Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2003, 16:30
KiMZz
KiMZz is offline
Misschien hebben jullie wel heel andere technieken dan mijn vriend en ik.

Na het lezen van de spoedcursus pijpen van Poesiefox ben ik toch wel nieuwsgierig!!

Dus vertel...
Oud 07-05-2003, 16:32
Verwijderd
ow, waar staat die spoedcursus? heb je een link voor mij?
kus
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 16:33
KiMZz
KiMZz is offline
Uhmz geen idee. Hier ergens op t forum iig...
Oud 07-05-2003, 16:39
KiMZz
KiMZz is offline
Maar heb wel gevonden wat ze zei, naja een quote dan...

Maar ontopic: techniek.

Houdingen: hij kan liggen of zitten, of staan of knielen. Ik kan voor hem zitten, of opzij liggen of zitten.

Een variant is die waarbij ik op mijn rug ligt en hij op boven me knielt( de variant op sit on my face!) en me in mijn mond neukt. Dat klinkt banaler dan het is, maar het geeft aan dat hij daarbij ook beweegt, want je kunt plat op je rug niet zoveel met je nek op en neer. Je moet er ook voor zorgen dat hij er niet te snel uitglipt, dus hand eromheen.
Spuiten gebeurt dan alle kanten op, zeg maar spraypainten.
Je kunt elkaar goed aankijken in deze houding.

Zuigtechnieken:

Ik gebruik ook altijd mijn handen, om hem vast te houden en dus op de juiste plek te houden ivm uitglippen, maar ook om een erectie te verstevigen of juist een orgasme uit te stellen. Knijpen!

Je hand of je duim en wijsvinger gebruik je als een verstelbare cockring. En je kunt je andere hand gebruiken om je mond te helpen, zodat je niet zo'n kramp in je kaken krijgt.

Hij kan niet helemaal tot in mijn keel, ondanks dat ik nauwelijks nog een braakreflex van betekenis over heb, en dan geeft een hand eromheen voor hem een lekker diep gevoel. Beweeg die hand ook af en toe mee, in hetzelfde ritme als je mond, als je op en neer gaat. Je kunt ook je mond stil zetten om zijn eikel, een beetje plagen met je tong, en snel met je hand op en neer gaan om de schacht. Je trekt dan aan het vel, dat dan om de schacht heen schuift. Niet te lang, want anders komt hij er acuut van klaar!

Strak trekken is ook een goeie, om hem meer te laten voelen. Hands om de schacht heen, en huid strak naar beneden trekken, zodat de eikel heel erg bloot getrokken wordt. Vasthouden, en heel erg zachtjes likken, want hij wordt er erg gevoelig van. Veel spuug gebruiken, leg er maar een doekje onder, want het druipt langs zijn ballen naar beneden. Niet de hele tijd vasthouden, anders wordt het te erg. Telkens eventjes als je aan het zuigen en trekken bent, om een soort pauze in te lassen.

Wat doe je met je tong?

Wie zei daar alleen tong? Je hebt een mondholte, met lippen, een tong en een keelholte met spieren in je keel die je aan het werk kunt zetten. De mogelijkheden zijn eindeloos!

Ik doe iedere keer een beetje anders, maar ik weet weleen paar basic rules.

Je begint zachtjes, met lange gelijkmatige bewegingen, of met likjes en sabbeltjes langs de hele piemel, je kunt als je wat langer bezig bent wat trucs uit de doos trekken, dus knijpen en trekken, en je schakelt daarna over op het subtiele uitstelwerk.

Dan gebruik je niet zozeer wrijving, als wel druk. Hier hou je hem met een hand vast aan de onderkant. Hij mag niet bewegen, anders ben je de controle kwijt. Parkeer dat ding gewoon in je mond, en laat je tong wiebelen, of rondjes draaien, zet hem vacuum en beweeg je hoofd en beetje, en wat hier goed werkt: Duw hem goed tegen de grens van je gehemelte, en laat dan de rand van het bot er langs schieten. Plop. Net alsof je je vingerin je wang zet en die eruit haalt. Dat kan trouwens ook met een piemel. Juist de plop geeft de sensatie. Je kunt het ook doen door hem met de rand van zijn eikel tussen je lippen te laten glijden, die je op spanning houdt. Het voelt dan steeds alsof hij een heel klein maagdeijk poesje penetreert, en daar gaan ze allemaal voor, dat blijkt wel uit de erotische advertenties.

Tijdens de subtiele fase kun je hem laten randjesfietsen, tot hij smeekt om klaar te mogen komen. Dan kun je het of steviger en sneller gaan doen, zodat hij als een trein, een achtbaan klaarkomt, maar je kunt ook dan, als hij de aanloopgolf gehad heeft, en het dus echt niet meer tegen kan houden en het ook niet meer mis kan gaan en afzakken, het juist ietsje trager en nadrukkelijker doen. Dan duurt de spuitgastfase wat langer.

Maar dan moet je elkaar echt heel goed kennen, want dat moment hangt op een halve seconde.

Het toompje en het plekje er net boven, dat V-tje van zijn eikel zeg maar, zijn het gevoeligst. Daar dus heel erg zachtjes en subtiel doen. De rest kan wel wat hebben.

Ballen: ik blijf er zoveel mogelijk af, na hem een paar keer te hard pal op de zaadleiders gegerepen te hebben. Toen zat hij ook tegen het plafond, maar niet van genot. Ik aai er zachtjes over, heb mijn hand eromheen, maar echt masseren, daar is hij te gevoelig voor. Maar vergeet zijn ballen dus niet.

Goed, hopelijk hebben jullie er iets aan. Je ziet, pijpen is meer dan wat ongecontroleerd aan zijn pik zuigen. Als je weet hoe zijn opwinding verloopt, hoe de curve van opwinding/plateau en orgasme eruit ziet, dan kun je dat beheersen, en het dus allemaal veel langer en lekkerder voor hem maken.

En als je hem zo alle hoeken van het orgasmekamertje hebt laten zien, wil hij dat acuut ook met jou. Dus leg nog maar een handdoekje klaar.

Thnx Poesiefox!!
Oud 07-05-2003, 16:46
amehoewla
amehoewla is offline
sjesus... een hele pijpcursus hierzo.. maar staan toch best nog wat handige tips in
Oud 07-05-2003, 16:48
KiMZz
KiMZz is offline
Jah maar ik wil t ook van andere mensen horen!!
Oud 07-05-2003, 17:01
sinsere
sinsere is offline
Mijn vriend vindt het prettig als hij op zijn rug ligt, omdat hij zich dan goed kan ontspannen. Ik zit dan meestal op mijn knieen over hem heengebogen en gebruik zowel mijn hand als mijn mond. Als ik zuig, beweeg ik tegelijkertijd mijn hand in hetzelfde ritme om hem extra te stimuleren.
Zo nu en dan laat ik hem heel diep in mijn keel komen, omdat ik weet dat hij dat erg lekker vindt.

We doen het ook vaak zo dat ik op mijn rug lig en mijn vriend over me heen komt zitten. Ik vind dit ook een prettige houding, omdat het wat onderdaniger voelt.
Oud 07-05-2003, 18:33
let's get.....
let's get..... is offline
zuigen jullie ook echt bij het pijpen, of meer bewegen in de mond en met je lippen en tong bevredigen...?!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 18:48
Big Brother
Big Brother is offline
zuigen duh
Oud 07-05-2003, 18:51
KiMZz
KiMZz is offline
Ik niet Alleen op t topje af en toe maar tijdens pijpen om hem klaar te laten komen niet...
Oud 07-05-2003, 18:58
)Vampje(
)Vampje( is offline
Eerst gewoon wat likken langs de eikel en de schacht, dan het topje even in mijn mond, dan langzaam beginnen met langere halen en steeds dieper gaan. Daarbij ook de ballen strelen/er zachtjes in knijpen en met mijn andere hand een beetje trekken.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 19:33
Verwijderd
Hij ligt tot nu toe steeds op z'n rug, of half op z'n zij en half op z'n rug.
Ik begin meestal met wat kleine likjes, aan de opening van de penis, of op een ander plekje - op het randje tussen de eikel en de schacht, aan de achterkant (onderkant als-ie een erectie heeft) van de penis, zit een klein vertikaal randje dat wat witter is dan de rest. Waarschijnlijk alleen goed te zien bij besneden jongens, en alleen te bereiken bij besneden jongens en jongens bij wie de voorhuid ver naar achter kan. Ondertussen aai ik zijn ballen zo'n beetje. Dan bouw ik het op, elke keer anders, naar het 'echte werk'. Daarbij gebruik ik mijn handen allebei, met de een trek ik hem langzaam maar stevig af, met de ander masseer ik zijn ballen, ook langzaam maar niet té stevig want dan voelt het onprettig. Ik heb in elk geval zijn eikel in mijn mond en nog een stukje verder, maar het kan niet té ver, want dan schrapen mijn tanden te veel langs zijn penis. Ik zuig niet echt, ik sabbel. Dat sabbelen doe ik wel vrij stevig, trouwens (maargoed, hij besneden, dus eikel minder gevoelig), en in hetzelfde ritme als het aftrekken en het masseren, maar dan een paar keer zo snel. Mijn lippen span ik aan en ontspan ik, in hetzelfde ritme én tempo als het masseren en aftrekken. Verder doe ik vanalles met mijn tong, wat ik doe verschilt, soms 'zoen' ik zijn eikel, soms ga ik iets specifieks doen, zoals langzame spiraaltjes naar binnen en weer naar buiten draaien, of langs de onderkant van de eikel wrijven. 'k Heb hem daarmee tot nu toe nog niet klaar laten komen, de kramp in mijn armen en kaken wordt steeds té erg... iemand een tip om dat te 'veroorzaken'?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 19:44
empyrian
empyrian is offline
die poesiefox komt over als een hoeah.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 19:50
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 07-05-2003 @ 20:33:
Ik begin meestal met wat kleine likjes, aan de opening van de penis, of op een ander plekje - op het randje tussen de eikel en de schacht, aan de achterkant (onderkant als-ie een erectie heeft) van de penis, zit een klein vertikaal randje dat wat witter is dan de rest. Waarschijnlijk alleen goed te zien bij besneden jongens, en alleen te bereiken bij besneden jongens en jongens bij wie de voorhuid ver naar achter kan. Ondertussen aai ik zijn ballen zo'n beetje. Dan bouw ik het op, elke keer anders, naar het 'echte werk'. Daarbij gebruik ik mijn handen allebei, met de een trek ik hem langzaam maar stevig af, met de ander masseer ik zijn ballen, ook langzaam maar niet té stevig want dan voelt het onprettig. Ik heb in elk geval zijn eikel in mijn mond en nog een stukje verder, maar het kan niet té ver, want dan schrapen mijn tanden te veel langs zijn penis. Ik zuig niet echt, ik sabbel. Dat sabbelen doe ik wel vrij stevig, trouwens (maargoed, hij besneden, dus eikel minder gevoelig), en in hetzelfde ritme als het aftrekken en het masseren, maar dan een paar keer zo snel. Mijn lippen span ik aan en ontspan ik, in hetzelfde ritme én tempo als het masseren en aftrekken. Verder doe ik vanalles met mijn tong, wat ik doe verschilt, soms 'zoen' ik zijn eikel, soms ga ik iets specifieks doen, zoals langzame spiraaltjes naar binnen en weer naar buiten draaien, of langs de onderkant van de eikel wrijven.
zo en dat lijkt me duidelijk
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 19:54
sinsere
sinsere is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 07-05-2003 @ 20:33:
Ik begin meestal met wat kleine likjes, aan de opening van de penis, of op een ander plekje - op het randje tussen de eikel en de schacht, aan de achterkant (onderkant als-ie een erectie heeft) van de penis, zit een klein vertikaal randje dat wat witter is dan de rest. Waarschijnlijk alleen goed te zien bij besneden jongens, en alleen te bereiken bij besneden jongens en jongens bij wie de voorhuid ver naar achter kan. Ondertussen aai ik zijn ballen zo'n beetje. Dan bouw ik het op, elke keer anders, naar het 'echte werk'. Daarbij gebruik ik mijn handen allebei, met de een trek ik hem langzaam maar stevig af, met de ander masseer ik zijn ballen, ook langzaam maar niet té stevig want dan voelt het onprettig. Ik heb in elk geval zijn eikel in mijn mond en nog een stukje verder, maar het kan niet té ver, want dan schrapen mijn tanden te veel langs zijn penis. Ik zuig niet echt, ik sabbel. Dat sabbelen doe ik wel vrij stevig, trouwens (maargoed, hij besneden, dus eikel minder gevoelig), en in hetzelfde ritme als het aftrekken en het masseren, maar dan een paar keer zo snel. Mijn lippen span ik aan en ontspan ik, in hetzelfde ritme én tempo als het masseren en aftrekken. Verder doe ik vanalles met mijn tong, wat ik doe verschilt, soms 'zoen' ik zijn eikel, soms ga ik iets specifieks doen, zoals langzame spiraaltjes naar binnen en weer naar buiten draaien, of langs de onderkant van de eikel wrijven. 'k Heb hem daarmee tot nu toe nog niet klaar laten komen, de kramp in mijn armen en kaken wordt steeds té erg... iemand een tip om dat te 'veroorzaken'?
Hoe zit/lig je als je hem pijpt?
Zelf zit ik vaak op mijn knieen over hem heen, daardoor krijg ik geen zere armen omdat je er niet op leunt.
Als ik er wel op leun krijg ik namelijk ook snel zere armen, waardoor je weer moet gaan verliggen e.d.
Op de zere mond weet ik eigenlijk niets .. daar heb ik zelf geen last van.
Oud 07-05-2003, 20:04
Verwijderd
Citaat:
M|ST schreef op 07-05-2003 @ 20:54:
Hoe zit/lig je als je hem pijpt?
Zelf zit ik vaak op mijn knieen over hem heen, daardoor krijg ik geen zere armen omdat je er niet op leunt.
Als ik er wel op leun krijg ik namelijk ook snel zere armen, waardoor je weer moet gaan verliggen e.d.
Op de zere mond weet ik eigenlijk niets .. daar heb ik zelf geen last van.
Dat varieert, maar de kramp in mijn armen komt door het aftrekken, en de kramp in mijn kaken door het openhouden van mijn mond. Doe dat maar eens twintig, dertig minuten lang. Het ging er ook niet om hoe ik die kramp voorkom, maar meer hoe ik er voor zorg dat hij klaarkomt (daarmee indirect meer kramp voorkomend)
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 20:07
sinsere
sinsere is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 07-05-2003 @ 21:04:
Dat varieert, maar de kramp in mijn armen komt door het aftrekken, en de kramp in mijn kaken door het openhouden van mijn mond. Doe dat maar eens twintig, dertig minuten lang. Het ging er ook niet om hoe ik die kramp voorkom, maar meer hoe ik er voor zorg dat hij klaarkomt (daarmee indirect meer kramp voorkomend)
Jep, daar heb je gelijk in
Met aftrekken lig ik vaak naast hem op mn zij en dan krijg ik ook snel een zere pols. Meestal ondersteun ik die pols met mijn andere hand en dan heb ik nergens meer last van.
Maar als je bij het pijpen allebei je handen gebruikt, dan wordt dat lastig
Oud 07-05-2003, 21:36
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
empyrian schreef op 07-05-2003 @ 20:44:
Maar dan wel eentje die maagd is gebleven tot haar twintigste en het sindsdien wel met liefst TWEE jongens , waarvan de laatste al tien jaar, gedaan heeft.

Dus dat valt nog wel mee dan, toch?

En waar haal jij de brutaliteit eigenlijk vandaan?

Laatst gewijzigd op 07-05-2003 om 21:47.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 22:05
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
omdat ze graag seks heeft?
conservatieve puritein
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 22:06
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 07-05-2003 @ 22:36:
Maar dan wel eentje die maagd is gebleven tot haar twintigste en het sindsdien wel met liefst TWEE jongens , waarvan de laatste al tien jaar, gedaan heeft.

Dus dat valt nog wel mee dan, toch?

En waar haal jij de brutaliteit eigenlijk vandaan?
Inderdaad...
Dat puberjoch denkt waarschijnlijk dat elke meid die durft te zeggen/doen wat ze wil op seksgebied een 'hoer' is. Nou, dan zijn we dat toch gewoon?
Dat 'ie eerst maar eens opzoekt wat een hoer precies is, praten we daarna wel verder.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 22:10
poesiefox
poesiefox is offline
De term hoer vind ik zo erg nog niet, maar dat denigrerende platte haags...ik krijg daar acuut vlekken van voor mijn ogen en zin om het jong eens goed de waarheid te zeggen.

Dat hij dus alleen maar een xxxxxxxxxx is die niks voorstelt en dat ook nooit zal doen.

Laatst gewijzigd op 07-05-2003 om 23:08.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 22:13
)Vampje(
)Vampje( is offline
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 22:15
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 07-05-2003 @ 23:13:

Dankje voor de bijval. Hoe gaat het nou met jou en je grote liefde?
Oud 07-05-2003, 22:19
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Goed visweer vandaag, ze happen goed.
Oud 07-05-2003, 22:24
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 07-05-2003 @ 23:19:
Goed visweer vandaag, ze happen goed.
Kreg jij ook maar de vinkuhteiring, vuile kankahlijuh.

( zo leuk voelt dat dus, en dan meende ik het dus níét...)

Laatst gewijzigd op 07-05-2003 om 22:34.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 22:34
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 07-05-2003 @ 23:24:
Kreg jij ook maar de vinkuhteiring, vuile kankahlijuh.

( zo leuk voelt dat dus, en dan meende ik het dus níét...)
ROFL haagse harry
Oud 07-05-2003, 22:34
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 07-05-2003 @ 23:15:
Dankje voor de bijval. Hoe gaat het nou met jou en je grote liefde?
Ik stuur je even een pm voordat die vuilah klootzakkah weer gaan zeiken.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 22:36
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 07-05-2003 @ 23:34:
Ik stuur je even een pm voordat die vuilah klootzakkah weer gaan zeiken.
zékah
Oud 07-05-2003, 22:37
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 07-05-2003 @ 23:36:
zékah

Les 1: hagtop leizuh
les 2: het geluid komp van agta uit ja húg
Oud 07-05-2003, 22:38
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 07-05-2003 @ 23:37:
Les 1: hagtop leizuh
les 2: het geluid komp van agta uit ja húg

Net als afzuigen dus eigenlijk, en zo zijn we toch weer helemaal ontopic gekomen!
Oud 07-05-2003, 23:42
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 07-05-2003 @ 23:38:
Net als afzuigen dus eigenlijk, en zo zijn we toch weer helemaal ontopic gekomen!
De cirkel is rond. Prachtig. Welhaast orgastisch.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 00:04
Ogthala
Ogthala is offline
Beffen dient met lange halen van de tong uitgevoerd te worden, in een regelmatig tempo, zo schreef een wijs man ooit eens.

Dan doen we het maar zo.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 08:45
Some
Some is offline
hoe ik bef: Ik reageer ook op me vriendin hoe zij reageer. Meestal is het snel met tong bewegen bij dr clitoris en met een vinger dr gelijk vingeren enz
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 08:53
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
empyrian schreef op 07-05-2003 @ 14:44:
Niks tegen poesiefox, ja! Mijn nagels staan op het punt je in je gezicht te klauwen!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 09:15
Jozzy
Jozzy is offline
Ja, ik ben ook wel benieuwd - aangezien er nog geen antwoord op is gegeven - of er hier mensen zijn die weten hoe je die kramp in je kaken kunt voorkomen bij het pijpen..... Valt in de categorie "onprettig" namelijk..
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 09:57
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
ADHD schreef op 08-05-2003 @ 09:53:
Niks tegen poesiefox, ja! Mijn nagels staan op het punt je in je gezicht te klauwen!

Het blijkt dat hij geil wordt van mijn voorlichting. En dat is mijn schuld natuurlijk.
Oud 08-05-2003, 10:13
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
huilen.
Oud 08-05-2003, 11:04
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 08-05-2003 @ 04:57:
Het blijkt dat hij geil wordt van mijn voorlichting. En dat is mijn schuld natuurlijk.
Poesiefox, Bart en ik vinden dat je een eigen rubriek verdiend
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 11:08
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
ADHD schreef op 08-05-2003 @ 12:04:
Poesiefox, Bart en ik vinden dat je een eigen rubriek verdiend

Oh, maar ze weten me wel te vinden via de PM. Je gooit per slot van rekening niet alles open bloot op internet. En ik denk dan graag actief mee.

Maar ik hou van jou en Bart hoor! *Smak*
Oud 08-05-2003, 13:09
Verwijderd
met m'n mond lmFd
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 13:23
Verwijderd
Citaat:
ModuM schreef op 08-05-2003 @ 10:15:
Ja, ik ben ook wel benieuwd - aangezien er nog geen antwoord op is gegeven - of er hier mensen zijn die weten hoe je die kramp in je kaken kunt voorkomen bij het pijpen..... Valt in de categorie "onprettig" namelijk..
veel doen
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 14:43
damaetas
damaetas is offline
met veel variatie
ik probeer alles es en sommige dingen worden al op meer applaus onthaald als andere
Oud 09-05-2003, 14:58
De Bitch
De Bitch is offline
Citaat:
whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah a
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 14:59
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
M|ST schreef op 07-05-2003 @ 18:01:
Mijn vriend vindt het prettig als hij op zijn rug ligt, omdat hij zich dan goed kan ontspannen. Ik zit dan meestal op mijn knieen over hem heengebogen en gebruik zowel mijn hand als mijn mond. Als ik zuig, beweeg ik tegelijkertijd mijn hand in hetzelfde ritme om hem extra te stimuleren.
Zo nu en dan laat ik hem heel diep in mijn keel komen, omdat ik weet dat hij dat erg lekker vindt.

We doen het ook vaak zo dat ik op mijn rug lig en mijn vriend over me heen komt zitten. Ik vind dit ook een prettige houding, omdat het wat onderdaniger voelt.

dat laatste is dat niet vermoeiend??
lijkt me ook wel wat nl
net als een meisje wat bij een jongen op zijn gezicht gaat zitten
Oud 09-05-2003, 15:07
josdebos
josdebos is offline
Citaat:
Ach donder op man! Die meid heeft gewoon meer verstand van seks in dr pink dan jij in je hele lichaam, en daar ben je gewoon jaloers op! En trouwens, ze geeft gewoon antwoord op de vragen, en meestal spreekt ze uit eigen ervaring. Kan je nog een hoop van leren! Ik in idg wel! duszze mondje dicht over onze poesiefox!! Want anders.. grr
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 15:20
Jouw_Duiveltje
Citaat:
josdebos schreef op 09-05-2003 @ 16:07:
Ach donder op man! Die meid heeft gewoon meer verstand van seks in dr pink dan jij in je hele lichaam, en daar ben je gewoon jaloers op! En trouwens, ze geeft gewoon antwoord op de vragen, en meestal spreekt ze uit eigen ervaring. Kan je nog een hoop van leren! Ik in idg wel! duszze mondje dicht over onze poesiefox!! Want anders.. grr
poesiefox =

btw, ik hoor hier op het forum regelmatig dat meisjes een half uur aan't pijpen zijn, is dit bij alle jongens zo?? Want als mijn vriendin gaat pijpen dan ben ik na 5/10 minuten dus echt allang klaar gekomen....
Oud 09-05-2003, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef op 09-05-2003 @ 15:59:
dat laatste is dat niet vermoeiend??
lijkt me ook wel wat nl
net als een meisje wat bij een jongen op zijn gezicht gaat zitten
kijk, dat is het verschil.. je gaat niet zitten...
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef op 09-05-2003 @ 16:20:
poesiefox =

btw, ik hoor hier op het forum regelmatig dat meisjes een half uur aan't pijpen zijn, is dit bij alle jongens zo?? Want als mijn vriendin gaat pijpen dan ben ik na 5/10 minuten dus echt allang klaar gekomen....
nou, ik heb geen stopwatch erbij, maar ik ben iig echt niet met 5/10 minuten klaar..
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 16:46
Jouw_Duiveltje
Citaat:
Loontjuh schreef op 09-05-2003 @ 17:24:
nou, ik heb geen stopwatch erbij, maar ik ben iig echt niet met 5/10 minuten klaar..
ben ik zo snel dan?
Oud 09-05-2003, 16:55
italianboy
italianboy is offline
ik weet een ding:

als je merkt dat ze een bepaalde beweging heerlijk vindt en steeds gekker wordt; vooral niet stoppen ermee

tenzij t te langdurig wordt natuurlijk

Voor de rest; ik bouw het rustig op; eerst plagen, er omheen en langzaamaan naar de vage ina toe werken, dan rustig beginnen

en dan langzaamaan VUUUUUUUUUUURWERRUKKK
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten