Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Welke medeforummers lijken op jou qua:
-Uiterlijk nog niemand -Intelligentie nog niemand -Karakter nog niemand, heb dan ook een apart karakter maar toch -Levensinstelling ook nog niemand -Opleiding qua opleiding vast wel veel mensen.. ik ga niet opzoeken wie dr allemaal 4havo doen, teveel moeite |
![]() |
|
![]() |
- Uiterlijk
Geen idee, ken niemand zo goed. - Intelligentie Ja, zullen er vast wel een aantal zijn. - Karakter Ken niemand zo goed dat ik daarover kan oordelen. - Levensinstelling Zelfde antwoord als hierboven. - Opleiding Geen idee, er zijn niet veel mensen die MER doen volgens mij. |
![]() |
|
Verwijderd
|
-Uiterlijk
Volgens mij niemand ![]() -Intelligentie Ik ben bang dat ik mensen ga beledigen ![]() ![]() -Karakter Ook al lastig ![]() -Levensinstelling *Burning Water* weer, van de anderen durf ik niet te zeggen wat hun levensinstelling is (nou ja, van *Burning Water* ook niet echt, maar dat lijkt wel wat op die van mij ![]() -Opleiding Alweer *Burning Water* *grinnikt* En de rest die in gym 6 zitten. |
![]() |
||
Citaat:
- ben dom dus iedereen die even dom is als mij ![]() - weet het ook niet, zoek maar!! -zou het echt niet weten - wie doet er nog sv (schoonheidsverzoring) of dergelijke iets met massage ofzo xxxxxxx
|
-Uiterlijk
Geen idee, Leonoor? Niemand eigenlijk, ken denk ik te weinig foto's -Intelligentie nare man wel denk ik -Karakter Moeilijk, moeilijk... Leonoor redelijk, misschien Milk, kweet niet goed... -Levensinstelling nare man, absoluut -Opleiding Weet ik nog niet, mensen met gym-opleiding op dit moment
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Formules op het forum: LaTeX ILUsion | 10 | 16-06-2019 02:15 | |
Verhalen & Gedichten |
[VO3] De Homerische vergelijking. Roosje | 34 | 09-05-2006 11:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
>> Geloven in God << Lord Dolphin | 378 | 17-11-2005 22:03 | |
Liefde & Relatie |
Waarom vergelijken mensen zich altijd met elkaar...? Verwijderd | 8 | 17-03-2002 13:18 | |
Psychologie |
vergelijking COOLIO RULLEZZZ | 2 | 19-12-2001 14:35 |