Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dat ik met m'n moeder naar 't slingerbos ging, en we een drukke weg moesten oversteken. Toen we teruggingen, viel 't wiel van mijn speelgoedkinderwagentje. Van mijn moeder moest ik doorlopen, maar toen we aan de andere kant van de weg waren rende ik de weg op om 't wieltje te pakken
![]() |
![]() |
|
![]() |
Dat ik op de creche een aanhangertje van zown traptractor tege mn kin aankreeg.... En bloeden dat dat deed
![]()
|
![]() |
Geen idee hoe oud ik was.. Ik denk 4 ofzo.. Ik sta in de achtertuin bij het hekje.. Achter ons huis ligt een groot grasveld en een grasmaaier en dus 't gras aant maaien.. Dat ding komt mijn kant op, steeds dichterbij.. En ik ben zo bang dat ie achter me aan komt ofzo.. Ik was iig erg bang en heb vreselijk staan krijsen en janken!
![]() En ik was met mijn moeder aan het wandelen in het park.. Zij gingen met iemand praten die we tegenkwamen en ik zag aan de rand van een vijver kleine eendjes zitten.. Ik ging daar naartoe, want ik wou ze aaien.. Toen ik dichtbij kwam gingen die eendjes snel het water in, maar ik wou ze per se aaien dus ik liep die vijver in.. Gelukkig kwam mijn moeder me snel genoeg redden van een nare verdrinkingsdood ofzo ![]() ![]() |
![]() |
|
wat ik me nog redelijk goed kan herinneren is dat ik voor de eerste keer bij mn opa en oma ging logeren alleen, want toen gingen mn ouders verhuizen van waddinxveen naar hier. Ik was toen drie-en-een-half jaar
|
Ik was 2 of 3 en ik zat in de badkamer naast de wasbak. Mijn moeder was mijn haar aan het kammen en het deed heel erg veel pijn. Toen zei ze: 'wie mooi wil zijn moet pijnleiden'
Ze heeft verder nooit zo'n rare opmerking gemaakt en ze vindt het dus heeeel irritant dat ik me juist die ene keer nog kan herinneren. Kan ik haar nog steeds mee pesten ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik kan me nog herrineren dat ze op de peuterspeelzaal onwijs coole bekers hadden..
Het waren ijshoortjes, van plastic dan wel.. en dan een dop erop, en dat was dan het ijs, in het bruin en groen enzo.. en daar zat dan een gat in en daar kon je rietje doorheen ![]()
|
volgens mij kon k toen nog niet eens lopen, maar k kan me nog herinneren dat ik wakker werd in mn ledikantje en k had honger en begon te krijsen (nu weet ik waarom babys altijd zo'n herrie maken
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waardeertopic Missy | 500 | 13-04-2011 21:05 | |
De Kantine |
Herinneringen uit je kindertijd Nona | 24 | 10-02-2011 15:33 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic # 154 Verwijderd | 495 | 10-04-2010 09:38 | |