Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2003, 14:49
ldv2
ldv2 is offline
Hallo,

Ik gebruik Internet Explorer versie 6.0.2800.1106. Als er een nieuw venster wordt geopend, bijvoorbeeld een popup of gewoon een nieuw venster via target="new" dan laad dit venster niet. Weet iemand misschien hoe dit komt??

Alvast hartelijk bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2003, 16:38
niemand
niemand is offline
Citaat:
ldv2 schreef op 29-03-2003 @ 15:49:
Hallo,

Ik gebruik Internet Explorer versie 6.0.2800.1106. Als er een nieuw venster wordt geopend, bijvoorbeeld een popup of gewoon een nieuw venster via target="new" dan laad dit venster niet. Weet iemand misschien hoe dit komt??

Alvast hartelijk bedankt.
nieuw venster openen moet met target="_black"
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 16:50
Fleur
Fleur is offline
Citaat:
niemand schreef op 29-03-2003 @ 17:38:
nieuw venster openen moet met target="_black"
eerder met: target="_blank"
Oud 29-03-2003, 17:22
ldv2
ldv2 is offline
Hey,

daar gaat het nu net niet om in deze post , het gaat erom dat de inhoud van een nieuw geopend venster niet automatisch geladen wordt.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 17:24
niemand
niemand is offline
Citaat:
-=[ruelF]=- schreef op 29-03-2003 @ 17:50:
eerder met: target="_blank"
ja dat bedoelde ik ook
hmm zo dicht zit de c toch niet bij de n....
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 18:08
Verwijderd
bij mij zitten er de kjmnhgbvf nog tussen....

Misschien dat je het kan oplossen door i.e. te her-installeren of de laatste sp voor i.e. / windows te downloaden
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 18:35
ldv2
ldv2 is offline
Bedankt voor je suggestie, maar dit werkt waarschijnlijk niet, omdat de nieuw geopende venstertjes eerst wel gewoon laadden....
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 20:19
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
Black Rainbow schreef op 29-03-2003 @ 20:05:
http://support.microsoft.com/default...d=kb;nl;272415
kun je niet lezen of zo, kijk eens wat er staat bij de link die jij gaf
Citaat:
Symptomen
Wanneer u op een website op een hyperlink klikt, wordt de hyperlink niet geopend in een nieuw Internet Explorer-venster. De hyperlink wordt geopend in hetzelfde Internet Explorer-venster of in een ander, reeds geopend Internet Explorer-venster.
daar heeft de topicstarter geen last van. Ik het hetzelfde probleem ook gehad, ik ben er helaas nooit 8er gekomen hoe je het moest oplossen. Na een format deed ie het gewoon
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 20:58
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
Dr HenDre schreef op 29-03-2003 @ 21:19:
kun je niet lezen of zo, kijk eens wat er staat bij de link die jij gaf

daar heeft de topicstarter geen last van. Ik het hetzelfde probleem ook gehad, ik ben er helaas nooit 8er gekomen hoe je het moest oplossen. Na een format deed ie het gewoon
kun jij niet lezen? er staat toch ook duidelijk dat het gaat om het gebruik van attribuut TARGET=NEW, waar hij dus duidelijk wel last van heeft
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 21:35
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
Black Rainbow schreef op 29-03-2003 @ 21:58:
kun jij niet lezen? er staat toch ook duidelijk dat het gaat om het gebruik van attribuut TARGET=NEW, waar hij dus duidelijk wel last van heeft
jah, maar ik heb het gehad, hij opent een schermpje(pop-up of wat dan ook) en vervolgens laadt hij nix in da schermpje. De link die jij gaf, geeft wel meer informatie, maar is niet de oplossing voor haar probleem
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 21:57
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
Dr HenDre schreef op 29-03-2003 @ 22:35:
jah, maar ik heb het gehad, hij opent een schermpje(pop-up of wat dan ook) en vervolgens laadt hij nix in da schermpje. De link die jij gaf, geeft wel meer informatie, maar is niet de oplossing voor haar probleem
dat komt omdat de fout bij de website ligt, die niet target=new moet gebruiken, maar target=_blank. kortom, hier kan je niet veel tegen doen. misschien een andere browser nemen.

of kiezen voor 'openen in nieuw venster'
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 22:00
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
Black Rainbow schreef op 29-03-2003 @ 22:57:
dat komt omdat de fout bij de website ligt, die niet target=new moet gebruiken, maar target=_blank. kortom, hier kan je niet veel tegen doen. misschien een andere browser nemen.

of kiezen voor 'openen in nieuw venster'
dat is m nou juist, de fout ligt in de browser, hij doet het bij ALLE sites. Alle pop -ups
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 22:51
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
Dr HenDre schreef op 29-03-2003 @ 23:00:
dat is m nou juist, de fout ligt in de browser, hij doet het bij ALLE sites. Alle pop -ups

goed lezen, het is alleen als de pop-up of het venster aan wordt geroepen door 'target=new'
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 23:56
Enlightenment
Enlightenment is offline
target="" moet altijd met een underscore _ beginnen. dus target="_blank" of target="_new". Die website is dus niet W3C HTML compliant.
Oud 30-03-2003, 12:25
ldv2
ldv2 is offline
Dr Hendre heeft gelijk, bij alle websites wordt de inhoud van een nieuw venster niet geladen, zelfs bij startpagina.nl. En het vreemde is, eerst werkte dit nog wel, maar nu plotseling niet meer.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 16:42
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
ldv2 schreef op 30-03-2003 @ 13:25:
Dr Hendre heeft gelijk, bij alle websites wordt de inhoud van een nieuw venster niet geladen, zelfs bij startpagina.nl. En het vreemde is, eerst werkte dit nog wel, maar nu plotseling niet meer.
alle Service packs en andere bugfixes al gedownload?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 16:50
ldv2
ldv2 is offline
Jep, ben nog steeds aan het zoeken naar een oplossing, want dit probleem is zeer irritant...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 21:25
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
ik heb ook echt ALLES geprobeert, je hebt 2 mogelijkheden naar mijn idee. óf IE laten zitten en een andere browser nemen (ik zou opera aanraden). óf een format als je een dagje nix te doen hebt(heb ik voor gekozen, niet alleen voor IE maar mede door andere dingen)
en btw een tijdelijke oplossing is, rechts-klikken op een link en snelkoppeling kopieren kiezen en dan in je nieuwe venster plakken
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 22:03
ldv2
ldv2 is offline
Ja, dat deed ik al. Eventjes is niet zo erg, maars als je een tijdje bezig bent..... Ik heb dus maar besloten een andere browser te downloaden, aangeziek ik mijn computer net geformatteerd heb en het systeem dus weer net goed aan de praat heb (software technisch dan ).

Iedereen bedankt voor zijn/haar hulp!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten