Hebben jullie dat wel ns? Dat je eigenijk bloedchagrijnig bent en dat je dat ook kunt terugzien op t forum? Ik heb t namelijk wel merk ik nu Alle mensen met domme/persoonlijke opmerkingen moeten dr ineens aan geloven terwijl ik daar normaal heel goed tegen kan.
umm ik heb wel eens dak dan dingen zeg die nergens op slaan en dat ik veel moeilijker doe en dat ik echt gewoon over elke domme opmerkng wat moet zeggen
Nee heb ik niet, uit me meestal op MSN als ik me rot voel. Niet op een forum. En als ik me afreageer op i-net/forums zou ik dat doen op een ander forum
mja, ik heb wel'ns een hele discussie gevoerd over dat je geen "ikbenzozielig"-topics op onzin moest plaatsen. Een of ander figuur had zo'n topic gemaakt en ik had er gewoon bijgeschreven dat het me geen ene hol boeit hoe zielig die wel niet gevonden wilde worden
Jah Maar dan weet ik ook van mezelf dat ik chaggerijnig ben en dan ga ik niet vrolijk met smileytjes posten of weet ik het wat. Ik ga meestal ff beetje op onzin afreageren of meteen chaggo reageren en zo
als ik chagrijnig ben en ik zit op 't forum, dan reageer ik me af op 't forum. als ik chagrijnig ben en ik zit bij m'n oma, dan reageer ik me af op m'n oma.