Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
DAnkjewel mn alterego (IP check Aaron en WJAG? Ja we weten het nu wel ) Zijn jullie nou echt oz stom oflijkt dat maar zo? Als ik jullie met een simpel hersenspinseltje zo de probleemhoek indruk dan kan ik het natuurlijk ook niet helpen als jullie op een dag vuilnisman worden. Zijn jullie nou echt zo infantiel? Of zijn jullie gewoon inferieur aan mijn kwaliteit?
Dus houd S.V.P. eeeeevvventjes op met jullie kinderlijke gedrag te etaleren (IP check? ja goed idee) en concetreer je even op wat jullie negrofiele jongentjes nog lang nodig hebben... Inderdaad school. Hoogachtend, Uw Meester |
![]() |
||
Citaat:
een vraagstuk is een vraagstuk of oefening of weet ik veel wat
||
![]() |
Citaat:
Ik neem mijn leerlingen die bijvoorbeeld vragen: "wil je som 58 uitleggen" niet serieus. Het gaat dan om een opgave! BTW: Belgische leerlingen zijn zalig! (er is onlangs een Belgisch meisje in mijn 5V klas erbij gekomen, alle leerlingen zouden zo moeten zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() maar wel zo dat belgische leerlingen uit een wetenschappelijke rictingen voorsprong hebben op nederlanders met een wetenschappelijk profiel. (merk ik toch bij een vriend van mij)
||
![]() |
Citaat:
Volgens mij is de gemiddelde Belgische leerlinge netter dan de gemiddelde Nederlander dus k denk dat jij ook wel zo was hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
@WJAG: De manier waarop jij je hier tegenover andere forumbezoekers meent uit te moeten laten tart werkelijk iedere verbeelding. Als je dan zo graag een antwoord op je vraag wilt hebben kun je in ieder geval op zijn minst proberen om je enigszins fatsoenlijk te gedragen, en niet zo uit de hoogte als je hier doet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() No hard feelings ![]() |
![]() |
|
|