Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
nou omdat het verplicht is van de regering
1. als er iemand gek wordt (treinangst dat bestaat) en probeert uit de trein te springen 2. als je hond nog buitenstaat en de riem is binnen. 3. als iemand per ongeluk een arm tussen de deuren steekt omdat hij nog snel mee wil. dan blijft hij hangen en wordt voor 5 km verder gesleept 4. voor als iemand zijn kop uit het raam gestoken heeft en het hoofd is eraf door zo'n paal. en dan gaan zoeken. (staat zo lullig zo'n hoofd langs het spoor) 5. voor als je geld over hebt (is een flinke boete)
||
Citaat:
![]() Maar best een goede redenatie! Offtopic: Lol @ jouw sig, proest
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar wel weer handig om te weten, raas je echt op een dood spoor en maar drukken ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De noodrem... Wel, 'k neem aan dat de deuren ook open gaan wanneer je die dan stilstaat. Dus als er een vechtpartij, schietpartij, brand of iets dergelijks gebeurd lijkt het mij wel handig om er dan uit te kunnen. Bovendien is het nog inderdaad verplicht om iets van een noodrem te hebben. Het is een 'afgesloten' ruimte waar je niet vanaf de achterste wagon naar de voorste kan gaan om de bestuurder te vertellen dat hij even stoppen moet. Dat gaat gewoon niet. En, in tunnels. Aan de zijkanten kun je volgens mij altijd gewoon lopen. Alleen is het licht geloof ik een probleem ![]() Maar, geloof mij nou, als er brand is, dan trek ik echt wel aan dat ding, desnoods in een tunnel. ![]() En, op een doodspoor terecht komen. Dat is haast 'onmogelijk'. Ik heb het in iedergeval nog nooit in een krant gelezen, of meegemaakt. Volgens mij kan dat ook niet, de metro wordt volgens mij net als de trein steeds geregistreerd waar die rijdt. En, ze kunnen ook alleen op het 'rangeer' terein komen wanneer daar toestemming voor is gegeven. (Gaat met nummers, denk ik.) In iedergeval, het is allemaal zo goed beveiligd...dat het nooit (zeg nooit 'nooit') mogelijk is. ![]()
||
Citaat:
![]() Die nieuwe metro's zijn meer computergestuurd. Het schokken bij het optrekken en remmen wordt verminderd, en nou ja, die knopjes zijn ook gemaakt voor rolstoelpatienten.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- jellerd schreef: ff ter aanvulling grote delen van de Rotterdamse en Amsterdamse metro lopen boven de grond.... -------------------------------------------------------------------------------- quote: -------------------------------------------------------------------------------- Roos schreef: Niet alle metro's rijden in een tunnel hoor, hier gaan er genoeg gewoon over een spoor, in de buitenlucht. -------------------------------------------------------------------------------- quote: -------------------------------------------------------------------------------- Breg schreef: Hier in Rotterdam tijden metro´s voor een groot deel buiten -------------------------------------------------------------------------------- Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ow ja in A'dam en R'dam rijden veel metro's vaak in de buitenlucht ![]()
||
Citaat:
ik zat enekele jaren geleden ook vast tussen de deuren van een metro ik stond binnen maar mijn tas hing buiten.....open..... daar vloog al mijn schoolwerk door de tunnel ![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|