Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb meerdere nicks en heb ooit onder de nick P. Fortuyn lopen provoceren. Ook heb ik toen 1 niet serieus topic aangemaakt. Daarop had ik gezegd: So what dat ik 1 niet serieus topic maar, iedereen doet het wel eens (in die trant)... En dat is iets wat Boogie mij nog steeds kwalijk neemt (nam?) om een nog onbekende reden voor mij...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
uhm.. ik ben braaf..
![]() Ik had eerst een ander profiel.. maar ik was in die tijd heel veel bezig met me huiswerk.. en dit jaar niet dus ik heb meer tijd.. (denk ik altijd = niet zo) en ik ben vergeten wat dat voor naam + wachtwoord waren.. beetje jammer.. Mijn sig komt van Loesje.. dat zou ik er bij moeten zetten.. maar dat doe ik niet en nu pleeg ik plagiaat.. dus ik ben crimineel... Maar ja... ik ben verder heel braaf.. ik ben ook nog redelijk nieuw.. maar ja.. ik ben wel al de moraalridster genoemt ooit.. doorwie weet ik niet meer.. maar ja.. ![]() Dit is trouwens anoniem.. want je weet eigenlijk niet wie degene onder de naam is.. tenminste.. de meesten weten dat niet.. waaronder ik.. ![]() |
![]() |
|
ik heb twee andere nicks, post met de ene nooit meer, met de andere wel af en toe, maar niemand weet welke nick dat is en dat mag voorlopig ook wel zo blijven.
áls ik ooit bans gehad zou hebben, zou ik zonder problemen terugkomen omdat ik door mn inbelverbinding geen vast IP heb, maar gelukkig ben ik altijd ![]() ![]()
||
Citaat:
|
mja af en toe doe ik mee aan een chattopic met andere forummers die uit de chat komen. Op zich vind ik er niets ergs aan maar er kwamen klachten
![]() Kdoe wel weinig mee aan flames en zo. Kben lief ![]() Is lid zijn van het pro-DJ-Flemfront ook een zonde? ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
De Biechtstoel Little Phoebe | 293 | 23-07-2014 00:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
biecht stoel Toddish | 61 | 15-05-2007 18:04 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #25 Verwijderd | 44 | 03-11-2006 22:46 | |
Lifestyle |