Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2003, 18:25
freekkk_6
freekkk_6 is offline
wie heeft er binnekort rijexamen of heeft al ( een paar keer) rijexamen gehad. Ik ben nu 2 keer gezakt en baal er echt van. *** CBR
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2003, 18:30
208
208 is offline
In totaal drie keer gehad, vier keer als je de TTT meetelt. De 2e keer zakken zuigt inderdaad ja, maar gelukkig was al die ellende bij mij na de 3e keer voorbij (als je dat ongeluk op dezelfde avond niet meerekent ).
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 18:35
Repsaj
Repsaj is offline
k had geluk dat ik alles in 1 keer haalde...ondanks een ingreep tijdens mijn praktijk....
Oud 25-01-2003, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Repsaj schreef:
k had geluk dat ik alles in 1 keer haalde...ondanks een ingreep tijdens mijn praktijk....
Same here.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 20:17
Thomas
Thomas is offline
Ik reed/rijd perfect, dus ik haalde het glansrijk in een keer.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 22:09
Onbekende
Onbekende is offline
Eerste keer maakte ik een fout: auto niet gezien. Tweede keer geslaagd.
Oud 25-01-2003, 23:12
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
Repsaj schreef:
maar is het dan nie zo dat je dan zakt?? khoor altijd dat als ze ook maar 1x ingrijpen dat je dan eigelijk al weer om kan draaien,...dus waarom moest die dan ingrijpen??(als je dat wilt vertellen)
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 23:20
Dwarfie
Dwarfie is offline
Het is altijd een combinatie van factoren wanneer je zakt. Bij één foutje ben je niet direct gezakt, maar áls je zakt, dan noemen ze ook meteen een hele waslijst met fouten op. Dan kun je in elk geval niet klagen dat het onterecht is.

Een remingreep in een bocht op een rustige weg ofzo (omdat je snelheid iets te hoog lag voor die bocht bijvoorbeeld), zal er niet meteen toe leiden dat je gezakt bent. Midden op een drukke kruising bestuurders van rechts niet voor laten gaan, zal er natuurlijk wel voor zorgen dat je gezakt bent.
Oud 25-01-2003, 23:46
208
208 is offline
Citaat:
Dwarfie schreef:
Het is altijd een combinatie van factoren wanneer je zakt. Bij één foutje ben je niet direct gezakt, maar áls je zakt, dan noemen ze ook meteen een hele waslijst met fouten op. Dan kun je in elk geval niet klagen dat het onterecht is.

Een remingreep in een bocht op een rustige weg ofzo (omdat je snelheid iets te hoog lag voor die bocht bijvoorbeeld), zal er niet meteen toe leiden dat je gezakt bent. Midden op een drukke kruising bestuurders van rechts niet voor laten gaan, zal er natuurlijk wel voor zorgen dat je gezakt bent.
Nou, de 2e keer dat ik was gezakt, was het omdat ik m'n dooie hoek niet checkte bij het wisselen van rijstroken. Voor de rest was het perfect

Toen ik slaagde had ik btw ook een ingreep. Er was net een ongeluk gebeurd op de kruising en ik moet er langs heen. Kwam er een auto van de andere kant aan rijden, via een hele rare manier. Ik zag hem wel, wou op de rem trappen maar m'n examinator deed dat net ff iets eerder. Toen we terugkwamen en zei dat ik geslaagd was, vroeg ik waarom ik niet gezakt was vanwege die ingreep. Hij zei toen: "ja joh, dat maakt niet uit, ik had je zelf gevraagd of je op die manier er langs wou rijden en je zag hem toch op tijd, dus maakt niet uit". Nou ja, ik dacht: "BOEIEN" en heb mooi gelijk m'n roze papiertje op kunnen halen.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 07:51
Verwijderd
ik heb em twee keer gedaan
theorie in een keertje 2 fouten geloo fik
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 09:40
Smartie
Smartie is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef:
ik heb em twee keer gedaan
theorie in een keertje 2 fouten geloo fik
en je bent 17???
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 09:51
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
smartie85 schreef:
en je bent 17???
Je theorie magje op je 17e halen...

toch?
Oud 26-01-2003, 09:55
Evito
Evito is offline
Nee, ik vind het niet nodig. Bovendien stem ik GroenLinks.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 10:43
het dappere meisje
het dappere meisje is offline
ik ben gestopt

mijn autorijinstrucueur stonk en ik mocht niet hard rijden

nee mn budget was op...
Oud 26-01-2003, 10:51
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
ben dinsdag geslaagd ..2e keer
Oud 26-01-2003, 10:51
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Je theorie magje op je 17e halen...

toch?
maar das niet slim, want theorie is maar een jaar geldig
Oud 26-01-2003, 11:46
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
T.e.s.s schreef:
Ja dat zal mij een worst wezen zeg, het mag wel
Oud 26-01-2003, 11:58
moenbase
moenbase is offline
Gwoehahaha

Gelukkig heb ik m'n rijbewijsje alweer 2 jaar.
Oud 26-01-2003, 12:00
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
T.e.s.s schreef:
Is dat weer veranderd dan?

Bij mij werd er toen gevraagd "Is iedereen minimaal 18 jaar?"
Dom eigenlijk dat ze dat vroegen want van te voren moest je je ID al laten zien, mja, dat is echt weer cbr logica ook. :/
Oud 26-01-2003, 12:15
Kitten
alles in 1 keer gehaald
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 12:26
Repsaj
Repsaj is offline
Citaat:
nathalie schreef:
maar is het dan nie zo dat je dan zakt?? khoor altijd dat als ze ook maar 1x ingrijpen dat je dan eigelijk al weer om kan draaien,...dus waarom moest die dan ingrijpen??(als je dat wilt vertellen)
K moest stoppen om linksaf te slaan, ik remde te laat en de examinator trapte voor ik het kon al op de rem. Dus ik d8: WTF ik ben gezakt, maar toen ik klaar was, zei die vrouw zo van: 'Netjes gereden Je bent geslaagd'! Ik dus huilen van geluk!
Oud 26-01-2003, 13:54
Zoulou
Zoulou is offline
ik schreef dat al eens in een gelijksoortige topic een week of 3 geleden.
Theorie = 1 keer
Praktijk = 1. klote wagen heeft pech op het manoeuvreterrein (in België kan je het met je eigen auto doen, wat dus niet altijd een voordeel is)
2. Bordje met pijltje naar rechts niet gezien
3de keer goede keer
Oud 26-01-2003, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Zoulou schreef:
ik schreef dat al eens in een gelijksoortige topic een week of 3 geleden.
Theorie = 1 keer
Praktijk = 1. klote wagen heeft pech op het manoeuvreterrein (in België kan je het met je eigen auto doen, wat dus niet altijd een voordeel is)
2. Bordje met pijltje naar rechts niet gezien
3de keer goede keer
Lijkt me nogal riskant om met eigen wagen praktijkexamen af te leggen aangezien je eigen wagen geen 2e set pedalen heeft en dus examinator ook geen noodgreep kan uitoefenen.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Dwarfie schreef:

Ik wilde een voorrangsweg in de binnenstad oversteken en er kwam een andere lesauto van links aan. Die wilde linksaf slaan, dus de zelfde straat in als mij, rechtdoor voor mij dus. En er was een uitvoegstrook om linksaf te slaan voor de lesauto. Naar mijn inziens ging de andere lesauto veels te langzaam dus ik dacht daar kan ik nog zat voor langs en wilde optrekken, maar de examinator trapte vol op de rem. Later tijdens de bespreking van het examen een discussie over gehad, hij gaf me gelijk dat ik het wel had kunnen halen en op een veilige manier maar ik had ook beetje rekening mee moeten houden dat het een lesauto was en het onverwachte had kunnen verwachten. Twijfelgevalletje wat uitviel in mijn voordeel Btw, ik liet de auto wel afslaan voor een spoorweg overgang. De bomen gingen weer los en ik wilde optrekken maar dat ging mis omdat ik per ongeluk de 3e versnelling te pakken had. Had ik goed op gereageerd door direct de auto op de handrem te zetten
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 14:28
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik ben in 1 keer geslaagd zowel voor theorie als praktijk!
Oud 26-01-2003, 14:36
simple creed
simple creed is offline
ik heb mijn theorie in een keer gehaald. 3 fout
mijn TT had ik afgelopen donderdag die heb ik ook gehaald. Als ik echt examen had gedaan was ik waarschijnlijk geslaagd.
Ik moet 18 februari afkijken en ik zie het wel zonnig tegemoet.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 15:10
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
*heeft 5 maart haar eerste rijles*
Oud 27-01-2003, 00:46
[eitje]Methuselah
[eitje]Methuselah is offline
Citaat:
Wes schreef:
Lijkt me nogal riskant om met eigen wagen praktijkexamen af te leggen aangezien je eigen wagen geen 2e set pedalen heeft en dus examinator ook geen noodgreep kan uitoefenen.
Wordt in België altijd gedaan, tenzij je via de Rijschool autorijden geleerd hebt...

Of na de tweede keer falen, dan moet je rijlessen nemen bij 'n rijschool en dan met die auto examen doen.
Reageren

Regels voor berichten