Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2003, 20:17
beolink
beolink is offline
Wanneer je een onvoldoende profielwerkstuk hebt, zegt de school dat je geen examen mag doen. zijn er mensen die dit meegemaakt hebben, en is er een regel om dit te omzeilen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2003, 20:23
Verwijderd
ik heb het niet meegemaakt, maar ik weet wel dat je em dan terugkrijgt, en dan zeggen ze wat je nog moet doen om een voldoende te krijgen, dus wat er nog ontbreekt .
Als je dat dan nog ff goed doet heb je alsnog een voldoende.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 21:07
wissie
wissie is offline
Verbeteren wat er fout aan was, lijkt mij
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 21:16
Verwijderd
Vragen of je hem mag herzien tot hij voldoende is, anders mag je idd geen examen doen (een jongen is - samen met zijn ouders - een rechtzaak begonnen omdat hij dus een onvoldoende had voor z'n PWS, maar hij had geen poot om op te staan).

PWS = onvoldoende? Gezakt.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 21:19
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
die van mij was vorig jaar ook onvoldoende, toen moesten we het verbeteren en toen was ie wel weer voldoende. Ben dan ook over gegaan
Oud 30-03-2003, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Isobuster schreef op 30-03-2003 @ 22:19:
die van mij was vorig jaar ook onvoldoende, toen moesten we het verbeteren en toen was ie wel weer voldoende. Ben dan ook over gegaan
Idd, zo ging dat bij mij op school ook, was erg fijn omdat we in februari de eerste versie in moesten leveren, als hij dan niet goed was had je nog t/m eind april om hem goed te maken. Ik had de eerste keer al een voldoende, maar ben hem gaan verbeteren tot een goed, erg fijn dat dat mocht

Een vriendin van me zat op een andere school en zij mocht alleen een 'voorlopige versie' en een 'eindversie' inleveren, als die eindversie niet goed was, dan had je pecht... Echt wel lullig, omdat je dan dus voor 1 werkstuk meteen je hele examen kan vergeten...

Mja, voor CKV gold voor ons hetzelfde, je mocht je Cultuurmap aanpassen tot het op z'n minst een voldoende was, ook erg aardig van ze (nog aardiger dat ze mij een Uitstekend gaven terwijl ik geen enkele opgave gemaakt had )
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 12:25
tacidvs
tacidvs is offline
Ben je doof en blind, of zit je thuis te leren? Bij ons loopt alles wat aan onderwijzend personeel in de school rondhopst sinds jaar en dag te vertellen wat je exameneisen zijn...
Oud 31-03-2003, 12:31
Verwijderd
Dat hoeft nog niet te betekenen dat je makkelijk een voldoende haalt

Ik ken iemand die de hele tijd te horen kreeg van zijn begeleider dat het toppie was, maar toen hij het inleverde had hij opeens een onvoldoende.
Ligt dus aan de grilligheid van docenten.

Maar ook aan het feit of je opbouw wel goed is. Een hele hoop oeverloos lullen gebeurt vaak genoeg, maar als dat gelul te ver van de copnclusie zit kun je het shaken.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 13:09
m'neer
m'neer is offline
Mijn leraar geschiedenis vond 't pure onzin en gaf al heel snel een voldoende, tenzij het échte troep was

Misschien mag je 't verslag inderdaad nog even bijwerken, anders zou ik voor je deelcertificaten gaan
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 30-03-2003 @ 22:31:
Mja, voor CKV gold voor ons hetzelfde, je mocht je Cultuurmap aanpassen tot het op z'n minst een voldoende was, ook erg aardig van ze (nog aardiger dat ze mij een Uitstekend gaven terwijl ik geen enkele opgave gemaakt had )
Dat baseerde die aardige meneer op 1 ding. Ik heb een uitstekend gekregen omdat ik een van de praktische opdrachten zo geweldig perfect etc etc had gedaan. Ik vond persoonlijk de rest van mijn cultuurmap maar matig.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 14:08
Verwijderd
Citaat:
DutchECK schreef op 31-03-2003 @ 14:10:
Dat baseerde die aardige meneer op 1 ding. Ik heb een uitstekend gekregen omdat ik een van de praktische opdrachten zo geweldig perfect etc etc had gedaan. Ik vond persoonlijk de rest van mijn cultuurmap maar matig.
Hihi, ik had de avond voor mijn mondeling nog snel alle culturele activiteiten op geschreven, allemaal errug slordig.. Maar ze vonden het werkelijk fantastisch wat ik allemaal had gedaan en gezien, super Je moest toch ook van die praktische dingetjes maken? Een tekening ofzo? Noooit gedaan
Maar het gesprekjes was echt gewoon gezellig
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 14:08
Verwijderd
Citaat:
m'neer schreef op 31-03-2003 @ 14:09:
Mijn leraar geschiedenis vond 't pure onzin en gaf al heel snel een voldoende, tenzij het échte troep was

Misschien mag je 't verslag inderdaad nog even bijwerken, anders zou ik voor je deelcertificaten gaan
Bijwerken dus

En ik heb het geluk dat ik mijn PWS bij mijn Geschiedenisleraar doe, maar die weet helemaal niks van mijn onderwerp(geschiedenis van Nederlands Recht), en hij zei dat hij gewoon naar de procedure zal kijken en of het allemaal duidelijk en makkelijk te lezen is
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten