Advertentie | |
|
![]() |
|
msn-en wonderbaarlijk hoeveel mensen der 's nachts nog meer niet kunen slapen
![]() lezen of tv kijken of gewoon tegen jezelf zeggen ik ben zo moe en dan men hoofd is zo moe en dan een voor een je ledematen afgaan en wedden dat je dan in slaap valt ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
rukken
en weetje wat altijd werkt ik moet elke dag met de trein naar school, en dan val ik altijd perongelijk in slaap, erg lastig. Nu ben ik gaan kijken hoe ik mij dan voel, dat gevoel ga ik dan s'avond terug halen, en dan val ik zo in slaap muziek staat altijd op bij mij
|
nou, ik kan nooit slapen. zijn nu onderzoeken bezig in ziekenhuis waarom niet. dus ik lig elke n8 bijna wel tot minimaal 2 uur wakker.
en dan lig ik te denken en te denken en te malen en te malen. halverwege ff naar beneden kaneelthee halen en die in bed drinken. beetje smsen msn-en alleen nutteloze dingen dus |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je # Veel 7 Edelweiss | 500 | 02-01-2012 16:36 | |
Psychologie |
wat zou dit betekenen deadlytown | 13 | 25-08-2011 16:53 | |
De Kantine |
wat doe jij als je niet kunt slapen het dappere meisje | 61 | 17-03-2003 20:14 | |
Liefde & Relatie |
Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder Rufus | 7 | 05-01-2003 16:03 | |
Psychologie |
waar heb jij wat aan gehad? Eend | 4 | 23-10-2002 10:53 | |
De Kantine |
Wat doe jij... WolterB | 35 | 05-10-2002 18:21 |