Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
mag ze eerst wel de publiucatie rechten ervan opkopen ![]() (bestaat al)
|
ik heb niet echt dromen...
mij is altijd voorgehouden dat, als ik iets wil bereiken, ik daar zelf het meeste aan kan doen en dat denk ik zelf ook.. mijn 'dromen' zijn dus geen dromen, maar eerder doelstellingen
||
Citaat:
|
qua werk zou ik graag een concertzaal hebben samen met een vriendin van mij.. zou erg gaaf zijn..
in mn prive leven zouk graag een oud boerderijtje hebben met een stuk grond erachter en allerlei verschillende dieren daarop... en daar wonen met iemand van wie ik hou en die van mij houdt..
||
Citaat:
Stel dat het mijn droom zou zijn om een auto te hebben, dan zou het me gaan om de vrijheid die je met zo'n auto krijgt, de (relatieve) onafhankelijkheid. Eigenlijk zou dat dan mijn droom zijn. Maar een verzameling of gewoon een hele mooie auto, puur en alleen om de auto('s) zelf en niet om het idee erbij, ik snap niet dat je daar gelukkig van kunt worden. Maarja, als jullie maar gelukkig zijn ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar hier is mijn antwoord: Mijn droom is dat ik een heel gelukkig leven krijg, the 'perfect' man heb, een leuke baan heb.. hopelijk iets in de mode ofzo.. en erg goed word in mijn beroep. En ik wil een heel mooi huis enz.. Ow ja.. ook nog wat kindertjes erbij. |
![]() |
|
Ehm, gezondheid en geluk voor mijn familie en vrienden..
En voor mezelf... tsja, slagen voor mijn examen en mijn opleiding en daarna een baan vinden waarin ik me nuttig voel, waarin ik iets voor anderen kan betekenen... een lieve vriend krijgen en dan vind ik het allemaal al een heel eind oke ![]()
|||||
Citaat:
En ja ik meen het, ben ook serieus op weg (qua geld), en t'is iets wat ik heel m'n leven wil(niet een vlaag ofzo die wel overgaat ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Ik vind t trouwens geen rare droom, maarja, ben ook een jongen misschien ligt t daaraan.
|
![]() |
Mijn grote droom was naar Australie gaan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wat me opvalt is dat iedereen gelijk over zijn toekomst begint, zijn einddoel, wat ie uiteindelijk wil worden of zijn. Ik heb niet echt een droom wat ik later wil worden of zijn, ik heb geen echt doel....dat klinkt een beetje vaag, maar ik geloof daar niet zo in. Je moet het leven gewoon laten gebeuren. Dromen zijn dingen die je wilt meemaken, doen, leren. Mjah. Dromen is fijn ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Bonjour! Vivian. | 13 | 17-07-2009 23:20 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet niet wat ik moet doen Choisai | 9 | 11-01-2009 19:01 | |
Verhalen & Gedichten |
[fragment] Tussen dromen en nachtmerries Soapsie | 7 | 19-08-2005 12:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal: droom of werkelijkheid? alu_aapi | 0 | 20-11-2003 21:23 | |
Liefde & Relatie |
Grootste Droom (nou ja...) word Ergste Nachtmerrie SuperSanne | 17 | 18-09-2003 13:32 |