![]() |
|
Poll: Heb je wel eens iemand in elkaar geslagen?[*]Ja, ik vecht elk weekend[*]Ja, was zo kwaad dat vuisten gingen jeuken[*]Ik sla nooit, make love not war[*]Ik ben zelf wel eens verrotgeslagen[*]Ik wordt dagelijks in mekaar gerrost
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik sla nooit.
Dat zegt trouwens weinig over de mate waarin ik agressief ben. Ik ben opzich erg rustig, maar als ik "goed" boos ben heb ik mezelf niet meer helemaal onder controle. Ik kan mezelf dan gigantisch opfokken. Met woorden kom ik dan een heel eind, en in veel gevallen loop ik weg of richt ik me agressie ergens anders op. Ik heb nog nooit iemand hard geslagen. |
![]() |
|
Ik ben behoorlijk agressief. Tot ik een jaar of 15 was vocht ik zo'n beetje elke week wel. Een stuk of 10 mensen moesten naar de dokter of tandarts nadat zij met mij in aanraking waren gekomen.
![]() ![]() ![]() Ik ben trouwens nooit zelf in elkaar geslagen. ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
niet dat het hielp, nou ja met vechten wel want wist precies de plekjes waar ik moest slaan en hoe ik met moest verdedigen. |
![]() |
|
Karate? Oei, dan kan ik maar beter niet met jou vechten!
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Of ik moet bruggers in elkaar gaan rossen ![]()
|||
heb gekozen voor make love not war ik sla nooit.
ben zelf ook al eens in elkaar geslagen, dus dat klopt ook. (heerlijk was dat) ![]() ikzelf sla niet maar heb wel pas iemand uitgescholden, toen was ik echt pissig, en dan kan ik wel een ruit ingooien. Citaat:
Jij bent gek, het lijkt mij enorm vernederend. bovendien hou ik niet van geweld nadat ik vandaag gezien hoe een bang meisje door een jongen schijnbaar bedreigd werd;hij praatte agressief en had het meisje bij de kraag vast. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
En wie zegt dat die jongens zwakker waren dan haar? Als iemand plotseling erop los begint te slaan, heeft bijna niemand daar verweer tegen. Zo heb ik toen ik 12 was een jongen van 14 bij mij in de straat (die stukken groter en sterker was dan ik) een ram gegeven, en die rende letterlijk jankend naar zijn moeder.
|
|