Advertentie | |
|
![]() |
|
Nee, het is gewoon een soort van tic van me.
- als ik opsta - voor ik naar school ga - als ik op school ben - als ik van school terugkom - als ik huiswerk ga maken - nadat ik huiswerk heb gemaakt - na het eten - dan nog een keer - als ik naar bed ga En dan misschien nog een keertje tussendoor of zo.....
|
4.87 keer per dag.
Er zijn mensen die zich onder de douche ontdoen van urine. Ik voel me niet gediscrimineerd nu, maar er zijn mensen die dat doen, en die dus buitengesloten worden in deze test. REIE btw, iemand "la peur du vide" gezien vrijdag?
|
Voordat ik dit topic had geopend dacht ik al dat deze vraag er zou staan.
![]() Ik gok dat ik zo'n 4 à 5 keer per dag naar de wc ga. Het landelijke gemiddelde zou ik niet weten, ik weet in ieder geval wel dat vrouwen gemiddeld vaker naar de wc gaan dan mannen, maar dat mannen per keer langer in 't wc-hokje verblijven. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben er nou al wel lang achter dat ik niet de enige ben die ontzettend vaak naar de wc gaat......
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
De Kantine |
Jouw gebit! fizzle-fluffy | 25 | 16-04-2010 10:35 | |
Films, TV & Radio |
enquète tv-reclames inge23 | 8 | 09-12-2009 19:20 | |
Psychologie |
Angsten zozze | 10 | 12-03-2007 18:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
Poopoopoopooooo Al_Pacino | 6 | 01-08-2004 22:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
2900 euro collegegeld en afschaffing stufi??? Verwijderd | 105 | 19-02-2003 15:38 |