Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Er is ook al geen aars op tv (alleen klote tekefilm, of sta je daarvoor op ![]()
|
hmm..als ik al uitslaap dan is het meer dat ik gewoon heel lang blijf liggen. Echt slapen doe ik dan niet meer. En het hangt af van hoe laat ik wakker word. Maar t varieert tussen zo'n 9 uur en half 12.
||
Citaat:
![]() En er is geen ruk online te doen natuurlijk dan. Bij nader inzien moeten we eigenlijk die hele ochtend gewoon schrappen.
|
10 uur of zo, ik slaap niet vaak en lang uit.
Als ik uit ga, slaap ik wel tot half 12 uit ongeveer. Mot wel voor 10 over 12 wakker zijn, want dan begint het voetbal van Studio Sport ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Nou, als ik uit ben geweest,.. dan kan ik niet langer dan uitslapen tot een uur of hal 9 - 9 uur.
en als ik niet uit ben geweest, en ik hoef ook niet naar school.. dan tot zolang ik nodig heb. (ligt er aan hoe laat ik de dag ervoor naar bed ben gegaan) En doordeweeks, tsja.. lang.. maar dan 'mag' het niet ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vanaf hoe lang (en hoe oud) samen slapen Miracle | 74 | 30-05-2017 17:03 | |
Liefde & Relatie |
Hoe slaap jij met je partner? Alifar | 36 | 09-03-2010 10:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoeveel slapen? Politiker | 46 | 12-02-2007 10:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Archieftopic: wie schreef wat wanneer? Verwijderd | 17 | 01-02-2007 11:59 | |
De Kantine |
Hoe lang slaap jij gemiddeld in een nacht? Rabbi Daniel | 47 | 20-05-2003 23:36 | |
Liefde & Relatie |
Brief voor mijn vriend.. U-NiQ | 45 | 16-08-2002 21:26 |