![]() |
||
Citaat:
Zelf zit ik vaak op mijn knieen over hem heen, daardoor krijg ik geen zere armen omdat je er niet op leunt. Als ik er wel op leun krijg ik namelijk ook snel zere armen, waardoor je weer moet gaan verliggen e.d. Op de zere mond weet ik eigenlijk niets .. daar heb ik zelf geen last van.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Met aftrekken lig ik vaak naast hem op mn zij en dan krijg ik ook snel een zere pols. Meestal ondersteun ik die pols met mijn andere hand en dan heb ik nergens meer last van. Maar als je bij het pijpen allebei je handen gebruikt, dan wordt dat lastig ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dus dat valt nog wel mee dan, toch? En waar haal jij de brutaliteit eigenlijk vandaan?
Laatst gewijzigd op 07-05-2003 om 21:47. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat puberjoch denkt waarschijnlijk dat elke meid die durft te zeggen/doen wat ze wil op seksgebied een 'hoer' is. Nou, dan zijn we dat toch gewoon? Dat 'ie eerst maar eens opzoekt wat een hoer precies is, praten we daarna wel verder. |
![]() |
|
![]() |
De term hoer vind ik zo erg nog niet, maar dat denigrerende platte haags...ik krijg daar acuut vlekken van voor mijn ogen en zin om het jong eens goed de waarheid te zeggen.
Dat hij dus alleen maar een xxxxxxxxxx is die niks voorstelt en dat ook nooit zal doen.
Laatst gewijzigd op 07-05-2003 om 23:08. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Oh, maar ze weten me wel te vinden via de PM. Je gooit per slot van rekening niet alles open bloot op internet. En ik denk dan graag actief mee. Maar ik hou van jou en Bart hoor! *Smak*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat laatste is dat niet vermoeiend?? lijkt me ook wel wat nl ![]() net als een meisje wat bij een jongen op zijn gezicht gaat zitten ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() btw, ik hoor hier op het forum regelmatig dat meisjes een half uur aan't pijpen zijn, is dit bij alle jongens zo?? Want als mijn vriendin gaat pijpen dan ben ik na 5/10 minuten dus echt allang klaar gekomen....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik weet een ding:
als je merkt dat ze een bepaalde beweging heerlijk vindt en steeds gekker wordt; vooral niet stoppen ermee tenzij t te langdurig wordt natuurlijk Voor de rest; ik bouw het rustig op; eerst plagen, er omheen en langzaamaan naar de vage ina toe werken, dan rustig beginnen en dan langzaamaan VUUUUUUUUUUURWERRUKKK |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Seksualiteit |
hoe en waar moet je haar beffen? appiegogogo | 56 | 17-05-2007 16:49 | |
Seksualiteit |
Hou beffen niet vol Maffe melvin | 63 | 20-03-2006 12:35 | |
Seksualiteit |
Heb jij al gebeft, gepijpt, geneukt etc etc?? iversonfan88 | 74 | 20-05-2003 21:07 | |
Seksualiteit |
Raar gevoel als ik hem pijp Verwijderd | 17 | 11-05-2003 09:53 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |