![]() |
|
![]() |
In navolging van dit topic: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=257818
Welke voornamen vind je echt bij aso's passen? Ik trap af: Mannelijk: Patrick Dillan Brandon Vrouwelijk: Kimberley Sharon Chloëy (ofzo) (oja, dit zijn volgens mij allemaal Engelse/Amerikaanse voornamen, maar op de een of andere manier zijn er bijzonder veel mensen in dit land met zo'n voornaam)
|
![]() |
||
Citaat:
![]() voor jongens: - michael - nicky - boy (ja, kende iemand die zo heette ![]() - dillan
|
![]() |
Voor meisjes:
Pamela Shailini *ugh..* Margje Famke (fries voor: meisje ![]() Hiltsje Voor jongens: Kevin Joffrey Stendert Sie-brian ![]() ![]() ![]() ![]() Ik weet het ze zijn echt gigantisch kut ![]() maar al die namen zijn van mensen die ik ken enzo *heeft medelijden* ![]() O ja, voor iedereen een wijze raad: Kijk nooit in een naamwoordenboek! Die namen die daar in staan! ![]() ![]()
|
Meisjes:
Patricia Shirley Patty Jennifer Priscilla Kelly Bianca Katja Betty Tamara Nakisha Samantha Natasha Greet Bep Tatjana Pamela Jongens: Giovanni Anne Sjonnie Dirk Herman Harry Paul Dennis Mikey Guus Wesley Hendrik
||
![]() |
Citaat:
![]() "Ooohhh Roderick, heb je je bammetjes al in je tas gedaan?" Aso-namen: Jongens: Ferry Rodney Darryl Brian Maikel Fernando Giovanni Ricardo Richard Wesley Johny Danny Kevin Patrick Geoffrey Roy Dillan Meisjes: Chantal Priscilla Sharon Sherryl Pamela Patricia Kimberley Shirley Natasha Tamara Tatjana Lindsey
|
Verwijderd
|
Jongens:
Kevin Marvin Danny Dylan Delano Ricardo Joey Dennis Richard Marco Michael/Maikel/Maik Giovanni Wesley Eigenlijk alle Engelse namen... Manus Henry Johnny Rocky Jeffrey/Geoffrey Meisjes: Chantal Natasja Charissa Wendy Debby Cindy Jill Patty Kimberly Sharon Shirley Betsy Lindsey Patricia Bianca Joy Priscilla Henny Candice Tamara Jenny Ook hier weer alle Engelse namen. |
![]() |
|
![]() |
Meisjes:
Shirley (vooral met een broertje die Bradley heet, zoals bij mij in de straat ![]() Zjaccan (vind ik nog steeds het toppunt) Mandy Samantha Cindy Wendy Priscilla Showely (vraag me niet hoe je het schrijft) Jongens: Bradley Jeffrey (ook een buurjongen ![]() Cliff Kevin Melvin Wesley Laius (ik weet niet hoe je het schrijft, je zeg laajus, ook een buurjongen ![]() Danny Brian Michael Johnny Patrick Dennis Boy Ik heb nu eigenlijk alleen maar namen op genoemd van mensen die ik ken.... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik geef kleur aan het forum.. als iemand anders nou eens een keer asocialer zou zijn, dan zou ik ook eens sociaal kunnen zijn...
||
Citaat:
Je bent gewoon een puber in het lichaam van een 20-jarige ![]()
|
MANNEN:
Mark Luc Tim Dennis Bart Danny Job / Jop Stephen / Stephan Jeroen Marijn / Merijn Jasper / Jesper Ron Bob Jim VROUWEN: Michelle Kimberly Sandra Denise Vera Linda Sabrina Anita Vivian Tamara Manon Jessica Jennifer Lindsay Rebecca Groetjes, Ripper
||
Citaat:
![]() maar ik wil wel psychiater spelen, dan kan je je problemen aan mij voorleggen enzo
||
Citaat:
![]() hm, psychiatertje spelen? heb je ook een sofa dan? ![]()
||
Citaat:
![]() ik heb ook wat kinderen voor kinderen cd's... ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() kvk collectie? hebben die nog geen dvd's?
|
|