Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus kies ik voor Kerst, want dat vind ik op zich wel een gezellige tijd, terwijl Sinterklaas maar 1 avond is waar het alleen om de cadeautjes gaat, en aangezien ik die toch niet krijg...
|
Sinterklaas, zeker wel...
1. Omdat Sinterklaas veel leuker is dan de Kerstman. 2. Omdat Sinterklaas zwarte pieten bij zich heeft en die zijn kewl. 3. Omdat Aart Staartjes de intocht van Sinterklaas altijd presenteert/presenteerde (kweetnie of ie er nou mee gestopt is of niet, maar hij is iig cool ![]() 4. Omdat bij Sinterklaas veel leukere liedjes zijn en je kan je schoen zetten ![]() 5. Omdat ik vroeger in Sinterklaas geloofde en niet in de Kerstman, waardoor ik Sinterklaas nog steeds kewler vind dan de Kerstman. 6. Omdat Kerst zo'n 'verplicht' feest is, waarop iedereen zich hoort te gedragen en blij en in vrede moet leven, terwijl alles twee dagen later weer precies hetzelfde is als daarvoor. Schijnheilig noem ik dat...
|
X-Mas!
omdat mijn ouders niet meer aan cadeaus wille doen omdat we(ik en me broertje) niet meer in de goedheiligman geloven ![]() ![]()
|
Sinterklaas.
![]() Je krijgt cadeautjes, en het hele gedoe met surprises, gedichten, pepernoten schoen zetten, "het grote geheim" etc is leuker dan "We vieren dat er óóit érgens één kindje werd geboren".
|
![]() |
kerst!!!!!!!!!!!!!!!!!!
cker weten kerst want dan krijgen wij kadotjuz! Veel kadotjuz! En de sfeer is dan veel leuker lekker met z'n 4én een mooie boom zoeken (pa ma Zusje ik) En dan versieren en gewoon....... alles is veel gezeliger op straat enzo
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
De sfeer bij kerst is veel leuker. Kaarsjes, kerstboom, cadeautjes en ook nog es in de vakantie. Sinterklaas vieren wij niet. Alleen kerst. Maar dit jaar vier ik geen kerst...
![]() ![]() Maar al dat schijnheilige gedoe van "het moet vrede zijn, want het is kerst" ofzo... Daar doe ik niet aan mee! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Je verjaardag vieren. Missy | 34 | 25-10-2010 12:11 |