Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
2 Bepaalde mensen kunnen mij altijd weer vrolijk maken!
![]() ![]() Maar bij liefdesverdriet kan niets of niemand mij opvrolijken.. Dan wil ik meestal ook gewoon alleen zijn! Muziek luisteren, schrijven, nadenken.. Dat soort dingen doe ik dan. |
![]() |
|
Mijn vrienden, als ik zie dat ze het rot vinden als ik me kut voel en me weer proberen op te vrolijken... met hen kan ik de hele wereld aan
![]() En verder wil muziek ook wel ns helpen (lees: kinderen voor kinderen ![]()
|
Ik maak een grote pot thee, zorg voor voldoende chocolade, en ga op m'n kamer de Blues Brothers DVD zitten kijken. Ga ik altijd van meezingen, en die film is zo absurd vrolijk dat ik me er altijd beter van ga voelen
![]()
||
Citaat:
internetten niet echt.. krijg je ruzie met al je online vrienden ![]() spelletjes spelen is ook niks.. raak je alleen maar gefrustreerder met als gevolg dat je je comp het raam uit wil gooien ![]()
|
er met iemand over praten... het liefst gewoon meteen met degene die er het dichtst bij betrokken is, als dat niet kan iemand die ik goed vertrouw
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Psychologie |