Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik weet nog niet precies waar ik heen ga, maar ik ga in iedergeval wel een verre reis maken met mijn moeder (met djoser). We twijfelen nog tussen Alaska, Zuid-Afrika en Namibie&Zuid-Afrika&Botswana&... (is 1 reis). Het is inderdaad nogal verschillend
![]() Over een paar weken gaan we naar een informatiedag, dan maken we waarschijnlijk wel een keuze. |
![]() |
|
Ik wil met een aantal vrienden naar Texel, maar sommige van mijn vrienden willen liever naar Spanje, dus daar zijn we nog niet over uit. Daarnaast ga ik misschien ook nog met mijn ouders, maar dat ligt er ook aan of mijn zussie ook nog mee gaat, tegen die tijd gaat ze 2 jaar met haar vriend dus misschien gaat ze ook alleen met haar vriend. Als ik nie met mijn ouders mee ga dan werk ik gewoon de rest van de vakantie. Zie dus nog wel... mot dus nog het een en ander besproken worden.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Met 5 vriendinnen (de helft ofzo viel uiteindelijk helaas af :/) ga ik in het voorseizoen op vakantie naar Den Haag
![]() ![]() Misschien dat ik ook nog wel rond ga touren met de trein, ligt eraan hoeveel tijd ik heb.. En met mijn ouders twee weken naar Parijs ![]() ![]()
|
Wij hebben toevallig vandaag geboekt...
Ik ga na het eindexamen samen met 7 anderen naar Spanje (bruin worden ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://reisorganisaties.pagina.nl |
![]() |
|
ik heb nog nix ingepland en heb dat bewust gedaan.
eerst was de planning dat ik 4 weken met mn vader naar afrika zouy gaan, maar ik heb een paar maanden terug overlegd dat en gezegd dat ik er liever nog ff mee wil wachten. dan komt dr ook nog bij dat het op t moment hongersnood is in dat gebeid, dus dat alle vakanties daarnaartoe afgelast zijn. maar ik zie nu wel wat ik ga doen in de vakantie, ik laat het voorlopig ff open staan en ik zie wel wat ik tegenkom de komende paar maanden
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
vakantie Zonnemeisje | 22 | 05-01-2007 00:49 | |
Algemene schoolzaken |
Wat vind jij de beste verdeling van vakanties over het jaar? I love stars | 37 | 03-09-2005 21:21 | |
Psychologie |
vakantie ??? Nej bedankt Tieneke | 18 | 14-07-2005 14:32 | |
ARTistiek |
artistieke vakantie [fotos] stfuktnx | 23 | 22-04-2004 21:29 | |
Liefde & Relatie |
met z'n allen op vakantie colors | 25 | 09-02-2004 18:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Nooit meer vakantie Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:31 |