|
|
|
|
In navolging van dit topic: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=257818
Welke voornamen vind je echt bij aso's passen? Ik trap af: Mannelijk: Patrick Dillan Brandon Vrouwelijk: Kimberley Sharon Chloëy (ofzo) (oja, dit zijn volgens mij allemaal Engelse/Amerikaanse voornamen, maar op de een of andere manier zijn er bijzonder veel mensen in dit land met zo'n voornaam)
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() voor jongens: - michael - nicky - boy (ja, kende iemand die zo heette )- dillan
|
|
|
|
Voor meisjes:
Pamela Shailini *ugh..* Margje Famke (fries voor: meisje )Hiltsje Voor jongens: Kevin Joffrey Stendert Sie-brian Ik weet het ze zijn echt gigantisch kut maar al die namen zijn van mensen die ik ken enzo *heeft medelijden* O ja, voor iedereen een wijze raad: Kijk nooit in een naamwoordenboek! Die namen die daar in staan!
|
|
|
|
Meisjes:
Patricia Shirley Patty Jennifer Priscilla Kelly Bianca Katja Betty Tamara Nakisha Samantha Natasha Greet Bep Tatjana Pamela Jongens: Giovanni Anne Sjonnie Dirk Herman Harry Paul Dennis Mikey Guus Wesley Hendrik
|
|
||
|
Citaat:
"Ooohhh Roderick, heb je je bammetjes al in je tas gedaan?" Aso-namen: Jongens: Ferry Rodney Darryl Brian Maikel Fernando Giovanni Ricardo Richard Wesley Johny Danny Kevin Patrick Geoffrey Roy Dillan Meisjes: Chantal Priscilla Sharon Sherryl Pamela Patricia Kimberley Shirley Natasha Tamara Tatjana Lindsey
|
|
|
Verwijderd
|
Jongens:
Kevin Marvin Danny Dylan Delano Ricardo Joey Dennis Richard Marco Michael/Maikel/Maik Giovanni Wesley Eigenlijk alle Engelse namen... Manus Henry Johnny Rocky Jeffrey/Geoffrey Meisjes: Chantal Natasja Charissa Wendy Debby Cindy Jill Patty Kimberly Sharon Shirley Betsy Lindsey Patricia Bianca Joy Priscilla Henny Candice Tamara Jenny Ook hier weer alle Engelse namen. |
|
|
|
|
Meisjes:
Shirley (vooral met een broertje die Bradley heet, zoals bij mij in de straat )Zjaccan (vind ik nog steeds het toppunt) Mandy Samantha Cindy Wendy Priscilla Showely (vraag me niet hoe je het schrijft) Jongens: Bradley Jeffrey (ook een buurjongen )Cliff Kevin Melvin Wesley Laius (ik weet niet hoe je het schrijft, je zeg laajus, ook een buurjongen )Danny Brian Michael Johnny Patrick Dennis Boy Ik heb nu eigenlijk alleen maar namen op genoemd van mensen die ik ken....
|
|
|
|
||
|
Citaat:
ik geef kleur aan het forum.. als iemand anders nou eens een keer asocialer zou zijn, dan zou ik ook eens sociaal kunnen zijn...
|
|
||
|
Citaat:
Je bent gewoon een puber in het lichaam van een 20-jarige
|
|
|
|
MANNEN:
Mark Luc Tim Dennis Bart Danny Job / Jop Stephen / Stephan Jeroen Marijn / Merijn Jasper / Jesper Ron Bob Jim VROUWEN: Michelle Kimberly Sandra Denise Vera Linda Sabrina Anita Vivian Tamara Manon Jessica Jennifer Lindsay Rebecca Groetjes, Ripper
|
|
||
|
Citaat:
maar ik wil wel psychiater spelen, dan kan je je problemen aan mij voorleggen enzo
|
|
||
|
Citaat:
![]() hm, psychiatertje spelen? heb je ook een sofa dan?
|
|
||
|
Citaat:
![]() ik heb ook wat kinderen voor kinderen cd's... Wat zag ik? Wat kinderen voor kinderen-cd's? Ik heb ongeveer de hele collectie
|
|
||
|
Citaat:
![]() kvk collectie? hebben die nog geen dvd's?
![]() |
|
|