Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() neej,ik ben tegen geweld... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ja op de basischool toen mijn emotie en instinct het nog won van mijn ratio
een meisje had het lef te zeggen dat mijn ouders gescheiTen waren, toen kreeg ze en broodtrommel naar haar hoofd, wat nagels in haar gezicht, en een paar plukken uit haar haar
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
zelf ben ik een keer een bloedneus geslagen, door zo'n prepuberaal ventje dat dacht dat hij stoer was tegen zijn vriendjes ( tja stoer...meisjes slaan)....
zijn straf is geworden dat hij nu nog ene kop kleiner is dan ik ![]() veder kan ik hard rennen duss.... ![]()
||
Citaat:
ach... en een keer slaan is niet meteen vechten?
|
![]() |
|
Ik ben het geheeeel met nare man en miro eens!
Ik heb 2 jaar geleden een ontaarde ruzie gehad met een gast die sterker was. Een leraar heeft ons nog uit elkaar gehaald! Daarna schaamde ik me echt enorm dat ik zoiets laags had gedaan als vechten! Ik kon echt janken, ook omdat ik me alleen voelde dat ik redelijk kon blijven en iemand pakken met woorden, (Niet in de zin van kankerjood enzo!), en anderen uit onvermogen zoiets primitiefs doen als vechten! Helaas kon ik mijzelf ook niet laten slaan, maar sommige mensen zijn inderdaad zo achterlijk om maar te slaan als ze iets niet met hun (ONDERONTWIKKELDE) verstand kunnen doen. REIE, pacifist |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vroeger op de basisschool was ik in groep 5 en 6 zo'n beetje het pispaaltje van de klas. Iedereen die me uitschold voor mof en met mij 'dolde' ![]() Later ben ik een paar keer flink in de zeik genomen door steeds weer hetzelfde groepje toen ik een jaar of 14 / 15 was :/ Toen werd ik meestal rondgeduwd en soms ook neergetrapt. Op mijn 16e werd het me teveel en werd ik zelf uiterst agressief bij vlagen. Zo gebeurde het dan ook dat iemand die mij treiterde eens met hoofd en al tegen een muur aan werd geramd ![]() ![]() Daarvoor had ik het ook een keer dat ik op mijn 14e iemand met een stalen fietsketting over het schoolplein jaagde ![]() *schaamt zich diep* ![]() Maar uit mezelf doe ik niemand wat. Daarbij doe ik nu ook al een tijdje aan Taekwondo, erg goed voor de zelfbeheersing ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ehmz, 1 keer heel erg serieus, maar toen was ik ook woedend, toen had ik haar ook echt kunnen vermoorden. :/ Ze is toen ook een week niet meer op school geweest geloof ik, en nu kijkt ze me nooit meer aan. En ik heb een keer, op de basisschool, een jongen die me een mes op m'n keel zette, een gebroken neus geslagen, maar dat was zelfverdediging. Ik vecht of sla niet zonder reden.
|
![]() |
|
Elke dag, tijdens trainingen (van vechtsporten). en één keertje echt, tijdens 't uitgaan. viel 'n groep van 6 jongens (jaar of 20) 2 meiden die ik ken lastig. toen 'k er wat van zei begonnen ze agressief te doen.
En helaas, 'k ben o.a. 2 voudig nederlands kampioen Judo en limburgs kampioen Jiu-jtisu en heb een zwarte band in 4 verschillende vechtsporten. dus dat hebben ze geweten. Maar 'k vecht niet graag, zo op straat enzo dan. op training is heel wat anders.
||
Citaat:
je slaat alleen niet terug als je niet durft want wie laat zich zelf nou in elkaar slaan?? |
![]() |
|
Hmmm...
Veel te vaak ![]() ![]() Ik heb eens een vent z'n arm gebroken, en even later z'n neus... Daar heb ik nu nog spijt van... Aan de andere kant was hij degene die me zonder aanwijsbare reden op m'n neus sloeg...
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Lichaam & Gezondheid |