![]() |
||
![]() |
Citaat:
De meeste jongens vinden het altijd lekker te worden om bevredigd te worden ![]()
|
![]() |
Het schijnt door die volle blaas te komen, dat drukt op hun prostaat.
Voor sommigen is ochtendsex extra lekker, voor anderen juist niet. Sommige jongens kunnen het ook langer volhouden als ze eigenlijk moeten plassen. Maar daarna moeten ze echt heel erg nodig!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
het hangt erg van de jongen af of hij opgewonden is...
Ik heb zelf geen problemen met ochtendsex maar een slaperige muil vind ik wel een beetje vies. Maar ik kan me ook verstellen dat er jongens zijn die 's ochtends vroeg geen zin hebben, omdat die 's ochtens een ochtendhumeur hebben of omdat ze nog hardstikke duf zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Kheb echtttttt nie elke ochtend een stijve als ik wakker word en sochendsssss ben ik ook echt niet altijd geil *alhoewel* ![]()
|
Mijn vriend vertelde mij ooit dat hij 's ochtends vaak een stijve heeft omdat ie dan eigenlijk naar de wc moet, maar dat jongens dat in kunnen houden door een erectie te krijgen, waardoor er een 1 of ander klepje sluit in de urine buis zodat dat niet meer naar buiten kan komen... Dus ik ben 's ochtends wel voorzichtig... Voor je het weet zakt ie in en pist ie over je heen!
![]()
||
Citaat:
En dan moet je improviseren he ![]()
||
![]() |
Citaat:
Zo 'mag' ik van mezelf niet vreemd gaan, zelfs niet in mijn slaap.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daar moet toch een zeer succesvolle sexsimulator voor te ontwikkelen zijn. Twee plakkeertjes op je kop, programmaatje instellen en sex terwijl U slaapt! De allersafeste sex ooit!
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En al die arme meiden die zo bang zijn voor de eerste keer dat ze de spieren daar niet kunnen ontspannen? Maar dat klopt weer niet met het feit dat al je motorische spieren tijdens de slaap worden uitgezet... dat moet ook wel, anders zou je partner geen oog meer dichtdoen. Hoewel, slaapwandelen? En van die mensen die praten in hun slaap? Maar geen eh zichtbare gevolgen dus?
||
![]() |
Citaat:
Ik schijn een keer zo'n erge diarree te hebben gehad, dat ik de muren volgescheten heb....en het ledikantje volgesmeerd enzo. Maar dit is ot, dat mag eigenlijk niet.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Die waste ik wel meteen zelf, maar dat is meer omdat de vlekken er anders niet meer uitgaan. Niet uit schaamte.
|
Ik schaam me ook niet voor mijn sperma hoor. Ik zou alleen niet willen dat mijn moeder dat ziet en er dan met mij, alsof ik tien ben, een waardeloos gesprek over begint. 'Wat zie ik daar nou?'
Zo vertel ik het haar ook nooit meer als ik een meisje leuk vind vroeger heb ik dat wel gedaan, maar daar kon ze helemaal niet mee omgaan |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
een volwassen man krijgt gemiddeld 4 of 5 erecties per nacht, die dan zo'n 45 minuten blijven bestaan... de kans voor een man is dus groot dat je wakker wordt terwijl je een erectie hebt
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |