![]() |
|
![]() |
Mijn gezicht en borstjes volspuiten vindt hij erg spannend, ik vind het wel grappig om het te zien rondspatten. Alleen koelt het daarna zo af, da's wat minder. En t-shirts absorberen niet genoeg, dus inplaats van me schoon te poetsen, smeert hij me heel zorgzaam en lief eerder vol met koud sperma. De schat.
In mijn neus, hm, dat gaat vanzelf, maar dan van binnen uit. Het loopt er na het afzuigen nog wel eens uit. Of ik haal mijn neus op en krijg een klodder zaad binnen. Is ook een soort slikken, toch? Nou ja, beter zo dan dat -ie recht mijn keel inspettert, daar krijg je braakneigingen van en je verslikt je heel snel. Maar het is een kwestie van zijn anatomie, hij staat een beetje krom en recht naar boven, en een van mijn zuigtechnieken. Ik druk soms zijn eikel klem tegen mijn zachte gehemelte, en laat hem dan 'losschieten", door mijn hoofd iets te kantelen. Dan houdt hij het echt niet meer tegen. Zuigen gebeurt hier met name heel subtiel, ik beweeg mijn hoofd niet op en neer ofzo. Het is keel en tongwerk, druk in plaats van wrijving. Ik werd zo moe van dat harde pijpen! En ik kan hem veel beter en langer laten randjesfietsen.
|
![]() |
Dat lijkt me pijnlijk, in je ogen.. Ik hoor wel vaker meiden om me heen zeggen dat het prikt, en dn nog even blijft schrijnen.. Mijn vriendin kan dat bevestigen, ze heeft een tijdje (uurtje ofzo) met een heel rood oog gelopen omdat er sperma in was gekomen..
|
![]() |
Liever in mijn gezicht dan in mijn haar, kan ik het weer wassen. En het is nogal lang, dus veel werk om weer droog te krijgen.
Maar ik ga niet expres een neusgat over zijn piemelgat heenplanten om zo mijn neus vol te krijgen. Zie je het voor je? Sjees, Evito is weer back met onoirbare voorstellen hoor. Het ging net zo goed met hem...
|
Verwijderd
|
Nee, wel een keer in haar oor gespoten toen ik haar tussen de borsten reed. daar hebben we nogal om gelachen. In haar oog lijkt me trouwens behoorlijk pijnlijk (en als hij HIV heeft is het ook gevaarlijk wegens besmetting) en in haar neus...ik zou er niet op gaan mikken of zo.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ontopic: Nooit gebeurt, 't kwam wel afgelopen weekend in m'n haar, maar 't spoot niet hoog genoeg om m'n gezicht te raken ('t was manueel). Wel jammer eigenlijk, 'k had gehoopt dat ik geraakt werd, maar zo zag ik wél weer een erg leuk fonteintje omhoog sprietsen toen-ie klaarkwam. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het grote LJH-Topic # 142 Verwijderd | 500 | 20-02-2009 17:24 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Rome FIEloSOOF | 63 | 01-06-2004 11:40 | |
Liefde & Relatie |
*kuch* help! [bang zijn, maar waarvoor?] stout! | 38 | 14-05-2003 19:55 | |