Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk dat het er ook aan ligt hoe oud je bent.. Ben je wat jonger dan weet ik niet echt wat je het best kan doen maar als je iets ouder bent zou ik vragen als ze ergens mee naar toe wil zoals de stad ofzo, met ouder bedoel ik vanaf 14 denk ik. Want ik zie niet iemand van 12 een meisje mee naar de stad nemen xD.
|
Verwijderd
|
Nogmaals: waarom 'verkering vragen'? Het lijkt me nogal stom om zomaar op iemand af te lopen en verkering te vragen. Als iemand dat bij mij zou doen, heeft-ie het direct voor altijd verpest.
Praat met haar, breng tijd met haar door, vraag haar of ze iets met je wil afspreken. Als jullie elkaar dan echt leuk vinden, gebeurt er vanzelf wel iets. En mocht ze afstandelijk doen en geen afspraak met je willen maken, dan heb je een antwoord zonder dat je jezelf te kakken hebt gezet: dat vermijdt dan weer een afgang/afwijzing. |
![]() |
|
Ik weet niet of je een inschatting kan maken van hoeveel kans je hebt dat zij je ook leuk vindt, maar je moet er rekening mee houden dat als dit niet zo blijkt te zijn, de hele klas er wel bij is enzo. dat is misschien niet zo fijn op dat moment..
|
nee ik heb wel een goede vriendin die aan haar wil vragen op wie het meisje met wie ik een relatie wil een oogje op iemand heeft, maar ik ga dus afwachten wat daar uitkomt en dan weet ik dus of ik een kans maak of niet.
als ik een kans maak ga ik haar bij het eindfeest een drankje aanbieden misschien wat dansen en dan kijken of het klikt doet het dat dan vraag ik haar op een date en dan zien we wel. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ze zei 'nee', dus dat betekent dat ze ook geen oogje op jou heeft.
Dan zou ik in ieder geval niet zomaar vragen of ze verkering met je wil, want dan vergooi je eventuele kansen in de toekomst. Gewoon met haar praten en tijd doorbrengen. Misschien dat ze je ooit wel leuk gaat vinden dan. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verkering vragen?? jonasdeponas | 3 | 11-07-2016 21:25 | |
Liefde & Relatie |
verkering vragen RienoBieno | 16 | 12-08-2012 10:48 | |
Liefde & Relatie |
Hoe verkering vragen Elite! | 15 | 05-08-2010 22:55 | |