Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
eigenlijk geeneen...
|
Niet speciaal een nationaliteit. Ik blijf mezelf of ik nou nederlands, belgisch, frans of canadees ben.
Wel zou ik nog graag een keer de Friese taal echt goed leren spreken, zodat ik enigszins met mijn familie mee kan praten....
||
Citaat:
ennu; het gaat er juist om dat je tevreden bent met jezelf, ondanks alles......
||
Citaat:
maar MENS zijn is niet iets om trots op te zijn. Kijk dagelijks in de krant,: weer 42 hutus gedood. Weetje hoe erg dat is, stel je voor 42 familieleden te verliezen, en stel je dan voor hoe het is om dood te gaan. En wie doden deze mensen: DE MENSHEID ook onze hele beschaving is opgebouwd uit ondere uitroeien ( hoe paradoxaal het ook mag klinken)
||
Citaat:
maar wie zegt dat je als persoon de mensheid vertegenwoordigd?!? You're an indivitual... just like the bird, the cow, the worm and the whale!
||
Citaat:
|
Ik denk dat ik me wel zou willen laten naturaliseren tot Engelse of Amerikaanse of Australische. Misschien ook nog wel tot Canadese, maar daar ben ik toch wat minder enthousiast over.
Nee, ik denk dat ik gewoon lekker Nederlandse blijf. Ik zou me ook Nederlandse blijven voelen, ook al liet ik me naturaliseren. Ik ben geboren en getogen in Nederland, voor mij (innerlijk gezien) zal mijn nationaliteit altijd Nederlandse zijn. ![]() ![]() Ripper
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, als het je niks kan schelen kan dat natuurlijk ook. Ik persoonlijk voel me dus meer tot België aangetrokken dan tot Nederland, bijvoorbeeld, zoals ik boven al zei ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Misschien wel Nederlandse, omdat Nederlanders nu eenmaal doorgaans iets spontaner zijn.
Of Egyptische, omdat die een mooie cultuur hebben (en niet alleen de oud-egyptische) en veel egyptenaren iets speciaals uitstralen (dat heb ik ook bij Indiërs btw). Of Franse (Parijse) omdat Parijs een enorm mooie elegante stad is en ik me er op m'n gemak voel. Wel veel arrogante mensen daar ![]() Of Polynesische, omdat het leven me daar veel vrijer en natuurlijker lijkt. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ikzelf ga denk ik voor de Duitse nationaliteit. Duitsland is een prachtig land, met een over het algemeen veel prettiger bevolking dan Nederland, meer cultuur, meer landschap dat de moeite waard is, meer politieke invloed, en zo voort. Bovendien nog een mooie taal ook.
|
Ok, ok.. nu gaan er een paar mensen opkijken ofzo.. Belgische nationaliteit. Al moest ik weg uit Nederland, dan zou ik naar België gaan. Het komt zo vredig en vriendelijk op me over, ja lastig uitleggen. Ik heb dit al wel een paar jaar. Spreek er ook veel met mn moeder over, ze zou zo met me meegaan
![]() Maar toch, echt uit Nederland weggaan zal ik voorlopig nog niet willen.. Ik voel me hier prima, klaag niet over mijn nationaliteit, dus waarom vertrekken? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoef maar naar een serie als Flikken te kijken en ik ben helemaal verkocht ![]() En ik maak ook geen grap, ik denk er serieus over om als ik klaar ben met m'n studie Rechten naar België te gaan en Belg te worden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Mijn ouders verhuizen in November naar Moerbeke onder de rook van Gent. Heerlijk huis hebben ze daar gekocht, maar ik ga het eerst op mezelf een tijdje proberen in Maastricht. Maar uiteindelijk zou ik ook in België willen leven en werken. Vooral Antwerpen is een stad die mijn hart heeft veroverd ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
REIE
|||
Citaat:
Citaat:
![]() REIE
||
![]() |
Citaat:
OW BEN JIJ HET diegene met dat type C34*&@#%$!K-S-UP ??? og onze eigen planeet 97 lichtjaren hiervandaan is eigenlijk veel kewler relwek leev kjilnegie si naadnavreih nerajthcil &( teenalp negei ezno go |
![]() |
||
Citaat:
Gelukkig ben ik een geboren Sliedrechter, k moet zeggen dat ik nooit naar Zeeland terug zou willen
||
Citaat:
![]() ik blijf in Nederland maar ga het stokbrood uit Frankrijk integreren! En dan ga ik lekker rondreizen tot ik het perfecte land heb gevonden!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Best een moeilijke vraag dit. Ik ben er niet supertrots op ofzo om nederlander te zijn (vooral niet na......(andere discussie
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nationale Politie Clemenzia | 25 | 19-12-2010 08:43 | |
De Kantine |
nationale complimenten dag Verwijderd | 33 | 03-03-2008 22:23 | |
PvV: 'Kamerleden en bewindslieden met dubbele nationaliteit kunnen niet' Mark Almighty | 500 | 26-02-2007 20:29 | |
dubbele nationaliteit vichog | 92 | 21-11-2006 19:12 | |
Drugs & Alcohol |
Maffia kweekt marihuana in nationale parken VS coopergirl | 15 | 08-09-2006 21:27 | |
Muziek |
Nationaal Junior Songfestival Goede Fee | 27 | 29-09-2004 19:58 |