Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2003, 12:46
Eend
Eend is offline
Mn psych raadde het me aan om te gaan slikken, dus heb ik t gekocht, alleen t zijn van zuuuuuuuuuuuuuuulke pillen en nah...sinds een overdosis word ik al misselijk van mn minipilletjes.
Heeft iemand er een oplossing voor?
Oud 03-04-2003, 13:09
saartjeh
saartjeh is offline
ik ken t nie, maar khad vroeger zelf n soort van vitemine pillen en daar zat van dat neppe smelt-plastic omheen. Iel, als ik dr nog aan denk Maar wen je vanzelf wel aan hoor, tenminste, had ik wel. Kheb dr nu geen problemen meer mee. Gewoon nie t veel bij na denken.
Suc6
Oud 03-04-2003, 13:09
Fantôme
Fantôme is offline
is het niet mogelijk ze in tweeen te breken?
Oud 03-04-2003, 13:11
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
saartjeh schreef op 03-04-2003 @ 14:09:
ik ken t nie, maar khad vroeger zelf n soort van vitemine pillen en daar zat van dat neppe smelt-plastic omheen. Iel, als ik dr nog aan denk Maar wen je vanzelf wel aan hoor, tenminste, had ik wel. Kheb dr nu geen problemen meer mee. Gewoon nie t veel bij na denken.
Suc6
jahh, daar wen je idd wel aan denk...
toen ik paar jaar terug pillen moest kreeg ik ze eerst niet door mn keel, paar maanden later slikte ik er 4 tegelijk, dus deed ik er 2 minuten over ipv zowat een uur om die twaalf dingen (per dag ja, grrrrr) weg te krijgen. Sindsdien heb ik ook geen moeite meer met andere grote pillen dusz...
Oud 03-04-2003, 13:17
amelie18
amelie18 is offline
Heb ook Sint Janskruid geslikt.... het helpt wel. Ik weet niet welk merk jij gebruikt, maar je hebt veel soorten. Ik had eerst ook hele grote die naar vogelpoep smaakten en ruikten...geen aanrader. Valdispert Balans is wel goed, en voor slaapproblemen moet je Valdispert Rust nemen... Anders weten ze het bij de drogist ook wel denk ik.
Oud 03-04-2003, 17:37
Verwijderd
Je kan volgens mij ook wel kleinere pillen krijgen of het op een andere manier nemen (heb je niet ook St. Janskruid thee?)..

Kun je het anders niet fijnstampen of in stukjes breken en op die manier innemen ofzo? Desnoods vermengen met eetbaar eten, weet ik veel..

Mn moeder heeft het ook een tijd gebruikt en het hielp geloof ik redelijk bij haar, maar dat zou ik nog es moeten vragen want zeker weten doe ik het niet.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 18:01
Verwijderd
Je hebt idd verschillende grotes van die pillen (je hebt dus idd mega-pillen, maar er zijn ook redelijk kleine). En verder is er volgens mij idd ook Sint Janskruid thee ofzo iets dergelijks. Misschien ff bij een paar winkels (De Tuinen, een paar andere drogisten, apotheken en eventuele natuurvoedingwinkels) gaan kijken om te kijken wat er allemaal is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten