Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Alleen denk ik niet dat het zal smaken. Zoiets vloeibaar maken en opdrinken, stel je de smaak eens voor! Yeck! Maar dat hoeft natuurlijk niet. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar hoezo zal het niet smaken? Bruine chocolademelk wordt toch ook gemaakt en t smaakt toch ook, het witte wordt dan op dezelfde manier gemaakt, dus ik snap niet waar jij nou op doelt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Waarom, lijkt het je lekker dan.
Ik liep laatst langs da vla afdelingf van de AH. En het begint echt te gek te worden. Hopjesvla, dubbelvla, chocovla, vla met stroopwafelsmaak, aardbijenvla, vla met bolletje koekjes er door heen. Wat ik eigenlijk wil zeggen is, waarvoor hebben we dit nodig. Ik vind witte chocolademelk namelijk totaal overbodig. Mischien de AH ook, dus daarom zal het dan ook wel niet bestaan.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ach, het wordt toch verkocht dus ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Toch is het wel mogelijk dus ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je moet dit juist in de oorsprong zien, dus mensen willen geen witte melk, omdat de essentie van chocolademelk bruin is. Kijk je dus naar wat mensen willen dan moet je het assortiment juist niet uitbrieden, omdat de verkopen gewoon niet zullen lopen. Die groene curry loopt anders behoorlijk slecht, en het bestaat al minstens een jaar. Die groene tomatensaus verkocht behoorlijk slecht. Ik kan hier zelf ook geen bron bij noemen, maar ik zag er laatst wel een passage van in een documentaire. Offtopic: Je kan al die berichten van jou ook in een enkele post kwijt. Met 20 posts van jou in dit topic wordt het nl nogal onoverzichtelijk en moeilijk te lezen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Die groene curry e.d trekt minder mensen (denk ik) omdat hij naar gewone curry smaakt, witte chocolade melk heeft ook een andere smaak neem ik aan, dat zorgt voor een ander verkoopcijfer.
Bovendien is witte chocolade voor de consument een heel bekend iets, terwijl groene curry iets totaal onbekends is. Ik denk dat dit appels met peren vergelijken is (en dan niet letten op generieke behoeften!) En verkoop niet baseren op 1 winkel, als de groene curry echt NIET loopt lag het geen jaar in de schappen, maar misschien komen ze met een her-introductie, doet ook wonderen... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zit er wel in, alleen weinig/minder ![]() Bovendien is het technies gezien mogelijk om t te maken ![]() Pla: Tegenwoordig kunnen ze alles wel lekker maken... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2. ik heb niet gezegd dat ik het niet zelf kan maken, ik vraag me alleen af waarom het niet verkocht wordt... (er zijn wel meer dingen die je zelf kan maken én ook te koop zijn) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoe weet je dat nou? Kan je de toekomst voorspellen? HOe kan je nou zeggen dat het zal mislukken omdat de essentie van chocomelk bruin is??? Rarara, hoe zou dat toch komen? ![]() Net zoals bij melk, tenminste ik dacht dat er ook melk met smaak was??of is die wel gewoon wit?? Vla bestaat toch ook in allerlei kleuren?? Vroeger was de essentie van vla ook meestal geel, vanille vla, tegenwoordig geldt dat niet meer omdat er een groter assortiment is wat betreft vla's. T zal wel, laat ik aannemen dat dat groene spul echt slecht verkoopt. Geef ik jou nu een voorbeeld van iets wat niet is mislukt: er zijn zo meer dan 10 smaken vla, dát is niet mislukt. Dus het verschilt gewoon per product, je kan echt niet zeggen dat het is mislukt omdat dat andere ook is mislukt. Ik zeg toch ook niet: ja het zal wel slagen want dat met de vla's is ook geslaagd?!?! t spijt me, maar t is een beetje onmogelijk om alles in 1 reply te proppen Azaziel: Ben het wel met je eens. Er worden ook producten uit de schappen gehaald die wel goed verkochten, denk maar aan Sprankelfruit. |
![]() |
|
|