Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik denk dat ik maar een kaartlezer op de deur monteer, kunnen alleen mensen met een pasje naar binnen ![]()
|
Hmm, mijn deur staat bijna altijd open (behalve als ik slaap (of een poging doe tot). En ze komen dus altijd zomaar binnen en zelfs als hij dicht is komen ze zomaar binnen... Tja een nogal open huishouden is het hier, als ik het vergelijk met anderen...
Misschien moet ik ze toch maar gaan aanleren om te kloppen en niet zomaar naar binnen te lopen als m'n deur dicht is... ![]()
|
ik zit bijna nooit in mijn kamer
maar als ik er zit heb ik het liefst dat men klopt maar dat gebeurt helaas niet zelf als ik het honderd keer zeg doen ze het nog niet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ik heb t liefst dat er geklopt wordt, behalve als de deur openstaat, dan mag gewon iedereen bij me naar binnen lopen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb zo'n *sex in progress*-dingetje bij m'n deur ..
M'n vader kon er de humor niet van inzien .. ![]() M'n zusje wou meteen alles weten over sex ![]() En m'n moeder moest toch grinniKen ![]() My point : Iedereen loopt maar gewoon naar binnen. ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat was de deur van de (oude) badkamer, ze kon het niet uitstaan dat ze er iemand hoorde en er niet bij kon. Je schrok je ook het leplazerus als je eerst een bonk horde en dan dat ge schriek van die klauwen. Een Tom en Jerryfilm was er niks bij!
|
ik ben bezig mijn broertje bij te brengen dat het tog wel beschaafd is om te kloppen.
dus... *broertje loopt mijn kamer in* 'je hebt niet geklopt, weg weze' *broertje loopt kamer uit* *broertje klopt op deur en komt binnen lopen* 'kep nie gezegd dat je binne mocht kome eruit!' *broertje loopt kamer uit* *broertje klopt op deur en w8* 'ja?' *broertje loopt mijn kamer in* 'kep nie gezegd dat je binne mocht kome,weg!' *broertje loopt kamer uit* *broertje klopt op deur en of ie binne mag komen* 'waarom?' 'ut eten staat klaar' 'nee je mag niet binnen komen, opzouten!' ![]() dat gebeurt een stuk of 20 keer per dag. ik vind het echt geweldig hoe hij alles doet wat ik zeg. ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |