Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
ach, valt wel mee
dit is eigenlijk net als mail chekken voor mij ![]() edit: het is dus absoluut niet dat k geen leven heb ofzo, ik zit hier heus niet de hele dag naar mn monitor te staren, in de vakantie is t wel wat meer dan gewoonlijk, maar als er visite is doe ik dit natuurlijk niet. verder heb ik genoeg andere dingen te doen dan computeren, alleen in de winter is het doen van bepaalde dingen iets moeilijker vanwege het weer enzo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vrienden, familie, kennissen etc. bezoek je, lijkt mij, sowieso wel op regelmatige basis en dat hoeft dus niet perse op kerst. En dus kan je nog wel een leven hebben als je dit forum op kerst bezoekt. ![]() |
![]() |
|
Dat hangt er nou maar net vanaf hoe jij kerst viert he.. als je nou met kerst op het forum zit en de rest van het jaar niet tsjaa en als je dan al vaak op het forum zit betekend het niet dat je geen leven heb... behalve al je natuurlijk de hele dag op het forum zit natuurlijk
||
Citaat:
Maar ik zou nooit middernacht hier gaan forummen, hoor! Zo levend ben ik nog net wel ![]() Maar uiteindelijk moet iedereen maar zelf weten wat ie doet, nietwaar?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Als je niet kan wegblijven van het forum heb je inderdaad geen leven. Dat heet namelijk verslaafd zijn aan, als je niet zonder iets kunt. Als je verslaafd bent heb je gewoon geen leven. ![]() Maargoed, ik kan ook zonder. Als ik geen internet tot mijn beschikking heb mis ik het forum niet. Maar waarom zou ik zonder doen? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Stellingen suzana | 2 | 11-05-2008 15:39 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
stellingen gothicje | 1 | 25-06-2007 10:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plan strafbaar stellen Holocaust-ontkenning wint steun Relief | 115 | 19-02-2007 10:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Liefde & Relatie |
hoe stel je je op Verwijderd | 22 | 16-08-2002 00:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Stel.. gedichtje ove reen gebeurtenis van laatst.. :( Joyce-b | 7 | 07-01-2002 21:46 |