Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2002, 09:27
Talon
Talon is offline
Vaak word er gezegd dat de perfecte moord niet bestaat.
Verzin hier een goedwerkende aanslag op iemand, die naar jou weten onoplosbaar zal zijn.

En dan mag de rest redenen bedenken waarom het toch niet zo perfect is
Oud 19-10-2002, 09:37
Verwijderd
Bij de perfecte moord bestaat er geen verband tussen dader en slachtoffer. Het nadeel ervan: hij is nutteloos.

Ergo: de perfecte moord bestaat niet.

PS:
Over het hoe en wat bij een moord laat ik me niet uit. Ik weet er erg veel van door Discovery Channel en veel artikelen die ik gelezen heb over de meest succesvolle seriemoordenaars, profiling en andere opsporingsmethoden. Ik heb al wel diverse scenario's bedacht, die nagenoeg perfect zijn. Je zal me nooit te pakken krijgen, maar de vraag is: wat zou ik eraan hebben?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2002, 10:00
whizzer
whizzer is offline
Citaat:
******** schreef:
Bij de perfecte moord bestaat er geen verband tussen dader en slachtoffer. Het nadeel ervan: hij is nutteloos.

PS:
Over het hoe en wat bij een moord laat ik me niet uit. Ik weet er erg veel van door Discovery Channel en veel artikelen die ik gelezen heb over de meest succesvolle seriemoordenaars, profiling en andere opsporingsmethoden. Ik heb al wel diverse scenario's bedacht, die nagenoeg perfect zijn. Je zal me nooit te pakken krijgen, maar de vraag is: wat zou ik eraan hebben?
Nutteloos is hij, voor de dader althans, zeker niet. Hij zal er wel een goed gevoel ofzow van krijgen. Kijk maar naar die sluipschutter in washington, die kerel vind het denk ik leuk om de fbi enzow uit te dagen, en dus heeft het voor hem wel nut

En de vraag wat jij eraan zal hebben? hangt van je motivatie af. JE krijgt een erfenis ofzow
Oud 19-10-2002, 10:36
PV
PV is offline
zoals die gast in de V.S. idd.. 9 mensen vermoord en nog niet gepakt.. best knap toch
Met citaat reageren
Oud 19-10-2002, 10:45
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
het beste idd van grote afstand de moord plegen net als die vent in amerika. Niemand heeft je gezien je hebt voldoende tijd om weg te komen
Oud 19-10-2002, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Dr. Oetker schreef:
het beste idd van grote afstand de moord plegen net als die vent in amerika. Niemand heeft je gezien je hebt voldoende tijd om weg te komen
Alleen is ie wel zo dom om briefjes achter te laten. Het is wel gunstig voor de politie
Met citaat reageren
Oud 19-10-2002, 10:57
Verwijderd
Citaat:
whizzer schreef:
Kijk maar naar die sluipschutter in washington, die kerel vind het denk ik leuk om de fbi enzow uit te dagen, en dus heeft het voor hem wel nut
En dat is zijn zwakte.

Ik geef hem nog een maandje of 2, maximaal. Een geweer met je rondsleuren in een stad die kroelt van de politie valt niet mee.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2002, 10:58
Field
Field is offline
Citaat:
FlorisvdB schreef:
Alleen is ie wel zo dom om briefjes achter te laten. Het is wel gunstig voor de politie
Nee helemaal niet, die vent (laten we t zo ff noemen) is een heel slim iemand, bijna geniaal. Dit hoort bij zijn spel...

hij schreef "I'm god" en dat is ie ook (figuurlijk) want niemand kan hem wat doen, we weten niets van hem....
hij schiet, pakt rustig in gaat koffie drinken, gaat weg........hij heeft ALLE tijd, je vind hem nooit. Hij speelt een spel die die eigenlijk als hij zorvuldig en geconcentreerd blijft spelen niet kan verliesen.
Oud 19-10-2002, 17:31
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
PV schreef:
zoals die gast in de V.S. idd.. 9 mensen vermoord en nog niet gepakt.. best knap toch
Idd, als ik hem was zat ik allang in een land waar ze me niet kenden..
Oud 19-10-2002, 17:40
Diablos
Diablos is offline
Citaat:
******** schreef:

PS:

wie zijn volgens jou dan succesvolle seriemoordenaars?
Oud 19-10-2002, 17:43
Diablos
Diablos is offline
Citaat:
******** schreef:
En dat is zijn zwakte.

Ik geef hem nog een maandje of 2, maximaal. Een geweer met je rondsleuren in een stad die kroelt van de politie valt niet mee.
dit hangt natuurlijk van het beroep van deze gestoorde af, als hij namelijk zelf van de politie is kan hij wel zonder moeite met een geweer over straat.
Oud 19-10-2002, 21:25
Kirk22
Kirk22 is offline
Rustig gaan wachten, 1 schot, geen motief of regelmaat en verdwijnen. Als hij nooit meer wat van zich laat horen zal hij denk ik ook niet gepakt worden, of de FBI houdt doodleuk een onschuldig iemand aan en veroordeeld die.

Alleen kickt 'hij' zo op het spelletje dat hij door gaat en gepakt word.
Oud 20-10-2002, 15:40
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
zou het wel een "hij"zijn daar gaat iedereen maar meteen blindelinks van uit is dat al bewezen
ishet geen "zij"
Met citaat reageren
Oud 20-10-2002, 20:08
Paulaah
Paulaah is offline
Citaat:
Diablos schreef:
dit hangt natuurlijk van het beroep van deze gestoorde af, als hij namelijk zelf van de politie is kan hij wel zonder moeite met een geweer over straat.
Ik denk niet dat mensen van de politie een geweer hebben waarmee je vanaf verre afstand zo goed kan schieten..
Je zou toch denken dat je een geweer moet hebben waarmee je beetje kan inzoemen enzo..
Met citaat reageren
Oud 20-10-2002, 20:42
Diablos
Diablos is offline
Citaat:
Paulaah schreef:
Ik denk niet dat mensen van de politie een geweer hebben waarmee je vanaf verre afstand zo goed kan schieten..
Je zou toch denken dat je een geweer moet hebben waarmee je beetje kan inzoemen enzo..
normale agenten niet nee maar daar bij de politie werken ook snipers enzo en die hebben dat soort wapens wel tot hun beschikking.
Oud 21-10-2002, 14:37
Tox
Tox is offline
Citaat:
******** schreef:
Bij de perfecte moord bestaat er geen verband tussen dader en slachtoffer.
denk dat geen motief hebben wel het belangrijkste is
Oud 21-10-2002, 17:20
skyscraper
skyscraper is offline
Citaat:
Tox schreef:
denk dat geen motief hebben wel het belangrijkste is
indd, bekijkt snipergeweergeval in amerika. Je koopt zo'n gun, gaat op een dak zitten ergens ver weg van waar je woont, je schiet, loopt weg, rijdt naar huis.. En je woont in een enorm gehucht die mensen waarschijnlijk niet eens kennen
Reageren

Regels voor berichten