Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2003, 13:31
iversonfan88
iversonfan88 is offline
Heej,

Ik wilde ff weten hoever jullie zijn, ik ben 14 en ik heb nog nooit gezoend, ik schaam me er eigenlijk wel een beetje voor, ist eigenlijk wel normaal dat ik nog niet gezoend heb(lees:getongd)
Ik ruk mezelf wel al een paar jaar.
Ik had dit jaar voor het laatst een vriendin, maar zij vond zichzelf te jong om te tongen(ze was streng gelovig dus... ieder z'n wil)
dat is nu uit, en bijna al mijn vrienden hebben al gezoend
Hoe zit dat bij jullie, hebben jullie al getongd, gerukt, gevingerd, gepijpt, gebeft noem maar op...(antwoorden van m en v als et kan.)

Groetjes iversonfan88
Oud 10-05-2003, 13:33
Evito
Evito is offline
Nog niets. Ik heb zelfs nog nooit iemands hand vastgehouden. En ja, dat is iets om trots op te zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 13:35
)Vampje(
)Vampje( is offline
Dat heb ik allemaal al gedaan. Ook gebeft en gevingerd ja. Spannend hoor.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 13:58
Verwijderd
gebeft heb ik niet maar de rest wel..
en ach, dat je nog niet gezoent hebt..
maakt toch niets uit?
je hebt nog jaren de tijd..
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 14:12
CryptapiX
CryptapiX is offline
eb alles gedaan
behalve gepijpt, want dat kan ik niet bij mezelf
Oud 10-05-2003, 14:14
amehoewla
amehoewla is offline
toen ik bijna vijftien was (dus al bijna een jaar lang 14) had ik ook nog nooit gezoend en daarmee was ik zeker niet de enige.. dus dat is echt niet raar hoor..

Tsja.. nu wel alles gedaan.. (behalve beffen dan )
Oud 10-05-2003, 14:22
matrix21
matrix21 is offline
Ik ben 21 en nog nooit wat gedaan op dat gebied. Ook nog geen vriendin gehad. Ik schaam me er niet voor, er zijn namelijk genoeg van die leeftijd, al mis ik het wel gigantisch. Het ligt waarschijnlijk aan mezelf omdat ik vaak teveel blijf hangen bij meisjes die ik echt leuk vind en die mij dus niet willen. Maar toch zou ik nooit verder gaan met een meisje als ik haar niet leuk vind, ondanks dat ik zeer benieuwd ben hoe het is.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 14:23
Its_Just_Me
Its_Just_Me is offline
ook niet gezoend?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 14:31
non
non is offline
kwas 13 toen ik voor het eerst zoende, 14 toen ik voor het eerst werd gevingerd en nu benk 15 en hebk mn vriendje afgetroken en hij mij gevingerd&gebeft....
maar lekker boeie... alles op zn tijd toch!
alsk naar mn eigen leeftijden kijk vindkh et eigenlij best jong, al weet ik dat er mensen zijn die jonger zijn die het al hebben gedaan.. maar het voelt goed dus waarom niet
het komt echt vanzelf
mn broer was zelfs 20 toen ie zn eerste vriendin had... niemand heeft er last van toch zo lang het maar goed voelt....!
Oud 10-05-2003, 14:39
Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
Dat heb ik zo'n beetje allemaal wel gehad ja... moet kunnen op deze leeftijd toch?

Maar je bent 14, dus ik zou me nergens zorgen om maken... Ik geloof dat ik op m'n 14e zoende en dat ik op m'n 15e een beetje begon te 'friemelen' enzo. Maar ik ken nog genoeg mensen van mijn leeftijd die nog niet zover zijn, niks om je druk om te maken dus
Oud 10-05-2003, 14:39
Ztuv
Ztuv is offline
Citaat:
non schreef op 10-05-2003 @ 15:31:
kwas 13 toen ik voor het eerst zoende, 14 toen ik voor het eerst werd gevingerd en nu benk 15 en hebk mn vriendje afgetroken en hij mij gevingerd&gebeft....
maar lekker boeie... alles op zn tijd toch!
alsk naar mn eigen leeftijden kijk vindkh et eigenlij best jong, al weet ik dat er mensen zijn die jonger zijn die het al hebben gedaan.. maar het voelt goed dus waarom niet
het komt echt vanzelf
mn broer was zelfs 20 toen ie zn eerste vriendin had... niemand heeft er last van toch zo lang het maar goed voelt....!
Pcies, en ik denk ook dat de een er sneller klaar voor is dan de ander, sommigen zijn gewoon vroeg volwassen qua gedrag enzo...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 14:44
Verwijderd
Tja, als je 14 bent en je hebt nog nooit gezoend is er geen hoop meer..
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 14:59
iversonfan88
iversonfan88 is offline
Ik ben er wel klaar voor, maar ik heb geen vriendin..., das dus wel ff jammer, maarja, blij met jullie steun.
Khoop dat als ik 15 ben dat ik dan ook al een keertje een meid heb gevingerd
maarja, een vriend van me, die is dus vet populair bij ons in de klas, en hij zegt dat meiden me vooral leuk vinden omdat k super lief ben. Beetje klote, want in feite betekent dit dat k vet lelijk ben.
Maar ik heb een beetje het gevoel dat ik nu onzin loop te lullen...

me foto's

(geen sarcastische opmerkingen dat je me super lelijk vind, tenzij et serieus bedoelt is, dan formuleren in verzachtende manier a.u.b. )
Oud 10-05-2003, 15:07
Verwijderd
Wil niet zeggen dat je lelijk bent maar dat jouw karakter je beste eigenschap is. En karakter gaat toch een steeds grotere rol spelen in een relatie gezien je na verloop van tijd steeds lelijker wordt.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 15:09
Verwijderd
Ik heb voor het eerst iemands mond gekust toen ik 16 was, voor 't eerst getongzoend toen ik 16 was, voor 't eerst aan manuele sex met iemand anders gedaan toen ik 16 was, voor 't eerst aan orale sex gedaan toen ik 16 was, en voor het eerst sex gehad toen ik 16 was.
Ik vind niet dat je laat bent hoor, 14 is de gemiddelde leeftijd om voor 't eerst te zoenen, dat betekent ongeveer dat de helft van alle mensen ouder dan 14 is (ja nee, wiskundig gezien klopt dit niet, ik weet het, maar ik wilde even duidelijke uitleg geven, en als schatting is 't wel vrij redelijk, aangezien de meeste 'eerste zoenen' toch wel tussen de 11 en de 18 liggen). Als je nu een vriendin krijgt komt alles vast wel goed, en tegen de tijd dat je echt wanhopig bent is er vast wel ergens een dronken meisje dat met je wil zoenen

ennem, je bent niet lelijk, je ziet er gemiddeld uit en je lacht leuk

Laatst gewijzigd op 10-05-2003 om 15:11.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 15:14
iversonfan88
iversonfan88 is offline
bedankt! , ik had verlopen wintersport wel een kans, kwas met me ouders + broer van 22 met zijn vriendin, we gingen dus op kroegentocht(georganiseerd door de reisorganisatie) en daar was dus zon vet lekker engels meisje, en een paar meiden die ik van de piste ken waren er ook, en opeens vraagt een van die meiden die ik van de piste ken of ik wel 's had gezoend, ik zeg 'nee', dus zij loopt naar die engelse meid, en gaat de boel ff uitleggen, dus ik en die engelse gaan lekker samen dansen, maar me ouders waren er ook, en ik moest een kwartiertje daarna weg, !!!!!, echt kut, ik+die meiden van de piste hebben me ouders over proberen te halen, maar ik moest persee mee.

als dit verhaal vaag is, dan geef ik nog wel ff extra uitleg...

Greetz iversonfan88
Oud 10-05-2003, 15:21
iversonfan88
iversonfan88 is offline
Citaat:
ennem, je bent niet lelijk, je ziet er gemiddeld uit en je lacht leuk
Thnx
Oud 10-05-2003, 15:25
Evito
Evito is offline
Citaat:
iversonfan88 schreef op 10-05-2003 @ 15:59:
me foto's
Volgens mij is er geen hoop meer.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 15:30
Verwijderd
Laat die jongens maar lullen, je maakt genoeg kans hoor

En hm... tja... Ik heb voor het eerst gezoend op mijn vijftiende, en de rest op mijn vijftiende of zestiende. En daar was ik nog redelijk vroeg mee, in vergelijking tot de meesten van mijn vrienden...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 15:32
3rd Rock
3rd Rock is offline
voor t eerst gezoend, neukt en beft op mijn 19e. en ben ook voor het eerst gepijpt op mijn 19e. tijd genoeg dus. maar er is niet echt een bepaalde leeftijd voor. t komt zoals het komt. dus
Oud 10-05-2003, 15:36
iversonfan88
iversonfan88 is offline
Citaat:
Morgan schreef op 10-05-2003 @ 16:30:
Laat die jongens maar lullen, je maakt genoeg kans hoor

En hm... tja... Ik heb voor het eerst gezoend op mijn vijftiende, en de rest op mijn vijftiende of zestiende. En daar was ik nog redelijk vroeg mee, in vergelijking tot de meesten van mijn vrienden...
Hmzz, ok, ik snap et jah, ik heb idd nog tijd, maar et knaagt wel aan me, maarja , gewoon hard op zoek naar een vriendin
en ik laat ze idd gewoon lullen hoor

Citaat:
voor t eerst gezoend, neukt en beft op mijn 19e. en ben ook voor het eerst gepijpt op mijn 19e. tijd genoeg dus. maar er is niet echt een bepaalde leeftijd voor. t komt zoals het komt. dus
Tijd zat dus...Hopen dat et binnekort komt
Oud 10-05-2003, 15:38
amehoewla
amehoewla is offline
je bent niet lelijk
Oud 10-05-2003, 15:45
3rd Rock
3rd Rock is offline
Citaat:
iversonfan88 schreef op 10-05-2003 @ 16:36:
Hmzz, ok, ik snap et jah, ik heb idd nog tijd, maar et knaagt wel aan me, maarja , gewoon hard op zoek naar een vriendin
en ik laat ze idd gewoon lullen hoor

Tijd zat dus...Hopen dat et binnekort komt
een vriendin moet je niet zoeken... die moet je vinden. hoe harder je zoekt hoe lastiger het word! zoekt niet en gij zult vinden! succes!
Oud 10-05-2003, 15:48
iversonfan88
iversonfan88 is offline
True... True
Oud 10-05-2003, 15:51
Verwijderd
Ik heb voor het eerst;
op mond gezoend; 12
ge-tongzoend; 14
manuele seks; 16
orale seks; 16
seks; 17

Maar voor iedereen verschillen deze getalletjes, voor m'n vriend is het bv zo;

op mond gezoend; 17
ge-tongzoend; 18
manuele seks; 25
orale seks; 25
seks; 26
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 16:12
iversonfan88
iversonfan88 is offline
tsjah, ik merk het jah

p.s. Mooi sig heb je trouwens, 'op een droge en gematigde plek blijven' ofzowiets toch?
Oud 10-05-2003, 16:24
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
iversonfan88 schreef op 10-05-2003 @ 14:31:
Heej,

Ik wilde ff weten hoever jullie zijn, ik ben 14 en ik heb nog nooit gezoend, ik schaam me er eigenlijk wel een beetje voor, ist eigenlijk wel normaal dat ik nog niet gezoend heb(lees:getongd)
Ik had dit jaar voor het laatst een vriendin, maar zij vond zichzelf te jong om te tongen(ze was streng gelovig dus... ieder z'n wil)
Hoe zit dat bij jullie, hebben jullie al getongd, gerukt, gevingerd, gepijpt, gebeft noem maar op...(antwoorden van m en v als et kan.)

Groetjes iversonfan88
gerukt: 10 (ofsow... )
getongd: 19
gevingerd: 19
gebeft: 19
ben gepijpt: 19
geneukt: 20

Ja...ik geef toe, ik was niet de snelste... Ik moet er wel bij vertellen dat ik er op m'n 14e nog niet aan toe was. Ik denk van mezelf pas op m'n 18e, mja...
Maar je hoeft je niet te schamen. Je hebt alle tijd. Laat het lekker z'n beloop en alst gebeurt: geniet ervan!
Meestal zijn de verhalen van anderen groter dan de gebeurtenissen zelf, als je begrijpt wat ik bedoel.
Je moet je sowieso niets van anderen aantrekken. Neem er de tijd voor. Doe iets pas wanneer jij (en zij! Laten we wel wezen...!) er aan toe zijn.

Ennuh...: VEEL PLEZIER!!!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 16:29
iversonfan88
iversonfan88 is offline
haha, volges mij hebben jullie allemaal gelijk,

IK ga gewoon lekker genieten...
Oud 10-05-2003, 17:26
Verwijderd
Citaat:
iversonfan88 schreef op 10-05-2003 @ 14:31:
Heej,

Groetjes iversonfan88
Toen ik 14 was dacht ik er zelf nooit over na (over zoenen en de rest). Dat deed ongeveer vanaf dat ik uitging (ik was toen 15). Op mijn 16e (en 3 maanden) heb ik voor het eerst gezoend (maar dat was eenmalig). 6 maanden daarna kreeg ik een vriend (mijn eerste, behalve "basisschoolverkering") Toen ik 1 maand met die vriend had hebben we handwerk gedaan (vingeren, aftrekken). En ongeveer na 1,5 maand heeft hij mij gebeft.. ik heb hem gepijpt na iets minder dan drie maanden gok ik. En vlak voor mijn 17e verjaardag, we hadden toen 3 maanden hebben we "real sex " gehad.
Trouwens die vrienden van jou.. tja misschien zijn zij ook onzeker en zeggen ze dat ze weleens hebben gezoend maar dat hoeft niet waar te zijn. Misschien ook wel hoor, maar ik vind 14 geen leeftijd waarop je perse moet hebben gezoend!! En 14 vind ik zeker geen leeftijd om al seks te hebben!!
Doe maar lekker rustig aan zou ik zeggen,
en veel plezier!

Appel (die alles liever rustig aan doet.. en die SNOW na-aapt )
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 17:29
Verwijderd
Citaat:
iversonfan88 schreef op 10-05-2003 @ 15:59:
Ik ben er wel klaar voor, maar ik heb geen vriendin..., das dus wel ff jammer, maarja, blij met jullie steun.
Khoop dat als ik 15 ben dat ik dan ook al een keertje een meid heb gevingerd
maarja, een vriend van me, die is dus vet populair bij ons in de klas, en hij zegt dat meiden me vooral leuk vinden omdat k super lief ben. Beetje klote, want in feite betekent dit dat k vet lelijk ben.
Maar ik heb een beetje het gevoel dat ik nu onzin loop te lullen...

me foto's

(geen sarcastische opmerkingen dat je me super lelijk vind, tenzij et serieus bedoelt is, dan formuleren in verzachtende manier a.u.b. )
Superfoto's toch!! Ik hou alleen van ietsjes ouder Meer richting 19 a 20 en ik heb al een vriend, maar anders wist ik het wel!!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 17:36
Verwijderd
en zo hoort het, biertje erbij en dan komt het wel goed op deze mooie zaterdag avond
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 17:45
Qimm
Qimm is offline
Lieve schat... maak je niet druk ik ben 19 en en van jouw lijstje hierboven heb ik alleen nog maar gezoent! Maak je niet te druk joh, toen ik nog 14 was (vroeger...) toen wou ik er nog niet eens wat van weten!!
Oud 10-05-2003, 18:34
iversonfan88
iversonfan88 is offline
Thnx Appel, Hoe oud ben jij dan, ennuh lief van je dat je dat seg

Lijkt me een stuk handiger, qimm, als ik nu nog niet aan zoenen zou denken, zou wel wat schelen, maarja, shit happens, maar die shit verandert denk ik wel over een tijdje in een lekkere tongzoen, so I'm just gonna let that kiss happen.
Thnx again mensen
Oud 10-05-2003, 19:02
Joël
Joël is offline
Citaat:
Evito schreef op 10-05-2003 @ 14:33:
Nog niets. Ik heb zelfs nog nooit iemands hand vastgehouden. En ja, dat is iets om trots op te zijn.
Wil je zeggen dat je jezelf nog nooit afgetrokken hebt? En dat je een man van 18 jaar bent?
Oud 10-05-2003, 19:46
Thomas
Thomas is offline
Ik heb alles al gedaan.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 19:47
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Wawl schreef op 10-05-2003 @ 20:46:
Ik heb alles al gedaan.
moi aussi
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 20:23
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Wawl schreef op 10-05-2003 @ 20:46:
Ik heb alles al gedaan.
ik ook jah..
Oud 11-05-2003, 03:43
Verwijderd
"neuken" "rukken" ---->

lekker botte taal voor iets wat zo mooi kan zijn (sex dus)
15 voor m'n eerste zoen (ik trok terug).
Was 16 voor m'n eerste zoen, tongzoen dan.
17, handwerk bij mij, en bij hem.
17, mondwerk bij mij en bij hem.
En sex is er tot dusver niet van gekomen. (Bewuste keuze, en mijn huidige vriend dringt er op aan, dat hij het nog niet wil, ik ook niet, omdat zijn eerste ervaringen met sex kort gezegd rot waren.)

Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 09:02
snoopy
snoopy is offline
nou... ik was bijna 15 toen ik voor t eerst zoende, en volgens mij bijna 17 toen ik voor het eerst met iemand naar bed ging. Dus jij hoeft je volgens mij geen zorgen te maken.
Nu? tja, ik heb nog nooit iets met een meisje gedaan, maar met een jongen heb ik wel zo'n beetje alles gedaan.
Oud 11-05-2003, 09:50
sweetchrissiej
sweetchrissiej is offline
Ik ben nu 12 en ik ben op mijn 10e ontgroent (heb toen getongt) en ik het vorig jaar ook gedaan en het was super super lekker vond ik maar nu ben ik al een tijd single.
Eh gedaan?? ik bedoel dan wel zoene hoor!
Nou jaah dat was ut wel
Oud 11-05-2003, 10:29
Verwijderd
Citaat:
iversonfan88 schreef op 10-05-2003 @ 19:34:
Thnx Appel, Hoe oud ben jij dan, ennuh lief van je dat je dat seg
Ik ben 17 (mijn vriend is 20)
Ja, ik ben ook heel lief
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 11:53
iversonfan88
iversonfan88 is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 11-05-2003 @ 04:43:
"neuken" "rukken" ---->

lekker botte taal voor iets wat zo mooi kan zijn (sex dus)
15 voor m'n eerste zoen (ik trok terug).
Was 16 voor m'n eerste zoen, tongzoen dan.
17, handwerk bij mij, en bij hem.
17, mondwerk bij mij en bij hem.
En sex is er tot dusver niet van gekomen. (Bewuste keuze, en mijn huidige vriend dringt er op aan, dat hij het nog niet wil, ik ook niet, omdat zijn eerste ervaringen met sex kort gezegd rot waren.)

Mijn excuses voor mijn vulgair taalgebruik.
Ik wil graag geloven dat sex en masturbatie erg mooie dingen zijn!
Oud 11-05-2003, 11:56
iversonfan88
iversonfan88 is offline
Citaat:
Appel schreef op 11-05-2003 @ 11:29:
Ik ben 17 (mijn vriend is 20)
Ja, ik ben ook heel lief
Dat wil ik graag geloven

Grtjs Iversonfan88
Oud 11-05-2003, 12:44
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
sweetchrissiej schreef op 11-05-2003 @ 10:50:
Ik ben nu 12 en ik ben op mijn 10e ontgroent (heb toen getongt) en ik het vorig jaar ook gedaan en het was super super lekker vond ik maar nu ben ik al een tijd single.
Eh gedaan?? ik bedoel dan wel zoene hoor!
Nou jaah dat was ut wel

Jongensgek!

( kom op jongens, we hadden er toch allemaal wel eentje in de klas? Eentje die was blijven zitten en ook nog iets teveel hormoonvlees te eten had gekregen, 12 jaar oud en al sex appeal?)

En daarbij: in veel culturen is trouwen zodra je een keer ongesteld bent geweest toegestaan.

Kinderen van dertien of veertien met zelf een baby is in heel afrika en azie doodnormaal. Je denkt dat ze met hun kleine broertje lopen te zeulen, maar nee hoor.

Tenminste diegenen die de bevalling overleefden.
Oud 11-05-2003, 13:51
Verwijderd
^ Idd, en dan zeuren dat ze geen kinderen meer willen omdat ze hun poppen niet meer met anderen willen delen.
Wees maar blij dat je in Nederland woont...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 13:53
Verwijderd
De dingen die in je topictitel staan niet.. zal voorlopig niet gebeuren ook. Dan zal ik eerst iemand moeten vinden met wie ik dat zou willen..
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 16:19
kwebbelmutsje
kwebbelmutsje is offline
Alleen gezoend, en dat houden we voorlopig wel ff zo. Ik vind seks te mooi om zomaar aan iemand weg te geven! En maar 1 keer is de 1e keer!!!
Oud 11-05-2003, 18:20
KiMZz
KiMZz is offline
Been there done that

Allemaal al dus... Naja, ik heb zelf niet gevingerd en gebeft natuurlijk, maar bij mij gedaan
Oud 11-05-2003, 18:27
poesiefox
poesiefox is offline
Een hele gore zoen op mijn zeventiende, de rest op mijn twintigste.

Volgorde:
gebeft worden
neuken
aftrekken
pijpen
gevingerd worden
klaarkomen

Ja, beetje rare volgorde, ik weet het.
Oud 11-05-2003, 18:32
DEChengst
DEChengst is offline
Nog helemaal niks en dat gaat zo blijven ook.

Regels voor berichten