Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2003, 11:20
WJAG
WJAG is offline
Vrienden hoe reken ik het makkelijkst 9^(9^9) uit en het liefst met behulp van logaritmen
Advertentie
Oud 27-03-2003, 11:27
Verwijderd
sorry, maar dit is gewoon echt hetzelfde:

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=418385
Oud 27-03-2003, 14:42
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
iemand IP check op Aaron en WJAG ?
Oud 27-03-2003, 14:55
Miess
Miess is offline
Niet met logaritmen uit te rekenen.
Oud 27-03-2003, 15:55
Verwijderd
als men het in je vorige topic niet kon zeggen, verwacht je dan dat het hier wel kan???
Oud 27-03-2003, 20:35
WJAG
WJAG is offline
mensen, mensen,

laten we concetreren op de aard van het probleem en niet op de buitensporige dingen hier. Dus wie zou mij de goede som 9^(9^9) oftewel (volgens mij) de vergelijking 9logx=9^9

Dus als iedereen nou gewoon een keeeertje normaal zich zou willen concetreren op de feiten en niet op de rest van jullie problemen
Oud 27-03-2003, 20:55
Verwijderd
nu weet ik het zeker:

WJAG en aaron = dezelfde
Oud 28-03-2003, 07:02
damaetas
damaetas is offline
wat is er toch mis met jullie nederlanders
die misselijke neiging om elke oefening 'EEN SOM' te noemen doet mijn aarschspier in vreemde krampen trekken. hier gaat het toch duidelijk NIET om een som!

jullie lijken wel een stelletje kleuterklaskinderen. GROW UP en noem de dingen bij hun naam!

eva (ultiem gefrustreerd en nu al zichzelf excuserend. maar hetm oest ff gezegd)
Oud 28-03-2003, 08:44
Verwijderd
Citaat:
damaetas schreef op 28-03-2003 @ 08:02:
die misselijke neiging om elke oefening 'EEN SOM' te noemen doet mijn aarschspier in vreemde krampen trekken. hier gaat het toch duidelijk NIET om een som!

jullie lijken wel een stelletje kleuterklaskinderen. GROW UP en noem de dingen bij hun naam!

eva (ultiem gefrustreerd en nu al zichzelf excuserend. maar hetm oest ff gezegd)
hoe noem jij het dan?
'een oefening' ofzow??
Oud 28-03-2003, 08:47
Verwijderd
Citaat:
damaetas schreef op 28-03-2003 @ 08:02:

'een som' is een rekenkundig of wiskundig vraagstuk, erger je niet aan dingen waaraan niet te ergeren vált.
Oud 28-03-2003, 17:16
Verwijderd
Simple minds....irritant als mensen niet intelligent zijn.
Oud 28-03-2003, 18:04
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
aaron schreef op 28-03-2003 @ 18:16:
KIJK IK KAN FLAMEN
jij bent anders duidelijk zelf niet inteligent genoeg om in te zien wat nou helemaal het probleem is, en dat ben jij.
Oud 28-03-2003, 18:41
Verwijderd
Wat kun je toch moe worden van simpele zielen. Ff een zucht voor al die types:
*ZUCHT*
*ZUCHT*
*ZUCHT*
*ZUCHT*
*ZUCHT*
*ZUCHT*
*ZUCHT*
*ZUCHT*
*ZUCHT*
*ZUCHT*
*ZUCHT*
Oud 28-03-2003, 20:54
WJAG
WJAG is offline
DAnkjewel mn alterego (IP check Aaron en WJAG? Ja we weten het nu wel ) Zijn jullie nou echt oz stom oflijkt dat maar zo? Als ik jullie met een simpel hersenspinseltje zo de probleemhoek indruk dan kan ik het natuurlijk ook niet helpen als jullie op een dag vuilnisman worden. Zijn jullie nou echt zo infantiel? Of zijn jullie gewoon inferieur aan mijn kwaliteit?

Dus houd S.V.P. eeeeevvventjes op met jullie kinderlijke gedrag te etaleren (IP check? ja goed idee) en concetreer je even op wat jullie negrofiele jongentjes nog lang nodig hebben... Inderdaad school.

Hoogachtend,

Uw Meester
Oud 28-03-2003, 21:06
jbtq
jbtq is offline
Weet je slimheid is zeker niet alles.
enne niet overdijven he
Oud 29-03-2003, 17:58
annetjuh
annetjuh is offline
gaat het hier over het vraagstuk of
over wie het slimste is van al deze domkoppen.
?¿?¿?¿?¿?
dit is echt kuikenhanengedrag

de mzzl
Oud 29-03-2003, 18:20
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 28-03-2003 @ 09:47:
'een som' is een rekenkundig of wiskundig vraagstuk, erger je niet aan dingen waaraan niet te ergeren vált.
een som is een optelling

een vraagstuk is een vraagstuk of oefening of weet ik veel wat
Oud 29-03-2003, 18:22
Miess
Miess is offline
Citaat:
damaetas schreef op 29-03-2003 @ 19:20:
een som is een optelling

Precies!!
Ik neem mijn leerlingen die bijvoorbeeld vragen: "wil je som 58 uitleggen" niet serieus. Het gaat dan om een opgave!
BTW: Belgische leerlingen zijn zalig! (er is onlangs een Belgisch meisje in mijn 5V klas erbij gekomen, alle leerlingen zouden zo moeten zijn)
Oud 29-03-2003, 18:24
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Miess schreef op 29-03-2003 @ 19:22:
Precies!!
Ik neem mijn leerlingen die bijvoorbeeld vragen: "wil je som 58 uitleggen" niet serieus. Het gaat dan om een opgave!
BTW: Belgische leerlingen zijn zalig! (er is onlangs een Belgisch meisje in mijn 5V klas erbij gekomen, alle leerlingen zouden zo moeten zijn)
waarom zijn belgische leerlingen zalig?
Oud 29-03-2003, 18:28
Miess
Miess is offline
Citaat:
damaetas schreef op 29-03-2003 @ 19:24:
waarom zijn belgische leerlingen zalig?
ze (eigenlijk alleen over haar gesproken) zijn stil, lopen altijd bij, stellen goede vragen, weten veel, als je iets tegen ze zegt doen ze het ook en ze zeggen niet direct wat ze denken.
Oud 29-03-2003, 18:30
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Miess schreef op 29-03-2003 @ 19:28:
ze (eigenlijk alleen over haar gesproken) zijn stil, lopen altijd bij, stellen goede vragen, weten veel, als je iets tegen ze zegt doen ze het ook en ze zeggen niet direct wat ze denken.
pfrt zo was ik niet hoor

maar wel zo dat belgische leerlingen uit een wetenschappelijke rictingen voorsprong hebben op nederlanders met een wetenschappelijk profiel. (merk ik toch bij een vriend van mij)
Oud 29-03-2003, 18:32
Miess
Miess is offline
Citaat:
damaetas schreef op 29-03-2003 @ 19:30:
pfrt zo was ik niet hoor

maar wel zo dat belgische leerlingen uit een wetenschappelijke rictingen voorsprong hebben op nederlanders met een wetenschappelijk profiel. (merk ik toch bij een vriend van mij)
klopt, belgen hebben meer parate kennis.
Volgens mij is de gemiddelde Belgische leerlinge netter dan de gemiddelde Nederlander dus k denk dat jij ook wel zo was hoor.
Oud 29-03-2003, 19:12
Verwijderd
Citaat:
damaetas schreef op 29-03-2003 @ 19:20:
een som is een optelling

Sorry, maar dat is echt alleen wat jij ervan maakt... Een som is natuurlijk een optelling maar net zo goed een wiskundig vraagstuk... Dat je goed bent in wiskunde wil nog niet zeggen dat je alles naar je hand kan zetten, leer je taal.
Oud 29-03-2003, 23:36
WJAG
WJAG is offline
JOgnens, waar slaat dit filosofies gebrabbel op? Ga lekker allemaal de wereld van Sofie lezen en je kan heerlijk je ei kwijt over de invulling van bepaalde definities
Oud 29-03-2003, 23:37
WJAG
WJAG is offline
filosofisch
Advertentie
Oud 30-03-2003, 10:19
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 29-03-2003 @ 20:12:
Sorry, maar dat is echt alleen wat jij ervan maakt... Een som is natuurlijk een optelling maar net zo goed een wiskundig vraagstuk... Dat je goed bent in wiskunde wil nog niet zeggen dat je alles naar je hand kan zetten, leer je taal.
Laat ik je verzekeren dat het volstrekt niet de opzet van damaetas is om alles naar haar hand te zetten, en dat ze, in tegenstelling tot wat jij meent te veronderstellen, haar taal uitstekend beheerst. Je hebt gelijk als je stelt dat het woord "som" zowel een synoniem kan zijn voor een optelling als voor een vraagstuk (of opgave als je dat liever hebt), maar ik geef er persoonlijk, net als damaetas, de voorkeur aan om het woord "som" in de strikt wiskundige betekenis, dus als een optelling, op te vatten.

@WJAG: De manier waarop jij je hier tegenover andere forumbezoekers meent uit te moeten laten tart werkelijk iedere verbeelding. Als je dan zo graag een antwoord op je vraag wilt hebben kun je in ieder geval op zijn minst proberen om je enigszins fatsoenlijk te gedragen, en niet zo uit de hoogte als je hier doet.
Oud 30-03-2003, 12:30
WJAG
WJAG is offline
Sorry papa ik zal het nooit meer doen
Oud 30-03-2003, 21:28
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef op 30-03-2003 @ 11:19:
Laat ik je verzekeren dat het volstrekt niet de opzet van damaetas is om alles naar haar hand te zetten, en dat ze, in tegenstelling tot wat jij meent te veronderstellen, haar taal uitstekend beheerst. Je hebt gelijk als je stelt dat het woord "som" zowel een synoniem kan zijn voor een optelling als voor een vraagstuk (of opgave als je dat liever hebt), maar ik geef er persoonlijk, net als damaetas, de voorkeur aan om het woord "som" in de strikt wiskundige betekenis, dus als een optelling, op te vatten.

Dank je, zelf zal ik ook eerder gaan voor opgave of vraagstuk, maar ik wilde het even duidelijk maken

No hard feelings
Oud 30-03-2003, 22:38
Multilot
Multilot is offline
Heeft het nu nog iets met exacte vakken te maken dan???
Oud 31-03-2003, 13:25
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Multilot schreef op 30-03-2003 @ 23:38:
Heeft het nu nog iets met exacte vakken te maken dan???
euhm... nee?

Regels voor berichten