Advertentie | |
|
![]() |
|
ik weet nog dat we een aparte gang hadden op school voor groep 1 en 2, en toen ik naar groep 3 ging mochten we van een glijbaan naar de andere kant van die gang glijden, weg van de gang voor 1 en 2 dus. en toen mocht ik als laatste omdat mijn moeder pas later zou kunnen komen en omdat ik de laatste was mocht ik ons mooie kunstwerk dt we met de klas hadden gemaakt voor de juf aan haar geven en toen was ik heel trots
![]() |
![]() |
|
![]() |
hmmm ik had een heel lief konijn dat zogauw het los was meteen achter mij aan kwam, echt dat beest had een eeuwig leven moeten hebben!
verder dook ik alles wat bewoog achterna, kzat altijd tot mijn middel in modderpoelen achter kikkers end. aan, ook kruisspinnen heb ik veel gevangen hehe mijn moeder had het maar zwaar met me als ik weer eens thuiskwam van een middagje achter beestjes aan gaan ![]()
|
Ik herinner me vrijveel van vroeger:
1e schooldag, dra-ma! 5 jaar, in 4 meter hoge boom geklommen en naar beneden gedonderd ![]() Met opa en oma naar zee, haren waaide weg 6 jaar, met koppeltjeduikelen sleutelbeen gebroken, juf geloofde me niet
|
Hmm, ik weet nog dat ik een keer zo ontiegelijk trots was dat ik de koprol kon, dat mijn zelfvertrouwen ineens zo hoog was geworden dat ik dacht dat ik dat ook wel kon van de trap af... mwoah, dat bleek even zwaar tegen te vallen. Was vrij pijnlijk en ik heb weken met een bult op mn hoofd gelopen...
![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik herinner me nog dat ik eens bij iemand aan het spelen was (was toen 5 ofzo) en ik moest dan altijd om 17.00 thuis zijn, maar op een dag was ik met diegene een eindje wezen fietsen naar een park en daar was een speeltuin ofzo en daar gingen wij spelen lieten we onze fiets liggen in het gras bij een kanaal, en toen later gingen we daar weer weg alleen vaag genoeg liet ik mijn fiets daar liggen ofzo en liep ik lopend en die ander had zn fiets wel bij zich naar diegenes huis en mn ouders waren zo ongerust dat ze de politie zelfs hadden gebeld en toen zag mn moeder mn fiets bij het kanaal liggen en die dacht direct het ergste, en toen ze me weer gevonden hadden waren ze helemaal blij enzo
![]() ![]() ![]()
|
![]() We waren op vakantie... ik was een jaar of 3? en me broer een jaar of 5/6 .. Mijn zusje zat in een wipstoeltje.. en ik zei tegen mijn broer.. zullen we Nienke stiekem knijpen ![]() Toen had ik haar geknepen heel sneaky ![]() Ik weet het allemaal nog goed.. omdat het ook allemaal op video staat ![]() en dan kijk ik heel ondeugend na de camera haha.. mja ik had wel op me kop gekregen zegt me moeder .. maar dat weet ik niet meer ![]() En toen ik een jaar of 6 was en me zusje 2/3.. en we woonde tegenover een wei met schapen ![]() ![]() Vervolgens word ze aangevallen door die beesten ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Herinneringen uit je kindertijd Nona | 24 | 10-02-2011 15:33 | |
Psychologie |
je allervroegste (jeugd)herinnering Tulpje6 | 57 | 09-08-2004 05:33 | |
Verhalen & Gedichten |