Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
bedankt Kenny McCormick Edit: mn oom belde net op, ze zijn naar de EHBO want mn oma was geslagen en gevallen op haar hoofd ![]()
|
Meerssen( Bij Maastricht) is nooit wat gebeurt maar Blerick (bij Venlo) das pas crimineel (wat ik heb meegemaakt) en in Blerick woont mn oma maar ze is weer terug uit het ziekenhuis, politie is nu bezig met een buurtonderzoek, kben eens benieuwd
||
Citaat:
![]() Ik durf daar overdag tegenwoordig nauwelijks de straat meer op omdat het voor het station en in de stad bezaaid is met zwervers en verslaafden die dan om geld komen zeuren. Of dat je bij een bank wil gaan pinnen (binnen wel te verstaan) en dat ze dan bij de trap die je dan naar binnen leidt staan te wachten en je mag er van hen aklleen door als je ze geld geeft. Echt eng en het word alleen maar erger vrees ik ![]() Veel sterkte met je oma
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Tjaja, tis allemaal wat ja... het gaat echt allemaal de verkeerde kant op ![]() ![]() Veel sterkte.
|
Bedankt iedereen, het stond ook in de krant, alles gaat goed met haar en ze gaat er mee door (met het winkeltje dan) ze hebben de daders bijna, het waren geen turken (alhoewel het toenze de vorige 4 keer overvallen was wel turken waren) maar het zijn krakers van de huizen die achter het winkeltje leeg staan.
Meerssen-West ook crimi ---> klopt wel een beetje maar ze doen niks ze staan dr wat, ik kom er niet vaak
|
![]() |
F*CKING KLOOOTUH zoals het er tegenwoordig aan toe gaat .
maar als ik een misdadiger zou zijn zou ik ook wel de zwakkere onder het volk pakken , nou in dit geval is het deze ONDERNEEMSTER van 83 jaar ik zal het niet geod praten maar als je op deze leeftijd bent en bijvoorbeelt in een winkel staat waar geld aanwezig is , nou dan is de gedachte bij foute mensen al heel snel gemaakt dnek ik nou ik hoop dat het minder wordt " ze moeten gwn veel strenger worden in nederland , en doodstraf gwn invoeren " vooral voor de allochtone misdadigers , die zijn hier eik mar tegast en dan nog besteelen ook nog terwijl ze een uitkering kunne krijgen "dat gaat mijn tever " mahjahhhh nix aan tedoien suc6 haleeeej
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ontopic: belachelijk zeg, dat er iemand is die een 83jarige vrouw neer kan knuppelen. |
![]() |
|
Nee maar ik vind ook wel het zijn meestal van die vreemdelingen die die dingen in onze landen uithalen.
![]() Word ik zo pissed van al de turken bij ons op school doen altijd hetzelfde tegen iedereen ze hebben nooit respect voor de leerkrachten en ons en denken dat ze de baas zijn. Is dat dan niet normaal dat niemand hen nog moet? ![]() Dat ze dat in hun moslim landen gaan doen denk ik dan. Als je ooit zo van die dingen hebt meegemaakt dan denk je ook zoals mij. ![]() ![]()
||
Citaat:
Wat een kortzichtige reactie, zeg. Ik geef toe dat Nederland een probleem heeft, maar door zulke uitlatingen wordt de kloof tussen autochtonen en allochtonen alleen maar groter. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Of een vriedin van bij ons op school is al een bijna verkracht op de trein door vreemdelingen vind jij dat nog normaal??? ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Tweewekelijks] Forumpeiling & Tweede Kamerverkiezingen 2012 Martiño | 233 | 22-07-2012 10:30 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 54 Fantôme | 500 | 15-12-2008 21:07 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Drankgebruik onder jongeren sammiej | 73 | 05-09-2007 09:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Opdracht nederlands Cherry Springs | 2 | 01-11-2005 18:05 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De kettingzaag en de bejaardenflat; een episch drama. Verwijderd | 18 | 13-10-2002 20:03 |