Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2003, 14:59
Summersmile
Summersmile is offline
Ik zit met een nogal groot probleem betreffende mijn Sims installatiepakketten. ik zal het even uitleggen:

een tijdje geleden had ik 'The Sims' gekocht, later 'The Sims: Living Large', vervolgens 'The Sims: House Party'. Daar was niets mee aan de hand; ik installeerde het origineel + de twee uitbreidingspakketten en ik kon mijn Sims lekker laten vreemd- en doodgaan, nieuwe banen en kinderen laten krijgen, dag en nacht feesten laten geven enzovoorts. Totdat ik het derde uitbreidingspakket installeerde...

Met 'The Sims: Hot Date' ging het namelijk mis; eenmaal in het spel aangekomen om aus te checken hoe het stadsdeel eruit zag, bleek dat ik daar niet in kon komen. Na doorbladeren van de gebruiksaanwijzing ging ik maar deinstalleren en vervolgens installeren. Wat ik misschien niet had moeten doen...Met 'The Sims' en 'The Sims: Livin Large' ging het goed, met 'The Sims: House Party' niet echt. Na het opstartmenu drukte ik op 'installeren', toen wachtte hij even en toen verscheen er een schermpje waarop stond: 'You have already installed version 1.3 Aborting installation'

N Wat moet ik hier nou mee??! Het gevolg was dat ik tot nu toe 'The Sims: House Party' niet kon installeren, ook niet na installatie van 'The Sims: Hot Date'. Ik snap er echt niets meer van!! Kan iemand me zeggen hoe ik het wel kan installeren, heeft iemand dezelfde problemen ondervonden??
Oud 28-03-2003, 15:05
SuperSanne
SuperSanne is offline
Jep, had ik ook paar maanden terug toen we the sims beestenboel kregen en ik helemaal entoustiast alle versies van de compu gooide om ze er opnieuw op te zetten. Dat ging dus niet. Ik weet niet meer wat ik precies gedaan heb toen, maar ik kan me herinneren dat er na de deďnstalatie toch nog "restjes" op de computer stonden die problemen gaven. Mijn advies is, hoe vervelend en tijdrovens het ook is, om alle mappen handmatig langs te gaan in verkenner om de laatste restjes handmatig te deleten. Ga niet slim doen en de zoekfunctie gebruiken, want dat vind je een heleboel, maar lang niet alles. het is jammer, maar het is de enige manier om je computer helemaal "schoon" te vegen zodat je daarna met een schone lei, om het maar even zo te zeggen, kan beginnen met herinstalleren. (vergeet ook niet om de dngen die je gedownload hebt, zoals kleren, te verwijderen of tijdelijk te verplaatsen)
Oud 28-03-2003, 15:15
Summersmile
Summersmile is offline
thanks!! Ik zal het eens proberen...
Oud 30-03-2003, 18:37
wouter_002
wouter_002 is offline
IK heb dat ook gehad en ik heb gewoon een patch van thesims.com gehaald en nu werkt het wel het ligt aan the sims party
Oud 31-03-2003, 12:36
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
wouter_002 schreef op 30-03-2003 @ 19:37:
IK heb dat ook gehad en ik heb gewoon een patch van thesims.com gehaald en nu werkt het wel het ligt aan the sims party
Bij mij gebeurde het anders bij the sims beestenboel (unleashed)
Reageren

Regels voor berichten