaat:
![]()
|
jah ik weet al 4 jaar ofzow dak kleurenblind ben en dan krijg je altijd flauwe dingen van * welk kleur heeft ut forum* jah indd geel
gewoon van die makkelijke kleuren... mja ik vind ut opzich wel grappig om ut te zijn keb dr geen alst van ![]()
|
![]() |
U heeft niet alle getallen goed gezien. Dat betekent dat u verminderd kleuren ziet. Wanneer uw kind verminderd kleuren ziet kan dat van belang zijn voor de beroepskeuze. Bij sommige beroepen is kleurenblindheid storend en een reden voor afkeuring. Zonodig kan tijdig een beroepsspecifieke test worden afgelegd.
---------------------------------------------- Heb k toch nog aardig goed gegokt hehe ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Episode 8: Jillian, Billy en Nederland Beweegt Klovorhop | 465 | 27-04-2016 13:05 | |
De Kantine |
Wat saai zeg! #11 TRA | 500 | 16-08-2007 22:11 | |
ARTistiek |
Daft Punk [duo schilderij] Rooster | 47 | 09-08-2006 17:01 | |
Beleidszaken |
[Zoeken] Veranderde kleur? Sperzieboon | 15 | 10-07-2005 18:58 | |
Psychologie |
Mode verschijnsel? Verwijderd | 54 | 29-02-2004 10:40 | |
Lifestyle |
veters french kiss | 101 | 30-05-2003 08:53 |