![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vondt mijn rug het mooist
![]() weetikveel wrom, en mn ogen zijn toch wel speciaal. Groen/bruin met een dikke donkerblauwe rand. En heb ook mooie nagels. En een superzachte huid. Krijgdr altijd complimenten op, en heb mooi egaal kleurtje en geen acne o.id. *juigt* *trots is* mjah... genoeg daarvan... euh, mn buik moet dr iets af, maar als ik dat eht zou willen zou het ook wel lukken, ben gewoon lui. en euuuuuuuuh. ja mn kont.. niet zo geweldig, en mn bovenarmen vind ik niet super ofzo |
![]() |
|
ik heb eigenlijk geen idee. ik ben op zich wel tevreden met mijn lichaam, maar ik heb niet iets van: dát vind ik het mooist.
Ik heb ook niet echt iets dat ik wil veranderen....kvind t wel best zo.... mja...das idd geen nuttige post...
|
Verwijderd
|
ik vind 't wel leuk dat ik er uit zie als een meisje op een kindertekening, helemaal blauwe ogen met vrij donkere wimpers en wenkbrauwen, geelblond haar, rode lippen, witte tanden, roze mond... dat zeg maar
![]() minder vind ik dat donkere haartjes ook in overmaat aanwezig zijn, dat ik nogal knokige-en-toch-gespierde vingers heb (van het pianospelen), echt botjes met een laagje spieren en dan meteen de huid, en dan soms met afgekloven nagels, dat m'n billen een beetje hangen, en ik ben niet altijd blij met de kleinheid van m'n borsten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ennuh, het mooiste aan mezelf vind ik denk ik m'n buik, al hoewel die nog ietsje breder mag. En m'n handen. M'n bovenbenen vind ik ook erg geslaagd ![]() Minst mooie vind ik m'n onderbenen. Het scheenbeen is heel dun en daarachter van die dikke kuiten, staat beetje freaky. Verder mag m'n borstkast wel iets meer in verhouding staan met de rest, die is nog net iets te klein (ben druk bezig met fitness om daar verandering in te brengen ![]()
||
Citaat:
Ja zeg, .. wil ik eens kijken hoe mooi die ogen dan wel niet zijn , staat er niteens een fotootje van je in 't foto boek ... |
![]() |
|
Zou m'n neus wel anders willen..
Heb er alleen geen operatie oid voor over. Hm.. en m'n haar, tis nu vrij raar. :\ En wat langer zou ook leuk zijn.. Hm, als 'k dan toch al bezig ben, m'n voeten mogen ook wel ietsjes groter, maat 37/38 oid. En misschien iets aan m'n huid veranderen, littekens verwijderen ed. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben blij dat ik redelijk slanke en elegante handen en vingers heb, niet van die kolenschoppen of worstvingers. Verder ben ik wel tevreden met m'n onder- en bovenarmen en m'n kont.
Minder blij ben ik met m'n bierbuik (maar dat is helemaal eigen schuld en gevolg van het student-zijn) en met het feit dat ik een nogal gevoelige gezichtshuid heb. Aangezien ik me erg vaak moet scheren loop ik erg gauw met een geïrriteerde huid rond, zodat ik me blauw betaal aan zalfjes e.d. |
![]() |
|
het mooiste vind ik ehm...mijn taille, ik ben blij dat ik (gezien mijn gewicht) nog steeds een aantoonbare taille heb en een niet al te dikke buik.
Wat er verandert mag worden, nou mijn huid ten eerste, die mag wel wat gaver zijn, geen littekens en andere lelijke dingen, en het mag wel iets slanker, vooral mijn bovenarmen en benen. [edit] mijn kont mag trouwens ook wel lijken op een kont, niet op een uitgezakte,vormloze zak met vet [/edit]
Laatst gewijzigd op 29-03-2003 om 15:20. |
![]() |
|
![]() |
mooi? ben wel blij met mn wenkbrauwen, mn mond en mn lange benen owjah en mn schouders (al moet ik nog leren ze goed recht te houden)
![]() minder? mn buik en heupen (origineel!!) En mn uitstraling, kan vaak beetje braaf uit mn ogen kijken, vinnik nogal SAAJ!. En mn rug doet altijd onwijs pijn maar das puur functioneel he. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi achttien spijkerbroeken en tieten in mooie bh's! #1794 Verwijderd | 500 | 08-05-2015 19:30 | |
Seksualiteit |
Tijd relatie - nog geen seks gehad MaStar | 64 | 20-05-2008 12:00 | |
Psychologie |
monoloog: seksueel misbruikt HelpMePlease | 42 | 31-05-2007 14:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Eigen boek Anne1988 | 24 | 09-07-2006 13:05 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2005 Verwijderd | 500 | 16-11-2005 13:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 |