Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2003, 22:17
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Ik wou vandaag iemand bellen maar toen kreeg ik te horen dat ik geen beltegoed meer heb en dat ik het vandaag op zou moeten laden. En daarna iets van je moet dit doen om het telefoonnummer te laten blijven bestaan...
Dus nu ben ik dus de lul als ik et goed heb ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2003, 22:20
Dminor
Dminor is offline
Nee hoor, alleen als die dingen eenmaal het Windows-effect te pakken hebben zou je wel eens een probleem kunnen hebben
Oud 28-02-2003, 22:28
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
~Black Rose264~ schreef:
Ik wou vandaag iemand bellen maar toen kreeg ik te horen dat ik geen beltegoed meer heb en dat ik het vandaag op zou moeten laden. En daarna iets van je moet dit doen om het telefoonnummer te laten blijven bestaan...
Dus nu ben ik dus de lul als ik et goed heb ?
wat werd er precies gezegd? en dan vooral voor welke datum? en welke operator heb je? (vodafone, kpn enz.)
ws heb je nog ff de tijd om je beltegoed op te warderen en is er dus niks aan de hand... bij de meeste operators moet je elk half jaar je beltegoed opwarderen anders krijg je dus wat jij nu hebt. na dat half jaar wordt je nr tijdelijk geblokkeert en na 1 of 2 maanden ben je dan je nr kwijt.
Dus binnenkort weer opwarderen en alles is weer goed
Oud 28-02-2003, 22:41
Verwijderd
Volgens mij met de aangescherpte regels kun je bij de meeste providers drie maanden zonder beltegoed zitten. Daarna wordt je nummer afgesloten.

Aanbieders zijn behoorlijk wat harder geworden tegen prepaid klanten vanwege dalende winsten.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 22:45
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
nare man schreef:
Volgens mij met de aangescherpte regels kun je bij de meeste providers drie maanden zonder beltegoed zitten. Daarna wordt je nummer afgesloten.
hmzz, dit kan ik me niet herinneren... wat maakt die lui het nou uit of je beltegoed hebt of niet... het gaat er toch om dat je het koopt (oftewel opwardeert)
ik dacht er alleen regels waren voor om de tijd zoveel beltegoed opwarderen
*moet anders toch eens op gaan passen, met dat geen beltegoed hebben *
Oud 28-02-2003, 22:50
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef:
hmzz, dit kan ik me niet herinneren... wat maakt die lui het nou uit of je beltegoed hebt of niet... het gaat er toch om dat je het koopt (oftewel opwardeert)
Nee, als je beltegoed op is, kun je idd een bepaald aantal weken/maanden zonder zitten en dan vervalt je telnr...irritant, maar waar.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 22:57
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Nee, als je beltegoed op is, kun je idd een bepaald aantal weken/maanden zonder zitten en dan vervalt je telnr...irritant, maar waar.
k*t je hebt gelijk... ik heb vodafone
Oud 28-02-2003, 23:33
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef:
Ja, maar het is toch logisch dat de aanbieders het liefste willen dat jij je beltegoed z.s.m. opwaardeert? Als je eenmaal per halfjaar je beltegoed ophoogt, dan levert dat de aanbieder minder winst op dan wanneer je het eenmaal per drie maanden moet doen.

Het feit dat je tegenwoordig alleen nog maar beltegoedkaarten van € 20,- (tenminste bij Dutchtone) kunt krijgen, is hetzelfde. Ook bedoeld om meer winst te slaan uit prepaidbellers.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 00:07
Shock
Shock is offline
en als je opeens nergens meer bereik hebt met o2, terwijl je (volgens de regels) netjes binnen 6 maanden je beltegoed opgewaardeerd hebt, wat doe je dan verkeerd?
Oud 01-03-2003, 00:10
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Nee hoor, alleen als die dingen eenmaal het Windows-effect te pakken hebben zou je wel eens een probleem kunnen hebben
Offtopic: VET! je avatar is de bootverkoper van monkey island
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 00:17
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ja, maar het is toch logisch dat de aanbieders het liefste willen dat jij je beltegoed z.s.m. opwaardeert? Als je eenmaal per halfjaar je beltegoed ophoogt, dan levert dat de aanbieder minder winst op dan wanneer je het eenmaal per drie maanden moet doen.

Het feit dat je tegenwoordig alleen nog maar beltegoedkaarten van € 20,- (tenminste bij Dutchtone) kunt krijgen, is hetzelfde. Ook bedoeld om meer winst te slaan uit prepaidbellers.

Bij Dutchtone vervalt je nummer pas na 6 maanden. Dacht dat Dutchtone dat nog als enige heeft..

http://www.dutchtone.nl/consument/pr...ed/content.php
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 03:42
Thomas
Thomas is offline
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 14:01
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ligt aan het abonnement en het netwerk en de soort telefoon denk ik
Oud 01-03-2003, 19:16
Miracle