Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2003, 17:54
Verwijderd
*met dank aan badkamer topic*

moeten mensen kloppen als ze je kamer opwilen, of loopt iedereen gewoon naar binnen?

vroeger liep iedereen bij mij naar binnen, maar toen mocht dat niet meer bij mijn broers, *zomaar naar binnen lopen dus* en toen mocht het uiteraard ook niej meer bij mij he.. *
enja.. nou is t nog steeds zo.. vind t eigenlijk wel prettig..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2003, 17:56
Verwijderd
Ik heb het liefst dat men klopt
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 17:56
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
geen idee
volgens mij loopt iedereen zo maar binnen
maar ik hoor ze altijd aankomen
Oud 22-03-2003, 17:57
Shock
Shock is offline
overdag staat ie altijd gezellig open, als ie dicht zit hebben ze hier meestal wel het fatsoen om ffies te kloppen. als ik echt wil dat er niemand binnenkomt heb ik altijd nog zo'n leuk slot
's nachts gaat ie altijd wel dicht in verband met een stel luidruchtige huisgenoten zegmaar (en nu druk ik me heel rustig uit)
Oud 22-03-2003, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Dr. Oetker schreef op 22-03-2003 @ 18:56:
geen idee
luidruchtige familie?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 18:00
Yolcu
Yolcu is offline
Overdag staat ie vaak open, dan loopt iedereen gewoon binnen. Als de deur dicht is, wordt er netjes geklopt. Vind ik wel fijn zo.
Oud 22-03-2003, 18:00
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Riannuhh schreef op 22-03-2003 @ 18:58:
luidruchtige familie?
nee het kraken van de trap
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Shock85 schreef op 22-03-2003 @ 18:57:
overdag staat ie altijd gezellig open, als ie dicht zit hebben ze hier meestal wel het fatsoen om ffies te kloppen. als ik echt wil dat er niemand binnenkomt heb ik altijd nog zo'n leuk slot
's nachts gaat ie altijd wel dicht in verband met een stel luidruchtige huisgenoten zegmaar (en nu druk ik me heel rustig uit)

mijn deur kan ook op slot.. heb geen 'luidruchtige huisgenoten' maar als ik vette boos ben ofzow doe ik um dicht, en dan komt me moeder standaard 5 minuten later naar boven, om zonder kloppen * * binnen te vallen.. maar dan zit ie dus dicht.. en dan wordt ze egt vette boos.. weet ook niej wrom.. maar dan pakt ze me sleutel dus af *maar.. mijn moeder is nie zo slim, want we hebben beneej zo'n gangkast, en daar zit het zelfde slot op, met uiteraard nog een sleutel dus ga ik altijd naar beneden om die sleutel te pakken, zodat zij vervolgens de sleutel uit mijn duer daar in an steken.. en maar niet op het idee komen hoe ik toch telkens weer aan die sleutel kom he *
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef op 22-03-2003 @ 19:00:
nee het kraken van de trap

Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 18:05
mixtape
mixtape is offline
Ik heb m'n ouders aangeleerd om eerst te kloppen. Maar nu gaat het 'kloppen' en 'ruk' gelijk die deur open. Dus echt nut heeft het niet.
Oud 22-03-2003, 18:06
Talon
Talon is offline
Citaat:
Silveria schreef op 22-03-2003 @ 19:05:
Ik heb m'n ouders aangeleerd om eerst te kloppen. Maar nu gaat het 'kloppen' en 'ruk' gelijk die deur open. Dus echt nut heeft het niet.
ja zo gaat dat hier dus ook..
ik denk dat ik maar een kaartlezer op de deur monteer, kunnen alleen mensen met een pasje naar binnen
Oud 22-03-2003, 18:16
Miracle
Miracle is offline
Hmm, mijn deur staat bijna altijd open (behalve als ik slaap (of een poging doe tot). En ze komen dus altijd zomaar binnen en zelfs als hij dicht is komen ze zomaar binnen... Tja een nogal open huishouden is het hier, als ik het vergelijk met anderen...
Misschien moet ik ze toch maar gaan aanleren om te kloppen en niet zomaar naar binnen te lopen als m'n deur dicht is...
Oud 22-03-2003, 18:28
liesemies
liesemies is offline
ik zit bijna nooit in mijn kamer
maar als ik er zit heb ik het liefst dat men klopt
maar dat gebeurt helaas niet
zelf als ik het honderd keer zeg
doen ze het nog niet
Oud 22-03-2003, 18:35
ssjpan
ssjpan is offline
Citaat:
Hermione schreef op 22-03-2003 @ 18:56:
Ik heb het liefst dat men klopt
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Silveria schreef op 22-03-2003 @ 19:05:
hahaah, dat was bij mij eerst ook zo, maar ik ging dan altijd zeiken dat ze moesten wachten.. en nou doen ze dat wel
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 18:49
Arwyn
Arwyn is offline
Volges mij kloppen m'n ouders meestal wel... Maar ik doe toch niet echt iest beschamends in m'n slaapkamer, dus... En m'n ouders komen eigenlijk gewoon bijna nooit naar mijn kamer als ze weten dat ik er in zit/lig/ben dus...
Oud 22-03-2003, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Arwyn schreef op 22-03-2003 @ 19:49:
Maar ik doe toch niet echt iest beschamends in m'n slaapkamer, dus...

neej, dat bedoelde ik ook niet hoor.. gewoon..
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Dr. Oetker schreef op 22-03-2003 @ 18:56:
geen idee
Idd, houten vloeren . Wel makkelijk, word je ook niet afgeluisterd (je weet het maar nooit met die afluisterschandalen van tegenwoordig) .
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 19:44
the tourist
the tourist is offline
Ik heb liever wel dat ze kloppen, ook al gebeurt dat nooit. Maar bij mij in huis is het toch niet druk. En meestal hoor ik ze wel aankomen.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 19:50
WolterB
WolterB is offline
ik heb t liefst dat er geklopt wordt, behalve als de deur openstaat, dan mag gewon iedereen bij me naar binnen lopen
Oud 22-03-2003, 19:50
Verwijderd
Citaat:
MoonMonkey schreef op 22-03-2003 @ 20:44:
Ik heb liever wel dat ze kloppen, ook al gebeurt dat nooit. Maar bij mij in huis is het toch niet druk. En meestal hoor ik ze wel aankomen.
jah.. ik ook hoor..herkennen jullie ze dan (ook) aan hoe ze de trap oplopen? bij ons heeft ieder zen eigen loopje, dus ik herken ze altijd..
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 21:10
wissie
wissie is offline
Bij ons loopt iedereen gewoon naar binnen. Ik heb geprobeerd ze eerst te laten kloppen, maar dat houden ze 2 dagen vol, en dan vervallen ze weer in de oude gewoonte.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 21:13
Talon
Talon is offline
hm.. al die mensen die problemen hebben met dat iemand zomaar de kamer op loopt...
monteer een kaartlezertje op je deur, voor zo'n 500 euro ben je al klaar
Oud 22-03-2003, 21:21
LivingDeadDoll
LivingDeadDoll is offline
Ik heb zo'n *sex in progress*-dingetje bij m'n deur ..
M'n vader kon er de humor niet van inzien ..
M'n zusje wou meteen alles weten over sex
En m'n moeder moest toch grinniKen ..

My point : Iedereen loopt maar gewoon naar binnen. En daar kan ik toch niet veel aan veranderen tot we gaan verhuizen .. Het bordje helpt niet echt , maar het brengt wel lol in 't huis ..
Oud 22-03-2003, 21:25
Verwijderd
als ik op mn kamer ben komen ze alleen als dat nodig is, en dan kloppen ze meestal wel ff ja
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2003, 09:18
Verwijderd
Mij maakt het eigenlijk niet uit .
Ik heb meestal ook mijn kamerdeur open staan .
Maar mijn kamer is ook aan de andere kant van het huis .
Als me zus thuis is , doe ik wel vaker de deur dicht .
Maar dan maakt het me nog niet uit of ze binnen komen eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 09:36
Yamyam
Yamyam is offline
Ik wil wel ff dat ze kloppen ja.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 14:58
Verwijderd
Citaat:
testout.com schreef op 23-03-2003 @ 10:18:

Als me zus thuis is , doe ik wel vaker de deur dicht .

jij heb zus-angsten...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 15:18
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Riannuhh schreef op 22-03-2003 @ 20:50:
jah.. ik ook hoor..herkennen jullie ze dan (ook) aan hoe ze de trap oplopen? bij ons heeft ieder zen eigen loopje, dus ik herken ze altijd..
Ik woon alleen met mijn moeder, haar herken ik idd door de manier van lopen. Als ik de manier van lopen dus niet herken, weet ik dat het iemand anders is.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 15:38
Ketjing
Ketjing is offline
Meestal klopt mijn familie wel, wel zo makkelijk
Oud 23-03-2003, 15:43
Verwijderd
Citaat:
MoonMonkey schreef op 23-03-2003 @ 16:18:
Ik woon alleen met mijn moeder, haar herken ik idd door de manier van lopen. Als ik de manier van lopen dus niet herken, weet ik dat het iemand anders is.
en dan knal je gauw je deur dicht zodat ze moete kloppen?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 16:11
poesiefox
poesiefox is offline
Alle deuren hier in huis staan open anders gaan de katten protesteren. Met hun nagels. Get the picture?
Oud 23-03-2003, 16:13
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 23-03-2003 @ 17:11:
Alle deuren hier in huis staan open anders gaan de katten protesteren. Met hun nagels. Get the picture?
die kloppen vast niet he?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 16:22
Orion16
Orion16 is offline
Kloppen. Meestal heb ik de deur gewoon dicht
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 16:27
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Riannuhh schreef op 23-03-2003 @ 17:13:
die kloppen vast niet he?
We hebben er eentje, die vond het erg leuk om een bepaalde deurpost te bespringen, zo hoog mogelijk, en dan met vier poten de hoek omklemmend langzaam en schrapend naar beneden te zakken. Ze heeft die deurpost helemaal uitgehold. Moest een hele pot houtrotvuller in.

Dat was de deur van de (oude) badkamer, ze kon het niet uitstaan dat ze er iemand hoorde en er niet bij kon. Je schrok je ook het leplazerus als je eerst een bonk horde en dan dat ge schriek van die klauwen. Een Tom en Jerryfilm was er niks bij!
Oud 23-03-2003, 16:28
snoopy
snoopy is offline
iedereen klopt hier. maar m'n moeder is een beetje doof, ofzow. Als ik dan "ja" of "binnen" zeg, dan hoort ze t niet. Dan staat ze daar vet lang, net zo lang tot ik de deur maar open doe.
Oud 23-03-2003, 16:48
m'neer
m'neer is offline
Van mij mogen ze best binnenkomen, maar ze hebben tóch altijd het fatsoen om te kloppen.

Wie is 'ze'?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 17:02
Iduna
Iduna is offline
Meestal staat ie open maar als ie dicht is kloppen 'ze' wel.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 19:11
Onbekende
Onbekende is offline
Bij ons loopt iedereen gewoon naar binnen. Ik heb ook geen geheime activiteiten in mijn slaapkamer die niemand zou mogen zien. En als ik die wel had... dan hoor ik toch wel eerst de deur van de gang.
Oud 23-03-2003, 19:40
Dminor
Dminor is offline
Niemand klopt, behalve de mensen die dat toch doen, en dat is vrijwel niemand. Ik hoor ze altijd wel de trap op komen, dus het is ook niet nodig.
Oud 23-03-2003, 20:10
Maantje
Maantje is offline
ik ben bezig mijn broertje bij te brengen dat het tog wel beschaafd is om te kloppen.
dus...
*broertje loopt mijn kamer in* 'je hebt niet geklopt, weg weze' *broertje loopt kamer uit* *broertje klopt op deur en komt binnen lopen* 'kep nie gezegd dat je binne mocht kome eruit!' *broertje loopt kamer uit* *broertje klopt op deur en w8* 'ja?'
*broertje loopt mijn kamer in* 'kep nie gezegd dat je binne mocht kome,weg!' *broertje loopt kamer uit* *broertje klopt op deur en of ie binne mag komen* 'waarom?' 'ut eten staat klaar' 'nee je mag niet binnen komen, opzouten!'

dat gebeurt een stuk of 20 keer per dag. ik vind het echt geweldig hoe hij alles doet wat ik zeg. en hij leert het nooit, egt geweldig
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 20:15
Hammet
Hammet is offline
Bij mij thuis kloppen ze op de deur terwijl ze de deur al open doen niet echt nuttig om te kloppen dus
Oud 23-03-2003, 20:16
PV
PV is offline
thuis loopt iedereen gewoon binnen, op kamers kloppen mensen meestal eerst even
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 20:25
heavinly
heavinly is offline
mn moeder klopt meestal wel (hoewel de deur vaak gewoon open is), maar mn zus komt gewoon altijd binnen, maakt niet uit hoe vaak ik zeg dat ze moet kloppen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 20:42
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Riannuhh schreef op 23-03-2003 @ 16:43:
en dan knal je gauw je deur dicht zodat ze moete kloppen?
Nee, zo erg vind ik dat niet
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 20:45
Roos
Roos is offline
Iedereen stormt altijd zomaar binnen, ik vind het irritant, dus ik ben nu begonnen om zelf ook te kloppen. MIsschien steken ze er iets van op
Oud 23-03-2003, 20:48
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
Maantje schreef op 23-03-2003 @ 21:10:
ik ben bezig mijn broertje bij te brengen dat het tog wel beschaafd is om te kloppen.
dus...
*broertje loopt mijn kamer in* 'je hebt niet geklopt, weg weze' *broertje loopt kamer uit* *broertje klopt op deur en komt binnen lopen* 'kep nie gezegd dat je binne mocht kome eruit!' *broertje loopt kamer uit* *broertje klopt op deur en w8* 'ja?'
*broertje loopt mijn kamer in* 'kep nie gezegd dat je binne mocht kome,weg!' *broertje loopt kamer uit* *broertje klopt op deur en of ie binne mag komen* 'waarom?' 'ut eten staat klaar' 'nee je mag niet binnen komen, opzouten!'

dat gebeurt een stuk of 20 keer per dag. ik vind het echt geweldig hoe hij alles doet wat ik zeg. en hij leert het nooit, egt geweldig
kijk,..zoo'n broertje is nou handig ,...die van mij doet dat nie,...maja die is dan ook enorm aan het puberen,..hoe oud is die dan?? (aangezien die nog zo goed naar je luistert)
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 21:00
Verwijderd
Mijn moeder stormt altijd naar binnen, de rest klopt altijd netjes. Ik heb ook liever dat men klopt.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 21:14
dyfusica
dyfusica is offline
k heb een slot die altijd dicht is.. voordat ik dat slot kreeg liepen er altijd mensen binnen. ik kon me niet eens normaal omkleden.. nu heb ik al jaren een slot, en dat gaat prima.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 21:25
angel_girl
angel_girl is offline
ze moeten kloppen
Reageren

Regels voor berichten