Advertentie | |
|
![]() |
|
Heb ook Sint Janskruid geslikt.... het helpt wel. Ik weet niet welk merk jij gebruikt, maar je hebt veel soorten. Ik had eerst ook hele grote die naar vogelpoep smaakten en ruikten...geen aanrader. Valdispert Balans is wel goed, en voor slaapproblemen moet je Valdispert Rust nemen... Anders weten ze het bij de drogist ook wel denk ik.
|
Verwijderd
|
Je kan volgens mij ook wel kleinere pillen krijgen of het op een andere manier nemen (heb je niet ook St. Janskruid thee?)..
Kun je het anders niet fijnstampen of in stukjes breken en op die manier innemen ofzo? Desnoods vermengen met eetbaar eten, weet ik veel.. Mn moeder heeft het ook een tijd gebruikt en het hielp geloof ik redelijk bij haar, maar dat zou ik nog es moeten vragen want zeker weten doe ik het niet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je hebt idd verschillende grotes van die pillen (je hebt dus idd mega-pillen, maar er zijn ook redelijk kleine). En verder is er volgens mij idd ook Sint Janskruid thee ofzo iets dergelijks. Misschien ff bij een paar winkels (De Tuinen, een paar andere drogisten, apotheken en eventuele natuurvoedingwinkels) gaan kijken om te kijken wat er allemaal is.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Depressie??? Dark Star Light | 25 | 06-02-2007 21:02 | |
Psychologie |
Algemeen anti-depressiva (en andere medicijnen) topic #2 Storm | 500 | 13-04-2006 10:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Kalmerende middeltjes Missy1234567890 | 24 | 04-02-2006 13:34 | |
Psychologie |
Prozac als preventief wondermiddel?! coopergirl | 42 | 27-01-2004 17:46 | |
Psychologie |
Ik kan niet slapen aboe | 51 | 09-01-2004 19:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
Sint Jans-kruid Gothic | 35 | 10-11-2003 12:12 |