Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() liefs maaike
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() liefs marijke
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
ze luistert heel vaak en zegt dan heel weinig en soms ratelt ze in 1 x door, maar echt slimme dingen! laatst had haar moeder haar geleerd het liedje/versje: van het kleine ding en eerst nog wat eten zei likkepot, etc....weet niet precies hoe het gaat haha! en zij wist dus ook niet meer hoe het ging en toen ze ze: met de vingertjes 1 voor 1 omhoog: ik wil aandacht, nee ik wil aandacht, nee ik! haha lachen toch, het uiteindelijke verhaal van het versje bergijpt ze ![]()
|
![]() |
enne het smurfje is nog maar 2,5
![]() Jasper (2jaar): maaike jij bent toch een meisje? ik zo:"ja" Zegt die: en ik een jongen he? Jongens hebben toch boerderijen en meisjes rokken haha! ik vond het wl een grappige vergelijking ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik pas zo'n drie keer in de week op.
Twee chinese meisjes van 8 en 10. Ze zijn best lief, en totaal verschillend. De jongste luistert heel goed, en treuselt niet zo als ze naar bed moet als de oudste. Maar de oudste is iets lichamelijker (kruipt bijvoorbeeld tegen mij aan als we tv kijken). Zo hebben ze alletwee leuke en niet leuke dingen. Maar het is vaak wel gezellig, en ik verdien best veel. namelijk 3.50 per uur. Toch makkelijk verdient. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik pas wel eens op kinderen in de buurt als hun ouders me vragen, maar pas iig elke woensdagavond op mijn nichtje van 3 ![]()
|
![]() |
Ik pas ook heel veel op en heb ook heel veel verschillende oppaskindjes. Ze variëren in leeftijd van een paar maanden tot een jaar of twaalf. Ik vind jongere kindjes erg leuk, maar ook met wat oudere kindjes is het altijd heel gezellig.
|
Ik pas best wel vaak op ja..
Meestal bij de buren overdag, die hebben een jochie van 6, echt heel erg lief.. ![]() Hij is hyperactief, was best wel lastig enzo, maar nu ken ik m wel redelijk.. Soms pas ik ook wel op andere kinderen, maar niet echt dat ik als de babysitter oid bekend sta..
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ja, ik pas ook op, op 4 kindjes (2 keer 2
![]() op 2 kindjes (remco, 7 en elze, 9) pas ik nou iets van 2 of 3 jaar op *weet niet meer zo precies* maar dat zijn hele lieve kindjes. Remco was in het begin wel heel lastig, hij wou nooit naar bed, en als ie dan eindelijk es in bed lag wou ie niet slapen... Maar nu ik al langer bij em oppas wordt ie steeds liever, maar hij wordt natuurlijk ook ouder. En elze is altijd al een schatje geweest ![]() Verder pas ik sinds kort op bij Bastijn (net 3) en Claartje (bijna 6) En Bastijn is eigenlijk een heel ondeugend jochie, maar wel lief, en claartje is eigenlijk net zoals remco toen ik pas bij hem oppaste (t zal wel aan de leeftijd liggen) Alhoewel claartje wel minder erg is als remco. Maar claartje is ook wel een schatje. Eigenlijk zijn ze allevier wel schattig ![]() en wat ik verdien... bij bastijn&claartje 2,50 per uur en bij remco&elze 12,00 per avond |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Sinds een paar weken pas ik op 2 buurjongetjes
![]() ![]() ![]() nooit ged8 trouwens dat ik weer zou gaan oppassen...toen ik 16 was heb ik een x op een ander kindje gepast dat helemaal hysterisch werd toen zijn ouders de deur uitstapte ![]() ![]() ![]() ![]() maar deze ouders&kinderen ken ik wel en zijn echt relaxt ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Twee andere kinderen hadden ruzie...sloegen mekaar idd zo wat de harsens in... Eentje naar bed en ff voorlezen, de ander nog ff beneden blijven. ![]() Ow, de oudste waar ik op gepast heb was btw 15 oid...ik was toen iets van 18. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Oppassen Feer | 8 | 10-02-2012 18:17 | |
Werk, Geld & Recht |
een weekend oppassen patricia353 | 12 | 12-08-2009 12:10 | |
Werk, Geld & Recht |
[PGB] Oppas Mariposa | 12 | 13-05-2008 07:29 | |
Werk, Geld & Recht |
Oppassen, verantwoordelijkheid? Stefanie | 10 | 09-05-2007 17:10 | |
De Kantine |
oppas...was jij een droom of juist een nachtmerrie? SuperSanne | 61 | 09-04-2004 19:40 | |
De Kantine |
Oppassen CobainMeisje | 50 | 31-08-2002 07:20 |