Advertentie | |
|
![]() |
|
Ninja_Nina, omdat ze mijn beste vriendinnetje is en ik van haar houd
![]() Mensen die ik niet ken? Uhm, Benchmarc ofzo, omdat hij over veel dingen hetzelfde denkt als mij.. hij is wel cool ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() oei, dat zijn er wel veel ![]() ![]() bloempje, heavinly, martin dude, monica, kippetje, pinkish dress, lareno, conan, damaetas (da zal nog wel vaak gebeuren), T.E.S.S (gaat ook nog wel gebeuren ![]()
|
Een boel forumbazen
Silent Enigma Cycloner nare man Voor zover ik mensen ik niet vergeten ben (wel) of met hen al eens gedronken heb (ook).
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Boogie mag mij niet (deels de reden dat ik hem graag IRL een keer zou zien/spreken) en gooit mijn topics wel dicht... Tofke kan ik het op msn meestal redelijk mee vinden dus die zou ik nou eindelijk wel eens willen zien... Conan is een aardige jongen op msn... ook nog niet IRL gezien, zou ik ook wel eens willen zien... McCaine ben ik geloof ik misgelopen of ik heb hem 5 min gezien. Vond ik altijd erg aardig, zou ik ook wel eens IRL willen spreken/ iets mee drinken... Leonoor ken ik al, net als nare man, Morphia, Snow White, tacidvs en wie ik vergeten ben, zou ik ook best wat mee willen drinken, altijd ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Europese Unie en uitbreiding: hoe verder? hhendrikxx | 53 | 04-02-2009 10:23 | |
Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 08:42 | |
De Kantine |
[gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? Episode II Machiavelli | 500 | 28-09-2004 20:34 |