Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou en!!
Dan gooi je je vla met bord en al de lucht in zodat alles aan het plafond blijft kleven!!! Dan hoef je het ook niet te eten! En erger je je ook niet aan die nep smaak van die bolletjes!!! dus....... ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Indien ik stage loop, afstudeer of werk bij Campina (daar is Bollino toch van?) aan de Bollino vla, dan zal ik dit gaan veranderen
![]() Zelf heb ik er ook wel eens bij stilgestaan waarom ze niet wat smakelijkere zijn. Wat ik me kan bedenken is: *kostenbesparing; door goedkopere, maar minder goede ingredienten te gebruiken worden de kosten gedrukt. Dit kan ik me echter niet voorstellen bij Campina aangezien ik niet verwacht dat deze kosten gigantisch zullen zijn. *incapseling van het bolletje.; omdat het bolletje in een waterrijk product zit, dient het bolletje tegen oplossen beschermd te worden. Dit word gedaan door er een niet in water oplosbaar laagje omheen te maken. Als ik er langer over nadenk zijn er vast nog wel meer dingen, maar dit lijken me de 2 belangrijkste. Indien het iemand erg interesseert, stuur een mailtje naar de fabricant (campina? www.campina.nl) en stuur een mailtje met de vraag. Ze zullen deze vraag aan je beantwoorden weet ik. Zal ook even bij een klasgenoot vragen, die loopt stage bij Campina. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dan kan je het beter gewoon niet eten, ik denk niet dat je huisgenoten het erg leuk zullen vinden. Waarom staat er in je sig dat je altijd je bord leeg moet eten, en nu ineens niet? ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: