![]() |
|
Verwijderd
|
deel 8
dreads van eigen haar kun je laten zetten voor 50 euro excl permanent vloeistof bij: -maartje/kaleidoscope - lelystad -myrthe/ muckymouse - leiden -olga/the exploding boy - lelystad bij de kapper echte dreads; ca 200 euro -Hairpolice- amsterdam 020 420841 -kinki zie telefoonboek -housewives on fire -amsterdam - 020 4380633 - www.dreadlocks.nl echte dreads bijwerken: -hairpolice, ca 35-40 euro -myrthe/muckymouse - www.dreadlocks.nl nepdreads bestellen of laten zetten kan bij mij (aisa/mortischa-amsterdam) per post of voor je hele hoofd en dan kun je langskomen. nepdreads kosten per stuk 1 euro en je hele hoofd komt rond de 100-160 euro. dreadwax (knottyboy)kun je bestellen via www.knottyboy.com en goedkoper bij importeur www.dreadlocks.nl |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar wat jij zegt klopt niet het zijn namelijk geen luizenvangers en mochten er 'beesten' in zitten, dan is dat meestal omdat die mensen de dreads niet verzorgen en ik doe dat wel ![]()
||
Citaat:
en over dat verven: volgens mij kan dat wel bij die dreadkappers die mortischa noemde. en anders misschien door een vriendin?
||
Citaat:
![]() maar nu zijn ze wel aan het verlelijken |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mortisch: laat je niet op de kop zitten meid!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() @hippiemeisje: waarmee zet jij dan dreads? wax ofzo?
||
Citaat:
et stink wel een beetje maar houd je dreadies wel bij elkaar en je haar gaat dr ook nog weer eens dooder van en meer dat et dood is des te beter ![]() trusten he !
||
Citaat:
![]() en wat lullen die dreadsites dan altijd over dat je haar gezond moet zijn om te dreaden ![]() hoezo weltrusten? spreek je me niet meer voordat ik ga slapen dan? ![]()
||
Citaat:
![]() en waren die dreadjes aan de voorkant zo mini dan? *geheugen van een goudvis* ![]() ik kan eindelijk een klein staartje, maar de voorste dreads passen er ook niet in ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja ik had 2 kleine mini dreadjes...duiveldreadjes noemde we ze ![]() Heb der net even wat lose haren met haaknaald in mijn dread proberen te krijgen, gaat steeds beter...word gek van de voorkant van wat losse haren die in mijn gezicht hangen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dan smijt ik dr ook wel eens water in en dan wrijf ik ze met mn handen achterover ![]() ![]()
||
Citaat:
net als je nagels, dat is ook dood
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() toen ik het las had ik echt zoiets van: wtf ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
maar het zijn dus wel van die ´gewone´ dunne? ![]()
||
Citaat:
![]() Eeeuh nee, ze zijn iets dikker dan die dunne. Omdat ik ook verteld had dat ik ze iets dikker zou dan die 'normale' die je altijd ziet.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hmmja, ik vind het wel iets hebben eik..
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wax trekt stof aan en alles blijft erin plakken ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is OF je wax eruit wassen of die troep blijft in je wax plakken.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en die wax kun je er trouwens nooit helemaal uitwassen hoor, het hoopt zich op in je dreads. maarja, de meeste mensen die hun dreads met permanentvloeistof hebben laten zetten, gebruiken ook wax (jij vast ook). dus het maakt dan volgens mij niet zoveel uit of je je dreads met wax of permanentvloeistof laat zetten, het voordeel van met wax laten zetten is dus dat je het eerder kan wassen.
||
Citaat:
mijn advies : gebruik alleen wax om het zooitje in het begin wat bij elkaar te houden en daarna kan je gerust het in je kast laten staan want dat het dr nou echt sneller van gaat dreaden geloof ik niks van. gebruiksaanwijzing zeezout ![]() 1 :je neemt een plantensproeier doet er lauw/warm water in en vermeng zoveel zeezout erin dat het nog net mengt en spuit iedere dag even wat over je dreadies heen ![]() 2 :je neemt een schaal en mengt hier ook die zeezout met water en daarna laat je je dreads erin zakken zodat ze lekker vol kruipen met zeezoutwater en dan knijp je ze wat uit handoek om je hoofd tot het wat droger is en dan laat je ze lekker drogen in de buitenlucht bv. < je kan ook gewoon op je reet blijven zitten achter de computer hoor ![]() dit kan je mooi doen na dat je je haar gewassen hebt ![]() waar vind u zeezout ? : bij drogisterijen wel nou ja sommige ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Algemeen dread topic #10!!! AngelLena | 498 | 24-08-2004 16:52 |