Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
(ik ga in April op zoek naar de nieuwe Golden sun, de releasedatum in de VS is namelijk 17 April)
|
Verwijderd
|
Emulator is sneller, makkelijker en meer saven, GRATIS.
Er zijn zoveel spellen die ik wil doen. Aangezien ik het geld niet heb om ze allemaal te kopen, moet ik ze dan maar helemaal nooit van mijn leven spelen? (dit is retorisch, ik weet nu al dat een genoeg JA zullen zeggen) Plus dat je met een crack, als het goed is tenminste, alle beestjes kunt vangen in 1 cartridge. |
![]() |
|
![]() |
check dit maar ff
http://www.ciudadfutura.com/nintendo...ba/PQR/p.html# het password voor het openen dat er staat is incorrect er moet nog een / achter
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 26-03-2003 om 17:07. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Uhm ja, als ik zo een beetje naar het spel kijk vinnik ut niezzo bijzonder, k bedoel Golden Sun is tien keer mooier, misschien is het verhaal wat langer/beter ofsow.
Maja k ga het toch maar weer uit spelen
|
Golden sun IS gewoon beter, maar dat kan je niet eindeloos blijven spelen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het spel wel vrij donker vond.
Weet iemand of je ook de mogelijkheid hebt om de klok weer te veranderen ivm met zomertijd (gaat morgen in geloof ik)? Ik heb hem maar op zomertijd ingesteld, leek me nu het handigste. Bij Gold/silver kon je het veranderen door met je moeder te praten, maar hiet scheint dat niet te werken. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Bij 13 of 14 denk ik.
Hebben jullie het btw ook zo dat het niet uit maakt wat de tijd i, maar dat het de hele tijd licht is? Enne Vampfreak. Die 386 patch moet je hetzelfde noemen als de pokemon sapphire file maar ipv .gba moet er .ips achter staan. En bij de emulator moet je bij options-->Emultor-->Automatic ips patching ervoor zorgen dat er een vinkje staat. Heeft nu 2 beginpokemon ![]() En, is het ook zo bij jullie dat er een heleboel pokemon niet in de pokedex komen te staan? Bijvoorbeeld de Nidorans, Cyndaquill etc? Laatst gewijzigd op 30-03-2003 om 16:50. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap nu waarom die pokemon niet in de dex staan. Ze horen namelijk helemaal niet gevangen te kunnen worden. Van de 386 kun je er maar 200 vangen. De andere kun je misschien zien bij trainers, maar zonder rom+patch kun je ze helaas nooit krijgen.
Weet iemand trouwens hoe je pokemon van box naar box kunt verplaatsen? En dan bedoel ik niet met eerst Withdraw doen en dan Deposit, maar gewoon zonder het boxscherm te verlaten. Bij Gold/Silver/Chrystal kon dit namelijk wel. |
![]() |
|
Kan ook, het is die 3e optie. (weet even niet hoe het heet)
Volgens mij kan je in deze maar iets van 200 pokemon totaal hebben en niet alle pokemon die er bestaan. (was het maar waar, ze hebben de vervelnde pokemon uit de oude versies gehaald en de gene die ik fijn vond zijn weg ![]() Bij mij komen wel al de pokemon erin, maar ik heb dan ook het orginele spel in mijn gba ![]()
|
Verwijderd
|
Neuh, download is precies hetzelfde als origineel. Alleen met origineel kun je niet alles vangen.
Rom+patch wel. Ga jij maar beginnen met Treecko en dan Torchik vangen of anders Cyndaquil ![]() Maar als je het origineel hebt is het legaal om de rom te downloaden. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Pokemon LeafGreen saved niet. freezer | 9 | 01-07-2012 15:30 | |
Games |
Nintendo Revolution Verwijderd | 50 | 21-05-2005 17:49 | |
Games |
De nintendo DS [algemeen] M-Bas | 273 | 04-04-2005 09:46 |