Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het ook heel interresant,
Ik kijk ook altijd die moordzaak-programmas op discovery, ik ken ze bijna allemaal, Jack the Ripper vind ik ook heel boeiend, Als er ook maar ergens een moordprogramma is, dan kun je er vrijwel zeker van zijn dat ik hem gezien heb. het is dus niet raar, maar ik denk dat het komt door het feit dat die mensen iets hebben gedaan wat niemand eigelijk doet, en dus is het interresant, net zoals de dood en het bovennatuurlijke.
|
ik vind t ook heel interessant
![]() kijk ook vaak horrorfilms enzo, terwijl ik dr eigenlijk niet tegen kan, maar dan kijk ik ze toch weer ![]() volgensmij is iedereen daar, bewust of onbewust, wel in geinteresseerd, waarom doen al die programma's als crime scene investigation, baantjer, en van die horrorfilms t anders zo goed?? als die niet over moord zouden gaan, was t veel minder leuk denk ik...
|
Verwijderd
|
ik vind ze ook heel intressant, mijn moeder ook, maar dat heb ik zo ook met medische programma's, in mindere maten dan mijn moeder maar toch, t staat bijna altijd op, dus ik zie heel veel van dat soort dingen, maar ik zou niemand kunnen vermoorden zonder een echt zware reden( alleen in erge dingen bijv ik heb een dochter wordt misbruikt en doodgemartelt en ik zou weten door wie dan is voor mij de keuze natuurlijk heel makkelijk,voor iedereen) maar zo zomaar? nee dat niet, en in een ziekenhuis zou ik ook niet kunnen werken, ik leef te snel met andere mee, hecht me snel aan mensen.
Oftewel er is een verschil tussen intesse om dingen te leren of intresse om dingen te leren.Wat vaak door elkaar gehaalt wordt |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Ik vind het helemaal niet ziek. Nou ja, een beetje misschien. Maar het is toch heel natuurlijk dat de iedereen zich ergens anders in interesseert? En moorden zijn nou eenmaal wel spannend en vaak, zeker bij seriemoordenaars, ingenieus. Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik voel me vooral naar zo'n dader getrokken, wil graag begrijpen wat zo iemand beweegd tot een moord... Ik vind dat echt super interessant, ook profielschetsen etc... Ik wil eigenlijk stiekem al heel lang in een profiler-team werken, maar er is er maar 1tje in heel NL.. (Bestaande uit 5 mensen volgens mij, waaronder een psychologe en een man die een cursus aan de FBI heeft gevolgd daarvoor.. lijkt me echt super interessant om te doen..)
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind het alleen interessant om erachter te komen wat er in die hoofden van die mensen afspeelt, op het moment dat ze (besluiten) iemand te vermoorden, wat er in hun gedachten rond spookt.... ik snap ze namelijk niet, kan mezelf al niet eens pijn doen, laat staan een ander....
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ik wil gewoon érg graag psychologie studeren en dan zien we wel wat daaruit voortvloeid ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Vind dit ook altijd erg interessant. Maar bij mij gaat het dan vooral om het plan dat de moordenaar heeft om de moord zo uit te voeren dat hij niet gepakt zal worden. Denk dan ook altijd: dat had ik anders gedaan
![]() met gedachtes is niets mis lijkt me.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zoiets Profile-team-achtigs lijkt me ook wel heel leuk enzo, maar daar zal ik wel te slecht voor zijn ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
en docu's op discovery... |
Advertentie |
|
![]() |
|