Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2003, 20:14
Evito
Evito is offline
de vroegste herinnering die je hebt?

Van mij van de peuterspeelzaal,
toen was ik twee denk ik,
ik herinner me een grote gymzaal,
met allemaal blauwe matrassen en kruipende kindjes... Daar stond ik dus ook tussen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2003, 20:17
Thomas
Thomas is offline
Ik heb werkelijk geen idee.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 20:23
qghp
qghp is offline
ik herrinner me nu op dit moment niet veel van mn jeugd (help wat zeg ik nou weer voor doms )

Maar als ik bijvoorbeeld iets zie dan heb ik er opeens wel weer herrineringen aan.

Dus als ik nou zeg dat mijn vroegste herrinering is dat ik modder ging eten in de tuin toen ik 4 was en dan hoor ik morgen een liedje dat me doet denken aan een moment van toen ik 3 was dan zou ik nu gelogen hebben dus ik denk dat ik gewoon maar niet antwoord.

Maar dat zou betekenen dat ik dit allemaal voor niks heb getypt en dat is ook weer zo zonde dus ik zet het er maar gewoon neer.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 20:24
Dminor
Dminor is offline
Ik onthou dingen van vroeger niet chronologisch.
Oud 30-01-2003, 20:25
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
dat ik naar groep 3 ging en dat ik als laatste ging en daarom een mooi kunstwerk mocht geven aan de juf.
Met citaat reageren
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Ik onthou dingen van vroeger niet chronologisch.
Een moeilijk woord.
Met citaat reageren
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
ik denk iets van naar buiten kijken door het raam, van onder af gezien en dus de hemel.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 20:28
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
ik was 5. er werd gebeld. mijn moeder nam op. ze ging huilen, want iemand vertelde dat mijn oma dood was.

zielig he
Oud 30-01-2003, 20:35
qghp
qghp is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef:
ik was 5. er werd gebeld. mijn moeder nam op. ze ging huilen, want iemand vertelde dat mijn oma dood was.

zielig he

neuh
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 20:37
Quiana
Quiana is offline
Offtopic:
wat komen jouw topics me bekend voor..
(niet lullig bedoeld hoor )

Weet het niet,
of heb iig geen zin om dat hier neer te zetten.
(onduidelijk ed)
Oud 30-01-2003, 20:39
]{ing
]{ing is offline
In het bos van Baarn wandelen met mijn vader
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 21:03
Nate
Nate is offline
Ik herriner me de bouw van het station te 's Hertogenbosch.

En daar was ik niet bij. Misschien is er iets misgegaan, vroeger, ergens?
Oud 30-01-2003, 21:04
the exploding boy
the exploding boy is offline
Dat ik toen ik 3 was uit een hotel moest klimmen met mijn ouders omdat de lift stuk was
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 21:08
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
mat-ice schreef:
neuh
wel
Oud 31-01-2003, 11:50
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Peuterschool.
Oud 31-01-2003, 11:54
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
ik zou het niet meer weten...
Oud 31-01-2003, 11:58
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
Groep 1, iedere ochtend een mop vertellen en ik weet nog heel goed dat ik op een gegeven moment deze vertelde:

Jantje en kees zaten in een vliegtuig, toen Jantje ineens heel erg moest piesen. Kees zei: doet dat toch gewoon uit 't raam! En ja hoor, Jantje deed 't raampje open en piste zo uit 't raam. Maar opeens viel het raampje dicht en Jantjes leutertje kwam ertussen en zijn leutertje viel dus naar beneden.. zo in een mandje augurken van een oud vrouwtje.
Een week later kwam 't oude vrouwtje terug bij de groeteman en de groentenman vroeg of de augurken van vorige week lekker waren. "ja hoor", zei 't vrouwtje, "vooral die verotte".

Ik was opeens de naughty boy van klas.. want ow ow wat had ik een grove mop verteld..
Oud 31-01-2003, 12:14
Verwijderd
toen ik net 3 jaar was en in de badkamer van de kruk viel, met m'n achterhoofd heel hard op de tegels.....
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 13:35
Miracle
Miracle is offline
k weet nie of dat echt het eerste was... denk het wel: ik kreeg een spekje van een collega van m'n vader... ze woonden in een bungalo en dat vond ik heeel raar.... Ook weet ik nog dat het in de buurt van duitsland was... dus aan de grens... k weet nie of dat het eerste was... maarja volgens mij was ik toen 2 of 3...
Toen ik 3 was ben ik heel ziek geweest... daar weet ik ook nog heeeel veel van (dik kinder trauma )
Oud 31-01-2003, 13:51
Ciao Che
Ciao Che is offline
Ik denk dat dat in het land van ooit was,

Toen ik op de koning van het land van ooit afstapte
(dus in een grote zaal vol met mensen, opeens iedereen stil, loopt een klein meisje naar voren) om mijn ouders 'aan te klagen' want ik kreeg geen stickervel en mijn zusje wel. Aangezien in het land van ooit kinderen de baas zijn vond ik dat onrechtvaardig en een goede reden om op de koning af te stappen.
Oud 31-01-2003, 14:28
Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
Evito schreef:
de vroegste herinnering die je hebt?

Van mij van de peuterspeelzaal,
toen was ik twee denk ik,
ik herinner me een grote gymzaal,
met allemaal blauwe matrassen en kruipende kindjes... Daar stond ik dus ook tussen
Voor mij hetzelfde. Ik herinner me een rood speelhuisje en ik weet nog precies hoe alles er uitzag en zelfs de dingen die ik toen deed. Ook herinner ik me nog een paar kinderen. Helaas kreeg ik op mijn 11e ongeveer te horen dat een meisje dat toen bij mij in de klas had gezeten was doodgereden door een auto.
Was toch wel ff schrikken want ik heb haar toch wel een beetje gekend vroeger. Heb ook nog een foto van de peuterspeelzaal waar ook zij opstaat.

Ik kan me ook nog veel vrienjes en vriendinnetjes van vroeger herinneren. Ze gingen allemaal verhuizen. Later ikzelf ook.

Ik denk nog vaak terug aan de tijd dat ik klein was want ik heb veel meegemaakt en het staat allemaal nog in mijn gehegen geprint.
Oud 31-01-2003, 14:32
A*
A* is offline
ik was n jaar of 3, en er werd n kamer aan de huiskamer gebouwd. Ik weet nog wel dat ik het erg koud had die avond tijdens het eten en dat we pannekoeken aten.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
toen ik net 3 jaar was en in de badkamer van de kruk viel, met m'n achterhoofd heel hard op de tegels.....
hmm t was waarschijnlijk eerder want ik weet ook nog wel dat m'n broertje geboren werd, en toen was ik echt net 3.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 14:40
Verwijderd
Toen ik 2 was heb ik een keer de halve nacht banden met sesamstraat zitten kijken . Dat weet ik nog goed, buiten stond de maan in wat ik nu het laatste kwartier noem.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 16:56
Breg
Breg is offline
Mijn eerste hreinnering is ook van de peuterspeelzaal, ik denk dat ik 2 of 3 was. En in die peuterspeelzaal stind zo´n klein palstic glijbaantje en er was 1 meisje die daar achterstevoren afging, en ik wou dat ook altijd, maar durfde nooit
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2003, 18:56
the tourist
the tourist is offline
Mijn 3e verjaardag. Toen ging ik met een paar andere kinderen in een leeg zwembadje op ons balkon spelen
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 19:18
Smartie
Smartie is offline
Twee maanden voordat ik vier jaar werd, toen zat mijn moeder te huilen op mijn slaap kamer omdat haar vader (mijn opa dus) was overleden. en dat greep me zo aan dat ik het onthouden heb
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 19:28
Zoulou
Zoulou is offline
euhm.. kehb best veel herinneringen van toen ik 3 was.. hoe ons voormalige huis ingericht was, peutertuin en zo....
maar van "feiten" of "momenten"... uhm... mja, toen ik mn buurmeisje sloeg omdat ze valsspeelde
Oud 31-01-2003, 19:29
BBEM
BBEM is offline
op vakantie in portugal dat we toen de hele vakantie in een golf hebben rondgereden door heel portugal en dat we toen ergens gestopt zijn en ik zo iets lekker heb gegeten maar ben er nooit meer achter gekomen wat het nou precies was
Oud 31-01-2003, 19:35
bernardo maffia
bernardo maffia is offline
Mijn vroegste herinnering is een kus in de 1ste kleuterklas met het meisje waarmee ik nu als 18jarige een relatie heb van 7 maanden. Kweenie oe tof
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 19:39
Mara
Mara is offline
Dat ik met m'n moeder naar 't slingerbos ging, en we een drukke weg moesten oversteken. Toen we teruggingen, viel 't wiel van mijn speelgoedkinderwagentje. Van mijn moeder moest ik doorlopen, maar toen we aan de andere kant van de weg waren rende ik de weg op om 't wieltje te pakken
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 20:09
Rian-x-
Rian-x- is offline
Dat ik op de creche een aanhangertje van zown traptractor tege mn kin aankreeg.... En bloeden dat dat deed En ik huile natuurlijk, echt letterlijk ALLES zat onder t bloed. Moeste 5 hachtingen in en ut litteken heb k nog steeds...
Oud 31-01-2003, 20:17
Piccola
Piccola is offline
Geen idee hoe oud ik was.. Ik denk 4 ofzo.. Ik sta in de achtertuin bij het hekje.. Achter ons huis ligt een groot grasveld en een grasmaaier en dus 't gras aant maaien.. Dat ding komt mijn kant op, steeds dichterbij.. En ik ben zo bang dat ie achter me aan komt ofzo.. Ik was iig erg bang en heb vreselijk staan krijsen en janken!

En ik was met mijn moeder aan het wandelen in het park.. Zij gingen met iemand praten die we tegenkwamen en ik zag aan de rand van een vijver kleine eendjes zitten.. Ik ging daar naartoe, want ik wou ze aaien.. Toen ik dichtbij kwam gingen die eendjes snel het water in, maar ik wou ze per se aaien dus ik liep die vijver in.. Gelukkig kwam mijn moeder me snel genoeg redden van een nare verdrinkingsdood ofzo
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 07:36
WolterB
WolterB is offline
wat ik me nog redelijk goed kan herinneren is dat ik voor de eerste keer bij mn opa en oma ging logeren alleen, want toen gingen mn ouders verhuizen van waddinxveen naar hier. Ik was toen drie-en-een-half jaar
Oud 01-02-2003, 09:42
snoopy
snoopy is offline
M'n tweede Kerstmis (toen was ik bijna 2). Ik vond de kerstboomlampjes zooo mooi.
Oud 01-02-2003, 10:35
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Ik was 2 of 3 en ik zat in de badkamer naast de wasbak. Mijn moeder was mijn haar aan het kammen en het deed heel erg veel pijn. Toen zei ze: 'wie mooi wil zijn moet pijnleiden'

Ze heeft verder nooit zo'n rare opmerking gemaakt en ze vindt het dus heeeel irritant dat ik me juist die ene keer nog kan herinneren. Kan ik haar nog steeds mee pesten
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 10:39
videoband
videoband is offline
ik was drie jaar , zat op zwemles en begon te kotsen.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 13:40
Pla
Pla is offline
Ik kan me nog herrineren dat ze op de peuterspeelzaal onwijs coole bekers hadden..
Het waren ijshoortjes, van plastic dan wel.. en dan een dop erop, en dat was dan het ijs, in het bruin en groen enzo.. en daar zat dan een gat in en daar kon je rietje doorheen
Oud 01-02-2003, 13:46
Muizzz
Muizzz is offline
dat het altijd zo ontzettend koud was op de wc's van de peuterspeelzaal. toen was ik 3 ofzow.
Oud 02-02-2003, 15:49
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Ik ging een dagje naar Amsterdam met m'n oma. Was een jaartje of 3. En toen gingen we met de rondvaratboot door de grachten en toen kreeg ik een colalolly.

Klinkt wel raar hihi
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 17:01
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Moeilijk !

Ik denk...toen ik op het ijs was van het vijvertje tegenover ons oude huis. Denk ik.
Oud 02-02-2003, 18:08
heavinly
heavinly is offline
dat ik op mn 4e verjaardag mandarijnen met pepernoten ging trakteren
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 18:13
Qamra
Qamra is offline
Ik herinner mijn 2e verjaardagstaart nog; een grote 2 met smarties....
Oud 02-02-2003, 18:19
ydnew
ydnew is offline
Mijn vroegste herinnering????

Ik was drie en we gingen verhuizen, mijn moeder was toen zwanger en ze wilde wat opvegen, maar ik was bang dat ze de baby pijn zou doen en toen heb ik het opgeveegd.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 18:22
Mysterons
Mysterons is offline
eh.. in de kleuterklas, dat ik altijd een kusje moest geven aan een bepaalde jongen anders wilde ik niet naar huis
Oud 03-02-2003, 11:25
Nina182
Nina182 is offline
Dat ik met duplo aan het spelen was met mn grote neef Ik denk dat ik 3 ofzo was
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 11:30
Static Dollie
Static Dollie is offline
volgens mij kon k toen nog niet eens lopen, maar k kan me nog herinneren dat ik wakker werd in mn ledikantje en k had honger en begon te krijsen (nu weet ik waarom babys altijd zo'n herrie maken)
Oud 03-02-2003, 20:37
jeroen987654321
jeroen987654321 is offline
pfff... eeeeh.... dat mn moeder en ik een uur opgesloten zaten in de lift toen ik 3 was ofzo
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 20:49
KissMyJackass
KissMyJackass is offline
dat ik een of ander paasontbijt moest eten op de creche, en daar had ik geen zin in, dus ging ik een beetje gillen enzo
ik zie nog steeds dat croissantje en dat eierdopje voor me
Oud 03-02-2003, 21:19
Ninja_Nina
Ninja_Nina is offline
Owww, dat weet ik nog goed.
Ik was drie, zat bij mijn moeder achter op fiets in zo'n kinderstoeltje en we fietsten toen langs de kleuterschool. Over een paadje met rode tegels trouwens. Toen zei mijn moeder: 'Ja Nina, hier ga jij ook over een jaartje heen!'
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten