Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Nog nooit een treinstel ? ![]() sommige banken zitten los die kun je zo eruit halen en op perron gooien. Brandblussers in de trein zijn ook wel grappig
|
Terbank
![]() = een groot gebouw waar vorig jaar allemaal studenten op kot zaten maar dat nu moet afgebroken worden. we hebben het in het begin van het jaar gekraakt en hebben de boel vernield ![]() ![]() ![]() ik heb me echt wel goed geamuseerd toen ![]() *gaat foto zoeken* ![]() matras die we gevonden hadden en die nu bij iemand als reservematras in de gang ligt. tjah, er is er ook nog een van mij naast een groot gat in de muur ![]() ![]() ![]()
|
- een deur, ik sloeg em een beetje te hard dicht en toen flikkerde al het glas eruit
-prullenbakken -auto waar ik met mijn fiets tegen opreed - en natuurlijk mijn fiets - een jas - et zadel van mijn zusje - brievenbus op school, ik gooide er een rotje op en toen vloog de brievenbus door de lucht - computer thuis - computer op school - het plafond op school - printer - nog een deur op school - een soort rolgordijnen op school - heel veel servies - lampen - bankje in het park - een broek in de winkel - een paar bloempotten zal vast nog wel meer zijn maar dat weet ik nu even niet meer..
|
voorbeeld van een fiets, van het weekend 14/15 dec.
www.chatnu.nl/liontjuhx84 dan bij fotoalbum en dan zie je een fiets. ja lukt niet om plaatjuh hier af te beelden ![]() remko
|
![]() |
|
owja met tekenles altijd heel veel potloden..
dan hield iemand die vast aan allebei de kanten en dan met je hand proberen zo'n potlood door de midden te slaan.. Aleen daar ben ik al snel weer mee gestopt omdat ik bijna mijn hand gesloopt had door die kutpotloden..
|
Toen ik ongeveer 6 was heb ik op school een zwarte piet en een sinterklaasje gemaakt. Heel creatief enzo. Later die dag was ik heel boos op mijn moeder, en toen heb ik me afgereageerd met een (destijds) zware stok op sint en piet
![]() Verder mijn fiets, mijn bed, mijn kast, badkamerdeur, mijn hand (stomme deur),, en vast wel meer dingen
|
Enkele ramen van het noodlokaal van mijn basis-school (voordat deze werd gesloopt.)
en ben ik medeplichtig aan het per ongeluk afbranden van een polyesterloods.....ik wou weten of piepschuim (dat ernaast lag) brandde.....waarschijnlijke schade.....150.000 gulden?
|
een keer toen we een nieuwe (dure) tafel met zo;n glasplaat hadden, ik was toen boos en ik gaf zo hard een trap tegen die tafel aan dat de glassplinters in de rondte vlogen
![]() och hemeltje nog aan toe ![]() het was pure opzet... ik vond het gewoon een lelijk ding ![]()
|
Verwijderd
|
Bezems op mijn werk, Spiegels, Oor van Semyaz en de daarbij komende ruit....(zijn schuld!)
Thee glas dattik gewoon neerzette en dat spontaan uit elkaar sprong! Kabelbaan, stoeptegels, voorhoofd van een buurjongen, Oog van een klasgenootje, kraan... En massa's andere dingen(, kben een beetje onbenullig soms) |
![]() |
||
Citaat:
ze zijn trouwens erg leuk om mee te jongleren als een tv-programma saai is ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
LOTR: Wat als Boromir niet gesneuveld was? Eye of Sauron | 60 | 30-09-2004 16:02 | |
Flora & Fauna |
Wereld natuur fonds , aaaaarrrrgh *zeer boos* happy human being | 56 | 12-03-2003 18:20 | |
Buitenlanders het land uit! climax | 253 | 12-02-2003 21:09 | |
Nederland in verval.... TefnachT | 101 | 22-08-2002 00:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |