Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het is altijd een combinatie van factoren wanneer je zakt. Bij één foutje ben je niet direct gezakt, maar áls je zakt, dan noemen ze ook meteen een hele waslijst met fouten op. Dan kun je in elk geval niet klagen dat het onterecht is.
Een remingreep in een bocht op een rustige weg ofzo (omdat je snelheid iets te hoog lag voor die bocht bijvoorbeeld), zal er niet meteen toe leiden dat je gezakt bent. Midden op een drukke kruising bestuurders van rechts niet voor laten gaan, zal er natuurlijk wel voor zorgen dat je gezakt bent.
||
Citaat:
![]() Toen ik slaagde had ik btw ook een ingreep. Er was net een ongeluk gebeurd op de kruising en ik moet er langs heen. Kwam er een auto van de andere kant aan rijden, via een hele rare manier. Ik zag hem wel, wou op de rem trappen maar m'n examinator deed dat net ff iets eerder. Toen we terugkwamen en zei dat ik geslaagd was, vroeg ik waarom ik niet gezakt was vanwege die ingreep. Hij zei toen: "ja joh, dat maakt niet uit, ik had je zelf gevraagd of je op die manier er langs wou rijden en je zag hem toch op tijd, dus maakt niet uit". Nou ja, ik dacht: "BOEIEN" en heb mooi gelijk m'n roze papiertje op kunnen halen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij mij werd er toen gevraagd "Is iedereen minimaal 18 jaar?" Dom eigenlijk dat ze dat vroegen want van te voren moest je je ID al laten zien, mja, dat is echt weer cbr logica ook. :/
||
Citaat:
|
ik schreef dat al eens in een gelijksoortige topic een week of 3 geleden.
Theorie = 1 keer Praktijk = 1. klote wagen heeft pech op het manoeuvreterrein (in België kan je het met je eigen auto doen, wat dus niet altijd een voordeel is) 2. Bordje met pijltje naar rechts niet gezien ![]() 3de keer goede keer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Of na de tweede keer falen, dan moet je rijlessen nemen bij 'n rijschool en dan met die auto examen doen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Betablokkers en astma/rijexamen Daantje_0705 | 16 | 05-03-2012 18:07 | |
Verkeer & Vervoer |
Rijexamen Peugeot Kwark89 | 1 | 24-02-2008 18:14 | |
Verkeer & Vervoer |
Nieuw rijexamen vanaf 1 januari 2008 ingevoerd coopergirl | 40 | 03-10-2007 12:49 | |
Werk, Geld & Recht |
op kamers VS rijexamen Gothic | 9 | 22-04-2004 17:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Opnieuw rijexamen na dronken rijden' Gatara | 39 | 28-01-2004 12:50 | |
De Kantine |
Rijexamen STAR86 | 8 | 04-06-2002 19:14 |