Advertentie | |
|
![]() |
|
Nee, maar ik ga niet liegen over iets wat iemand écht niet staat...
Of als iemand zijn haar gruwelijk heeft toegetakeld. En ik verwacht ook van anderen dat ze dat bij mij doen..
||
Citaat:
![]() ![]()
|
meestal wel, niet altijd
echt belangrijke dingen beantwoord ik altijd serieus. als je dat niet doet dan weten anderen ook niet wat ze aan je hebben
|
Verwijderd
|
Nee, het ligt er aan, over het algemeen meen ik wel wat ik zeg, maar ik heb zo nu en dan buien, vooral als ik aan het werk ben, met vrienden ben of als ik melig ben ofzo, dan wil ik nog wel eens dingen zeggen die ik niet meen. Gelukkig weten de mensen die me kennen dat ook, tis wel leuk omdat de mensen die me niet kennen me dan wel serieus nemen.
![]() ![]() Ik lees nu pas dat je bedoeld om het andere naar hun zin te maken...dat doe ik niet echt vaak. Ik denk dat je 'meen jij alles wat je zegt' veel breder op kunt vatten...en zo was mijn antwoord dus bedoeld. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
neej niet echt... maar soms zie gewoon dat mensen ff iets positiefs nodig hebben ofzow en dan probeer ik wel iets leuks te zeggen (maar dat moet dan wel geloofwaardig en ook iig een beetje kloppen) of als ze iets niet leuks vertellen probeer ik het te begrijpen en diegene gerust te stellen....
Ik ga er niet heel erg over liegen... dat zou ik zelf ook niet fijn vinden... maar ergens een positieve draai aan geven doet ookal wonderen en is niet zo heel erg... Soms heb je gewoon iets positiefs nodig... en ookal weet ik zelf ook als iemand mij gerust stelt over iets, dat het niet helemaal gemend is... maar je voelt je op zo'n moment toch ff iets beter dan ervoor... gewoon ook meer om het gebaar dat iemand om je geeft ![]() EDIT: als een goeie vriendin mij om raad voor kleren ofzow dan spreek ik altijd de waarheid, dat vind ik wel belangrijk!
||
Citaat:
of als ik me de hele tijd al aan iemand zit te ergeren en die zegt dan nog een keer iets raars dan maak ik er een cynische opmerking over.. tja gewoon om ff duidelijk te maken dat ik ook niet met me laat spotten denk ik... ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Autoriteit J.F. | 70 | 11-03-2012 16:49 | |
Lifestyle |
Algemeen Dread Topic #9 Verwijderd | 494 | 13-07-2004 23:28 | |
Psychologie |
Van school wegens een lastige leraar Rabbi Daniel | 94 | 14-01-2004 17:06 | |
Seksualiteit |