Advertentie | |
|
![]() |
|
ik kan me nog wel een droon herinneren van toen ik 7 was.
toen ik wakker werd zag ik op de deur (die stond toen altijd open) een hele enge vrouw en dat beeld kan ik me nog steeds voor de geest halen. Ook ging na doe nacht de deur opeen dicht en wilde ik m niet meer open hebben ![]()
|
Verwijderd
|
Af en toe. Vaak weet ik dan ook dat ik die droom al vaker heb gehad en weet ik dus wat er gaat gebeuren, net zoals een boek dat je al eens hebt gelezen of een film die je al hebt gezien. Maar ik doe dan vaak toch anders, zodat het verhaal iets verandert.
Komt niet zo heel vaak voor trouwens, en ook niet echt meer dan 1 of 2 keer per droom. |
![]() |
|
Ja, ik val altijd... uit bijna elke droom wordt ik wakker doordat ik ofwel van n gebouw val, of op een vogel zit en vlieg maar dr dan vanaf val... nouja kan allemaal
![]() En vroeger droomde ik wel es dat er een wesp uit een muur kwam ofzo, en in mn oog vloog, heel vreemd ![]() Maar toen was ik ook nog maar heel klein hoor ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ja ik droom heel vaak dat ik een ongeluk of iets dergelijks heb waarbij ik bijna dood ga, maar net op tijd word ik in zoverre gered dat alleen maar een arm of been ofzo verpulverd is. :/
|
ooit eens gehad dat ik iedere nacht achtervolgt werd door iets en wegrende door mijn oude buurt, zelfs onder water en door geheime gangen van het schippersinternaat (die niet bestaan) en iedere droom kwam ik een klein stukje verder...maar nooit het water uit...
|
Nope...
Alleen ik had een paar nachten geleden wel een leuke droom. Een meissie dat ik wel leuk vind (niet verliefd maar wel zo iemand van: als ik daarmee iets zou kunnen krijgen dan pak ik die kans!) en die ik alleen ken via cu2, gaf me nota bene in het MVV-stadion ( ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Nee niet echt
wat trouwens scheelt als je steeds terug komende dromen hebt; overdag bedenken wat de oplossing is. Dat je bv je sleutels kwijt bent en dat je overdag bedenkt waar je ze in je droom gelaten hebt. Dan kan je in droom het oplossen en ben je ervanaf.. Tis me al twee keer gelukt, hoewel de oplossing niet zo geweldig werkte in me droom ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Nachtmerries !!! Tieneke | 48 | 07-07-2005 14:06 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Azalea Femme-Fatale | 2 | 29-11-2003 18:57 |