Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2002, 19:54
stout!
stout! is offline
Wat herinner jij je nog uit je vroege jeugd? Wat herinner je je nog heel goed?
Welke gebeurtenissen op de wereld hebben als jong kind al indruk op je gemaakt? (Ik kan me herinneren dat ik op mijn zevende dacht dat drugs net uitgevonden waren omdat ik er voor het eerst van hoorde, en ik vond dat zo stom.)
Oud 18-11-2002, 19:58
maaike0
maaike0 is offline
kan me herinneren dat ik altijd jaloers was dat mijn ouders met zijn 2'en in bed lagen en ik altijd all1! moet er nou niet meer aan denken haha! om daar tussen te liggen ofzow
Oud 18-11-2002, 20:55
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
dat ik werd gebeten door de dobermann van de buren kan ik me ook nog wel vaag herrinneren, is denk ik het vroegste wat ik me herrinner.

dat ik ziek was op mn verjaardag toen was ik 4 of 5

en er kwam ooit iets op het jeugdjournaal dat europa een werd en ik dacht dat het daan een land werd en iedereen verplicht dezelfde taal moest spreken

en nog wel meer
eerste keer voetballen, sinterklaas (dat er altijd overal pepernoten door dichte ramen naar binnen werden gegooid snapte ik niks van) dat ik toen ik voor de eerste keer naar groep 3 ging ik mijn hoofd stootte tegen de onder kant van de kapstok ( wat klein moet ik dan zijn geweest)
Oud 18-11-2002, 22:18
Secreet
Secreet is offline
Herinneringen...hmmmm teveel
liever vergeet ik de meeste...
Oud 19-11-2002, 15:33
Quiana
Quiana is offline
Dingen waarvan ik wou dat ze nooit gebeurd waren.
Oud 19-11-2002, 16:20
Talon
Talon is offline
dat ik al mijn eten uitkotste
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 16:56
Piccola
Piccola is offline
Ik herinner me nog goed dat mijn broer en ik in het bed van kennissen lagen. We waren daar op visite en we waren moe. Mochten daar dus even slapen totdat we weer naar huis gingen. Die kennissen roken giga veel dus er lagen aanstekers naast het bed. Mijn broer ging kijken hoe dat werkte. Na een tijdje lukte het hem om een vlam te krijgen en hij stak zo mijn lievelings knuffel in de brand! Heb die knuffel nog steeds en op het ruggetje zit dus geen vachtje meer. Het zijn hele korte harde stekeltjes ofzo! Gelukkig is die knuffel toen niet helemaal in rook op gegaan! Ik was toen 6 en hij 9 denk ik.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 17:09
Denise
Denise is offline
ik lag op bed bij mijn ouders en muh oom zat aan de and van het bed even laterbelde muh moeder dat mijn broertje geboren was (ik was toen drie)
Oud 19-11-2002, 17:39
Verwijderd
niet veel eigenlijk....alleen dat ik een keer bij mun zusje het haar af heb geknipt...gaav
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 18:33
the tourist
the tourist is offline
Ik weet nog dat we gingen verhuizen toen ik 3 was. We woonden toen in een flat, en toen liet iemand de stoelen enzo aan een touw naar beneden zakken van de galerij. Ik mocht toch mijn eigen stoeltje vastpakken.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 19:50
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
ik kan me nog herinneren dat mijn zusje (1,5 jaar jonger) mij wel vaker beet (vraag me nie waarom) maja toen waren we een keer
moeder en kindje aan het spelen (een jaar of 4/5 was ik)
en toen deed ik iets wat van haar niet "mocht",...en toen beet
ze me keihard in me rug, helemaal rood was het,...ik brullen natuurlijk, zij moest toen de gang op, mocht ze daarvan af wat denk je,......beet ze mee weer!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 19:59
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Dat we op vakantie waren en dat ik met mijn driewieler van de tent fietste en even later stond ik het uit te grienen, omdat ik "verdwaald" was... maar ik stond drie tenten verder op
Hmz en ik zei veel woordjes fout
Ik speelde vaak toen ik klein was met onze vroegere hond, ging ik altijd maar wandelen door het veld met mijn opa. Ook ging ik vaak met opa naar Maastricht roltrappen op en af en bussen kijken ... jah dat vond ik leuk toen ik een jaar of 4 was
En mijn zusje beet mij vroeger ook tot ik eens een keer terug had gebeten
Oud 19-11-2002, 20:02
Talon
Talon is offline
Citaat:
nathalie schreef:
bla
heb jij je rijbewijs al?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 20:13
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
Talon schreef:
heb jij je rijbewijs al?
nee nog nie, maja kdenk dat dat ook nog wel ff gaat duren ,
kweet gewoon dat ik meer lessen nodig heb dan 'gemiddeld' is,
en kheb er nu ongeveer 39 gehad ,en kheb nog geeneens mijn TTT gedaan dus tja dan reken maar uit dat ik nog wel heel wat lesjes nodig heb.

ff ontopic,....terug bijten is nou nie mijn stijl,....kwas vroeger heel braaf als het op 'geweld' aankwam nu nog steeds zelfs
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 20:16
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ik weet nog dat we een aparte gang hadden op school voor groep 1 en 2, en toen ik naar groep 3 ging mochten we van een glijbaan naar de andere kant van die gang glijden, weg van de gang voor 1 en 2 dus. en toen mocht ik als laatste omdat mijn moeder pas later zou kunnen komen en omdat ik de laatste was mocht ik ons mooie kunstwerk dt we met de klas hadden gemaakt voor de juf aan haar geven en toen was ik heel trots
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 20:17
Optima
Optima is offline
ik herrinner mijn eerste aanraking met brandnetels...
Oud 19-11-2002, 21:49
Onbekende
Onbekende is offline
Ik heb vroeger eens een egel geaaid. Mijn vader had mij wijsgemaakt dat die heel zacht waren. En ik de naieveling geloofde dat en aaide het beestje. Ik kan jullie verzekeren dat ze niet zacht zijn.
Oud 19-11-2002, 21:53
poecilotheria
poecilotheria is offline
hmmm ik had een heel lief konijn dat zogauw het los was meteen achter mij aan kwam, echt dat beest had een eeuwig leven moeten hebben!

verder dook ik alles wat bewoog achterna, kzat altijd tot mijn middel in modderpoelen achter kikkers end. aan, ook kruisspinnen heb ik veel gevangen hehe

mijn moeder had het maar zwaar met me als ik weer eens thuiskwam van een middagje achter beestjes aan gaan
Oud 20-11-2002, 07:34
qghp
qghp is offline
Citaat:
Onbekende schreef:
Ik heb vroeger eens een egel geaaid. Mijn vader had mij wijsgemaakt dat die heel zacht waren. En ik de naieveling geloofde dat en aaide het beestje. Ik kan jullie verzekeren dat ze niet zacht zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 09:51
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik herinner me vrijveel van vroeger:

1e schooldag, dra-ma!
5 jaar, in 4 meter hoge boom geklommen en naar beneden gedonderd
Met opa en oma naar zee, haren waaide weg
6 jaar, met koppeltjeduikelen sleutelbeen gebroken, juf geloofde me niet
Oud 20-11-2002, 09:55
Kitten
hm

mn 1e schooldag: iedereen stond te huilen en ik vroeg me af waarom :/

3-4jaar: dat k gebeten ben door een duitse herder

mn 2e verjaardag
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 14:46
skyscraper
skyscraper is offline
ik ging altijd racen op me fietsje en ik viel elke dag.
Oud 20-11-2002, 15:06
cin-D
cin-D is offline
eigenlijk niet meer echt veel, wel een droom die me nog steeds bij is gebleven heeeel vaag
Oud 20-11-2002, 18:29
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Hmm, ik weet nog dat ik een keer zo ontiegelijk trots was dat ik de koprol kon, dat mijn zelfvertrouwen ineens zo hoog was geworden dat ik dacht dat ik dat ook wel kon van de trap af... mwoah, dat bleek even zwaar tegen te vallen. Was vrij pijnlijk en ik heb weken met een bult op mn hoofd gelopen...
Oud 20-11-2002, 18:33
Talon
Talon is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:
Hmm, ik weet nog dat ik een keer zo ontiegelijk trots was dat ik de koprol kon, dat mijn zelfvertrouwen ineens zo hoog was geworden dat ik dacht dat ik dat ook wel kon van de trap af... mwoah, dat bleek even zwaar tegen te vallen. Was vrij pijnlijk en ik heb weken met een bult op mn hoofd gelopen...
maar goed dat die smurfenmuts er dan overheen viel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2002, 18:36
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Talon schreef:
maar goed dat die smurfenmuts er dan overheen viel
gheghe, dat was dan weer een voordeel van mijn smurf-zijn ja
Oud 20-11-2002, 18:37
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
De geboorte van m'n zusje is m'n vroegste herinnering, ik was toen 3.
Oud 20-11-2002, 20:34
heavinly
heavinly is offline
Op mn 4e verjaardag trakteerde ik mandarijntjes met pepernoten

En ik kan me nog heel erg goed herinneren dat toen ik zes was, mn zus tien werd en een klein golden retrievertje kreeg.. zoals 'ie de kamer in kwam lopen aaw.. zo lievig
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 21:19
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
dat ik van een keukentrapje af was gevallen en dat m'n hele been open lag zonder dat ik het zelf doorhad. na een seconde of 10 had ik het toch wel door toen m'n sok zeiknat was geworden van het bloed.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 23:01
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Volgens mij is mijn vroegste herinnering dat mijn broertje geboren werd. Ik was toen 3 jaar en 10 maanden. Nee, van de geboorte en van mijn broertje weet ik niets meer, alleen maar dat er 10 dagen een mand met cadeautjes was, waar ik ook wat uit mocht nemen
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 17:54
Doelloos
Doelloos is offline
ik herinner me nog dat ik eens bij iemand aan het spelen was (was toen 5 ofzo) en ik moest dan altijd om 17.00 thuis zijn, maar op een dag was ik met diegene een eindje wezen fietsen naar een park en daar was een speeltuin ofzo en daar gingen wij spelen lieten we onze fiets liggen in het gras bij een kanaal, en toen later gingen we daar weer weg alleen vaag genoeg liet ik mijn fiets daar liggen ofzo en liep ik lopend en die ander had zn fiets wel bij zich naar diegenes huis en mn ouders waren zo ongerust dat ze de politie zelfs hadden gebeld en toen zag mn moeder mn fiets bij het kanaal liggen en die dacht direct het ergste, en toen ze me weer gevonden hadden waren ze helemaal blij enzo best wel erg eigenlijk
Oud 21-11-2002, 17:58
Six4Eight
Six4Eight is offline
Ik kan me nog herinneren dat mijn zusje geboren werd, toen was ik 2 jaar en 9 maanden geloof ik.
Oud 21-11-2002, 19:02
ZHAzha
ZHAzha is offline

We waren op vakantie... ik was een jaar of 3? en me broer een jaar of 5/6 ..
Mijn zusje zat in een wipstoeltje.. en ik zei tegen mijn broer.. zullen we Nienke stiekem knijpen mijn broer zei neeejjj niet doen..
Toen had ik haar geknepen heel sneaky

Ik weet het allemaal nog goed.. omdat het ook allemaal op video staat
en dan kijk ik heel ondeugend na de camera haha..
mja ik had wel op me kop gekregen zegt me moeder .. maar dat weet ik niet meer

En toen ik een jaar of 6 was en me zusje 2/3.. en we woonde tegenover een wei met schapen en er zat een gat in het hek van die wei.. dus ik kwam op het idee om gras te plukken en dat gras aan die schapen te geven dus ik liet me zusje door dat gat kruipen met wat gras..

Vervolgens word ze aangevallen door die beesten
Reageren

Regels voor berichten