Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2003, 15:34
RomeoP
RomeoP is offline
Als ik een repetitie heb gemaakt, en ik krijg 'm terug, die ik dat ik vaak bijna een punt hoger had gehad, als ik geen stomme fouten had gemaakt. Met stomme fouten bedoel ik fouten als letters vergeten of met wiskunde telfouten of iets dergelijks maken. Ik heb al geprobeerd om het als ik klaar ben na te kijken op al die stomme fouten en dergelijke (ik ben meestal toch als een van de eersten klaar met reps ed), maar dat helpt niet, want ik kijk dat over de fouten heen ofzo. Ik zit nu in de 3e, en ik krijg er eigenlijk nu pas last van, omdat het begon op te vallen bij wiskunde. Ik had een keer een zesje, terwijl als ik als ik alles goed had opgeschreven een negen of een tien had gehad.

Maar heeft iemand tips voor mij? Want ik vind het toch wel vervelend.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2003, 15:36
darthraver
darthraver is offline
Citaat:
RomeoP schreef op 30-03-2003 @ 16:34:
Als ik een repetitie heb gemaakt, en ik krijg 'm terug, die ik dat ik vaak bijna een punt hoger had gehad, als ik geen stomme fouten had gemaakt. Met stomme fouten bedoel ik fouten als letters vergeten of met wiskunde telfouten of iets dergelijks maken. Ik heb al geprobeerd om het als ik klaar ben na te kijken op al die stomme fouten en dergelijke (ik ben meestal toch als een van de eersten klaar met reps ed), maar dat helpt niet, want ik kijk dat over de fouten heen ofzo. Ik zit nu in de 3e, en ik krijg er eigenlijk nu pas last van, omdat het begon op te vallen bij wiskunde. Ik had een keer een zesje, terwijl als ik als ik alles goed had opgeschreven een negen of een tien had gehad.

Maar heeft iemand tips voor mij? Want ik vind het toch wel vervelend.
Als je toch echt tijd genoeg hebt, reken dan alles gewoon nog een keer uit en doe ook veel rustiger aan.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 18:30
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
darthraver schreef op 30-03-2003 @ 16:36:
Als je toch echt tijd genoeg hebt, reken dan alles gewoon nog een keer uit en doe ook veel rustiger aan.
idd.. neem een keer extra adem, lees de vraag nog een keer door, dan je antwoord, je berekening, je alles. Tevreden? Volgende vraag.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 16:02
RomeoP
RomeoP is offline
Bedankt voor de tips, ik ga bij de volgende repetitie proberen wat langzamer te werken, en alles goed na te kijken e.d.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten