Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2003, 16:20
amehoewla
amehoewla is offline
Bevredig jij jezelf wel eens met vreemde voorwerpen? zo ja... Wat~???
Oud 02-04-2003, 19:16
Verwijderd
geldt mijn vriend als vreemd voorwerp?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 19:21
Evito
Evito is offline
Ja, ik heb wel eens een literfles SPA in mijn kut gestoken, maar ze moest er erg van gillen, gelukkig niet meer toen ik haar mond afplakte met een stuk ducktape.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 19:28
Miss 666
Miss 666 is offline
ja hoeist nou?? weet je wat je erin moet steken?? een lul dan hebben er 2personen plezier van en hoef je geen huis tuin of keuken artikkelen in te steken!
Oud 02-04-2003, 19:29
Verwijderd
probleem van zo'n lul is dat er vrijwel altijd een man aan vast zit, en soms ben je liever even alleen he
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 19:31
Miss 666
Miss 666 is offline
[QUOTE]sarahbressers schreef op 02-04-2003 @ 20:29:
[B]probleem van zo'n lul is dat er vrijwel altijd een man aan vast zit,

ja owkeej maar shit happens.
liever alleen??? nee is saai lig je daar een beetje in je eentje te genieten. maar het voordeel van in j eentje : je komt altijd tegelijk klaar en je doet het met iemand waar je van houd
Oud 02-04-2003, 19:32
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
amehoewla schreef op 02-04-2003 @ 17:20:
Bevredig jij jezelf wel eens met vreemde voorwerpen? zo ja... Wat~???
Ach joh... misschien dat het wel een echte vraag is... gelieve dus hier alleen antwoord te geven als je daadwerkelijk een dergelijk iets erin hebt gestoken... hehehe... okee, niet dat ik mezelf hieraan schijn te houden, maar toch... mochten we ons hier wel aan gaan houden, dan komt dit bericht waarschijnlijk toch zo van de eerste pagina af te staan.
Oud 02-04-2003, 19:35
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
ja owkeej maar shit happens.
liever alleen??? nee is saai lig je daar een beetje in je eentje te genieten. maar het voordeel van in j eentje : je komt altijd tegelijk klaar en je doet het met iemand waar je van houd
Hoezo... niet iedereen houd van zichzelf hoor ... en om "tegelijk" klaar te komen, moet er toch een meervoud van 1 aanwezig zijn, anders kan de definitie "tegelijk" niet gerbuikt worden.

Voor degene die dit topic heeft geopend... wellicht nuttig eens op internet te kijken wat zich daar allemaal afspeelt... denk niet dat hier veel serieuse antwoorden komen.
Oud 02-04-2003, 19:36
Miss 666
Miss 666 is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 02-04-2003 @ 20:32:
Ach joh... misschien dat het wel een echte vraag is... gelieve dus hier alleen antwoord te geven als je daadwerkelijk een dergelijk iets erin hebt gestoken... hehehe... okee, niet dat ik mezelf hieraan schijn te houden, maar toch... mochten we ons hier wel aan gaan houden, dan komt dit bericht waarschijnlijk toch zo van de eerste pagina af te staan.
owkeej je hebt gelijk, maar geef toe Dit is toch echt klinkklare onzin wat verwacht ze nou op deze topic? hier komen straks allemaal voorwerpen te staan die ik waarschijnlijk in de fruitmand vind of waar dan ook. jammie!!!
Oud 02-04-2003, 19:37
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Miss 666 schreef op 02-04-2003 @ 20:36:
owkeej je hebt gelijk, maar geef toe Dit is toch echt klinkklare onzin wat verwacht ze nou op deze topic? hier komen straks allemaal voorwerpen te staan die ik waarschijnlijk in de fruitmand vind of waar dan ook. jammie!!!
Hehehe, nee, hier komen dus geen echte reacties op... DUS... niets om je zorgen over te maken. Zie maar wat mijn suggestie was voor de persoon die dit topic heeft geopend.
Oud 02-04-2003, 19:41
Miss 666
Miss 666 is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 02-04-2003 @ 20:37:
Hehehe, nee, hier komen dus geen echte reacties op... DUS... niets om je zorgen over te maken. Zie maar wat mijn suggestie was voor de persoon die dit topic heeft geopend.
ja das heel goed van je want ik kan hier niet meer dan om lachen en ik denk dat er meerdere zullen zijn. sorry ik wil best serieus op in gaan maar dat kan ik echt niet.

komt doordat een meisje in mn klas me een keer vertelde dat ze een bevroren frikandel erin had gestopt dus ja ik lag me kapot als ik dus zulke onderwerpen tegen kom. snapte???
Oud 02-04-2003, 20:28
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Miss 666 schreef op 02-04-2003 @ 20:41:
ja das heel goed van je want ik kan hier niet meer dan om lachen en ik denk dat er meerdere zullen zijn. sorry ik wil best serieus op in gaan maar dat kan ik echt niet.

komt doordat een meisje in mn klas me een keer vertelde dat ze een bevroren frikandel erin had gestopt dus ja ik lag me kapot als ik dus zulke onderwerpen tegen kom. snapte???
Hmmm ... lijkt me wat frisjes... en... heb daar een keer een naar verhaal over gehoord ... een verhaal waarbij de frikandel afbrak... moest er operatief uitgehaald worden
Oud 03-04-2003, 10:52
amehoewla
amehoewla is offline
halloooooooo zeg.. dit was echt niet al te serieus bedoelt hoor.. hoopte dat er van die lekkere smeuïge verhalen zouden komen van afgebroken knakworsten ofzo... maar t is al duidelijk.. laat maar zitten
Oud 03-04-2003, 12:07
Souris
Souris is offline
Citaat:
amehoewla schreef op 03-04-2003 @ 11:52:
halloooooooo zeg.. dit was echt niet al te serieus bedoelt hoor.. hoopte dat er van die lekkere smeuïge verhalen zouden komen van afgebroken knakworsten ofzo... maar t is al duidelijk.. laat maar zitten
probeer het eens op onzin
Oud 03-04-2003, 12:09
Souris
Souris is offline
lees deze maar.
4 pagina`s vol
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=336623
Oud 03-04-2003, 12:22
Kimmyrockz
Kimmyrockz is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 02-04-2003 @ 20:16:
geldt mijn vriend als vreemd voorwerp?
mijn vriend wel hehehe
Oud 03-04-2003, 12:36
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
jaja, zogenaamd allemaal onschuldige engeltjes hier...

Volgens mij word er heel wat meer afgeexperimenteerd dan hier naar boven komt
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 12:49
Miss 666
Miss 666 is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 02-04-2003 @ 21:28:
Hmmm ... lijkt me wat frisjes... en... heb daar een keer een naar verhaal over gehoord ... een verhaal waarbij de frikandel afbrak... moest er operatief uitgehaald worden
ja lekkah!!! dan lig je er toch lullig bij maar dan zonder lul.
we hebben dat wijf ook ontzettend ermee gekloot, door bevroren frikandellen in de tuin en brievenbus te gooien. vond ze niet leuk haha
Oud 03-04-2003, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Kimmyrockz schreef op 03-04-2003 @ 13:22:
mijn vriend wel hehehe
mjah ik twijfel nog een beetje wat het 'voorwerp'-gedeelte betreft bovendien stop ik natuurlijk niet m'n hele vriend erin.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten